Jimin:SENİ SEVİYORUM MİNA.HEMDE İLK GÜNDEN BERİ.
Dedi ve ben daha çok ağlamaya başladım çünkü bende onu seviyordum.
Hep birlikte havaalanına gelmiştik.
Ben:Her gün arayın tamam mı hem belki size fotoğraflarda atarım Türkiye den Suzy de onları size anlatır.
dedim ve vedalaşıp uçağa bindim.
(3saat sonra)
Evime gelmiştim artık ama evde kimse yoktu hastaneye gittim ve dedemin vefat ettiğini söylediler ben o anda yıkıldım ağlamaya başladım.Birden telefonum çaldı ismine bakmadan arayan Suzy idi.Beni böyle ağlayarak gören Suzy hemen bağırarak;
Suzy:NE OLDU MİNA BU HALİN NE!!
Ben gözümü kapattım ve daha çok ağlamaya başladım.Suzy'nin yanında üyelerde vardı hemen kadraja girdiler.Beni öyle gören üyeler uzulduler.Ben ne olduğunu anlatmaya başladım.
Ben:Mi-mina de-dem.....ölmüş😭😭
Bu cümleyi kurduktan sonra hepten ağladım ve telefonu kapattım ardından telefonuma mesaj gelxi.
GÖNDEREN:Jimin(Küçük bey)
MESAJ:Ağlama sen çok güçlüsün kendini topla.Sen şimdi nerede kalacaksın orda.Yoksa hemen buraya mı geleceksin.
Bende hemen karşılık verdim.
GÖNDEREN:Mina (Küçük hanım)
MESAJ:Evet güçlüyüm ama gücüm kalmadı.Bu arada burada derdimin evinde kalacağım merak etme.Burada biraz daha kalacağım.
✊
✊
✊
(1ay sonra)
Bugün tekrardan Kore'ye sevdiklerimin yanına gidevegim.Üyelerle plan yapıp jimin'e sürpriz yapacaktım.Bugun jimin'in doğum günüydü.Bu yüzden ona benim gelecegimden bahsetmeden ve bugün prova yapmayacaklardi.Ben gidip şirketi susleyecektim.Ardindan jimin'i menejer cagirdi diye şirkete getirecekleri ve ben prova odasında elimde pastalar bekleyecektim.Heryer balon olacaktı.Ve tavanda da helyumlu balonların ipinin ucunda onun resimleri ve benim resimlerim olacak ti birlikte hiç çekilmedigimiz için ayrı ayrı yapmak zorunda kalmıştım.
Neyse uçağa binmiş ve Kore'ye gelmiştik.Havaalanindan Suzy beni almıştı.(Aynen böyle giyinmiştim)
Ben şirkete gitmiştim.Suzy ise üyelere benim geldiğimi haber vermeye....
Şirketi çok güzel suslemistim.Suzy'i arayıp nerede kaldıklarını sordum.
Suzy de yolda olduklarını soyledi.Bende üstümü değiştirip beklemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...