Oyun oynadiktan sonra üyeler son kez performanslarını gösterdiler.
(Sergileyecekleri ve gösterdikleri)
Dansları harika e tabiki müziği de harikaydı.Uyeler hazırlanmak için bizde onalra çaktırmadan hazirlandik.
(3saat sonra)
Saat 12.00'dı.Uyeler törene geçmişti bide hazirlanmistik.Kirmizi halıda yürüyorduk.(Siyahlı suyu kırmızılı ben)
İlimde aynı giyinmistik.Uyeler bizi dev ekranda görüyorlardı baya sasirmislardi.Bizde hazırlanan yerlerimize geçip oturmustuk.Gruplar performanslarını sergiliyorlardi.İlk performans sirasi benim sevdiğim grup TWİCE'taydı.
(Twice performansı)
Twice sergilerken farkettigim bir çift göz ile kafamı jimin'e çevirdim bana bakıp gülüyordu.Bende ona bakıp karşılık veriyordum.Sira sonunda Bts'e gelmişti.
(Sadece blood sweat &tears kısmı)
Üyeler performanslarını sergilerken army'ler çok mutlu oluyorlardı bunu farkettim.Uyeler yerlerine dönünce bizi yerimizde göremediler.üstümüzü giyip sahneye çıkmaya hazırlanıyorduk.(Bunu giydikten soldaki ben diğeri Suzy)
Sunucu: BİGHİT'in yeni kız grubu SİSTAR karşınızda.
Sunucu bizi anons edince direk sahneye çıktık biraz heyecanliydik.Kendimizi tanıttıktan sonra army'lere;
Ben:Size kötü bir haberim var ben iki gün önce bir trafik kazası geçirdim.
Army'ler;Aaaaaaa
Ben:Şuan iyiyim merak etmeyin ama üzgünüm ki bugün performans sergileyemeyecegiz ama çıkış şarkımız olmasada bir şarkı soyleyebiliriz.
Army'ler:Evetttttt
(Sergiledigim performans)
Sahnede kuğu gibiydik üyeler ve diğer gruplar çok saskindi.Army'ler ise bize bayilmisti.Ben çok yorulmustum şarkıyı yarıda kesmistim herkes korkmuştu ama ben sandalye isteyip oturdum ve devam ettim.Sarki bittikten sonra bunun için özür diledim.Sahneden indik ve üyeler bizi tebrik etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...