28.BÖLÜM

30 1 0
                                    

Sabah olmuştu.Ben yatakta yatarken aşağıdan sesler ve yemek kokuları geliyordu.Asaga inmek için yataktan kalkarken birden yere düştüm ve bağırdım.Hemen yanıma toplanan ev halkı korkuyla bana bakiniyorlardi.Sol yanımda jimin sağ tarafında ise Suzy vardı.Bende üyelere ve Suzy'e yanımdan gitmelerini söyledim.Yanliz kalmak istiyordum.Cunku çıkış yapacakken hayallerimizi gerceklestirecekken bu olanlar beni psikolojik olarak çok etkilemişti.Yanliz kalıp kafamı dinliyordum.Ki kapı açıldı ve içeri Suzy girdi.Suzy ile konuşurken ağlamaya başladım.Uyeler bizi kapıdan dinliyormuş ama biz farketmedik.İkimizi alarken gören üyeler dayanamayip içeri daldılar ve Rm Suzy'e jimin bana sarıldı.rm ve Suzy ayrıldıktan sonra jimin hala bana sarılıyordu.Uyelerde bakakalmisti.Hep beraber güle oynaya eğlenmistik.Bu eğlenceyi ben bozmuştum.
Ben:Gençler güldük eğlendik hoş ama ben açık siz değil misiniz yoksa kahvaltı hazırlamadiniz mi??
Jimin:Hazırladık bile seni bekliyorduk.
  Üyeler asaga indi ve Suzy benim kıyafetlerimi degismeme yardım etti.

  Üyeler asaga indi ve Suzy benim kıyafetlerimi degismeme yardım etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiğim)
   Giyindim ve asaga inip kahvaltı yaptık.Kahvalyi yaparken beni gizli numaradan biri aradı ve bana daha bitmedigini devamının geleceğini söyledi.Ben anlamamıştım ama korkmuştum.Bundan sadece Suzy'e bahsettim ki üyeler benim için daha fazla endişelenmesinler ve işlerine dönsünler. Kahvaltı da arama yüzünden suratım asılmıştı belli etmemeye gayret ettim ama işe yaramadı Rm birşey olup olmadığını sordu bense yok birşey sadece yorgunum dedim.Uyelerin bugün konser için hazırlanmaları lazımdı.Bu yüzden şirkete gideceklerdi.Bizde onlarla beraber gitmeye karar verdik.

  Şirkete gelmistik.Pd'nim Suzy ile beni çağırmıştı.
PD:Kızlar çıkışınızı 2 hafta kadar ertelemeliyiz.
Suzy:A-ama ne-neden??
PD:Mina şuanda iyi değil.
Ben:Gayet iyiyim gerçekten bakın.
Kendimi gösterirken ayağım burkulur gibi oldu ama iyiydim.Pd'nimin yanından cikmistik.
Ben:Suzy özür dilerim.
Suzy:Sebep?
Ben: Eğer ben iyi olsaydım bu olanlar yaşanmasaydı.Cikis yapabilecektik.Sende üzülmeyecektin.
Suzy:Saçmalama Mina sen iyi ol yeterki.İsterse çıkış bile yapmayız ama sen iyi ol.Evet üzüldüm ama yapacak bir şey yok.Hadi üyelerin yanına gidelim.
Ben:Saol Suzy sen olmasan ben ne yapardım.iyi ki varsın.Hadi gidelim.
   Üyelerin prova odasına gittik ve üyeleri izlemeye başladık.Danslari bittikten sonra onlara yazı kura çektirerek kareografilerini pamuk prenses ve yedi cüceler kıyafetleriyle yapmalarını istedik.Beni kırmadilar

(Aynen böyledir)
  Bizde boş durmayıp videoya cekiyorduk.O kadar komiktiler ki hele ki kazandıklarında ki sevinçleri ama aksine V çok üzgündü ama beni güldürmek için ellerinden geleni yapıyorlardı.Onlar danslarini bitirir bitirmez odanın kapısı çalındı hepimizin kafası o yöne döndü.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin