Sabah uyanır uyanmaz heyecanliydi çünkü çıkışımızı 1 hafta kalmıştı.Hemen üstümüzü giyip şirkete gittik ve kalan işlerimizi halletmeye başladık.
(İkimizde böyleydim sağdaki ben diğeri Suzy)
Sirkete gelip son şarkımız olan ve onunla çıkış yapacağımız şarkıya çalıştık.
(Sarkimiz bu)
Daha sonra kareografilerini son kez çalıştık.
(Kareografilerini)
Çok yorulmuştuk ama heyecanliydikta.Menejerimiz eve gidip dinlenmemizi söyledi.4 GÜN SONRA
Üyeleri bayadir gormuyorduk.Aslinda ben birazda jimin beyi özlemiştim ama caktirmiyordum.Suzy de tabiki sevgilisini ni özlemişti.Biz son provalarimizi yaparken içeri maskeli 7 kişi girdi ilk önce korktuk ama bunların bizim beyler olduğunu bulmak zor değildi.Bize sürpriz yapmışlardı.Biz çok sevinmistik de.Beraber vakit geçirmiştik.Biz bu 4 gün içinde jimin ile biraz daha yakinlasmistik.Ben onu seviyordum ama onun beni sevdiğimden emin değildim.Bu yüzden acilmiyordum.
Rm:Eee kızlar yakında çıkış yapacaksınız ama biz sizin şarkınizi ve dansinizi bilmiyoruz.
Suzy:Aynen yakında çıkış yapacağız dansinizi ve sarkimizda size sürpriz olsun.
Ben:Azıcık merak edin zaten ödül töreni nde sergileyecegiz.Sizde orada olacaksınız.
Jimin:Evet ama insan her turlu merak ediyor yani elimize değil.
Suga:Sakin unutmayın arkanizdayiz.
Kok-jin-tae:Bizde suga'ya katılıyoruz.
(2 saat sonra)
Saat gece 1 olmuştu herkes yurtlarına gitmişti bizde Suzy ile taksi bekliyorduk.Uyeler bizi yurda bırakacaktı ama biz istemedik.Taksiyi bekliyorduk sonunda gelmişti.Taksiye bindik Suzy ile çok heyecanliydik çünkü cikisimiza 3 gün kalmıştı.Heyecandan havalara ucacaktik.Taksi şoförü birden direksiyonu kırdı ve bir arabaya çarptık.Suzy ve şoförün durumu iyiydi ama benim ki biraz kötüydü çünkü kafamı vurmustum.Suzy ve şoför taksiden indi.Şoför hemen ambulans çağırdı.Suzy de hemen üyeleri aradı.
Suzy:R-rm b-biz kaza geçirdik.M-mi-mina i-iyi de-değil.
Rm:Suzy sakin ol nerdesiniz tane tane anlat.
Suzy:Şirketin anayolundayiz.Rm Mina iyi değil kafasını vurdu kanıyor.
Rm:Tamam kapa telefonu geliyoruz.
Telefonu kapattıktan sonra Suzy yanımda başucumda agliyordu.
(Rm'in ağzından)
Ben Suzy ve Mina'nın trafik kazası geçirdiğini anlatırken jimin ağlıyordu ve hemen evi terk edip olay yerine gitti.(Yazarın ağzından)
Benim durumum baya kötüydü.Gozlerimi açtığımda ambulansın içindeydim ve başucumda jimin vardı.Suzy nerde diye zar zor sorduğumda jimin de zar zor o üyelerle geliyor dedi.Hastaneye gelen kadar jimin elimi bırakmamıştı ve tek dediği kelime "SENİ SEVİYORUM MİNA"olmuştu.Hastaneye gelir gelmez ameliyathaneye alindim.Bu sırada Suzy de olanları teker teker anlatmıştı.Saat sabahın 5iydi ve ben hala ameliyattaydim.Kapida herkes bekliyordu.Ailem yoktu belki ama sevdiklerim ailem dediğim kişiler vardı.Onalarda kız kardeşim Suzy,sevdiğim adam jimin ve annem babam abim değerindeki üyeler.Ameliyathanenin kapısı açıldı ve doktor çıktı.
Suzy:Kardeşim kardeşim nasıl?
Doktor:Hastanın ailesi ile görüşebilir mıyım?
Suzy:A-i-ailesi yok ben varım arkadaşı ve kardeşi durumu nasıl?
Doktor:......................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...