4.BÖLÜM

72 5 0
                                    

Taksi şoförünün Sehun olduğunu gördük inmek istedik ama kapılar kilitliydi.Sehun bizi karanlık bir yer götürmüştü etraf görünmüyordu.Taksiden Suzy'i indirip bana saldırmaya başladı.Suzy ne kadar kapıları açmaya çalışsa da açamıyordu çünkü kilitlemişti.Ben ne kadar bağırsamda bir şey değişmiyordu.En sonunda koltuğun kenarında bir demir bulup Sehun'un kafasına vurdum ve hemen taksiden indim bu arada Suzy BTS üyelerini arıyordu ama hiçbiri açmıyordu.Biz ikimizde ağlıyor ve yurdun yolunu bulmaya çalışıyorduk.Benim üstüm çok yırtılmıştı bazı yerlerinde kanlar vardı.Sonunda yurdun yolunu bulup odamıza girdik ve uyumaya çalıştık.


Sabah zar zor uyanmıştık, uyanmalıydık üyelere geleceğimize dair söz vermiştik. Telefonuma gelen msj ile irkildim.
Jimin:Aşağıdayım bekliyorum.
Ben:Geliyoruz tamam.
Hemen üstümüzü giymek için dolaba yöneldim ve bunları giydim.Odadan çıktığımda Suzy ile çok benzer giyindiğimizi farkettim.

  Ben: Bu arada jimin bizi bekliyor Suzy acele edelim de bekletmeyelim  ve ne olur dünden bahsetmeyelim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben: Bu arada jimin bizi bekliyor Suzy acele edelim de bekletmeyelim ve ne olur dünden bahsetmeyelim.dedim.
Suzy:Peki hadi inelim daha fazla beklemesin 😉
Aşağı indik ve arabaya binip şirkete gitmek için yol aldık.Benim dün yüzünden bazı yaralarım vardı bu yüzden canım biraz acıyordu.Jimin'in farketmemesi için dua ediyordum ki şirkete geldiğimizi farkettim.Hemen üyelerin yanına gittik.Tabiki Suzy hemen Rm'in yanina koşup nasıl olduğunu sordu.Herkez selamlaştıktan sonra Suzy ile beni bir kenara oturttular ve koreografilerine başladılar.Bende dans konusunda hareketleri hemen öğrenen biriydim.Bu hareketleri de ezberlemiştim.Üyeler yorulup oturduklarında,
Ben:Deneyebilir miyim?Dansı...
Suzy:Aynen Mina denesene yeteneklisin zaten.
Kook:Zor ama bir yerine zarar verme.
Suga:Aynen katılıyorum zor dikkat et.
Ben:Siz merak etmeyin siz sadece müziğin sesini açın.
Dedim ve dans etmeye başladım.Üyeler çok şaşırmışlardı.Dans ederken birden başım döner gibi oldu ve hemen kenara tutundum ve Suzy'i çağırdım.
Ben:Suzy ben iyi deilim ama kimseyi endişelendirme ve beni hemen lavaboya götür.
Dedim Suzy üyelere bir bahane uydurup beni lavaboya götürdü.Bu arada üyeler benim hakkımda konuşuyorlardı.Lavabodan çıkınca üyelerin yanına geçmek için prova odasına girdik tabi benim başım döndüğü için olduğum yere düştüm ve bayıldım.Herkez başıma toplandı jimin beni kucağına alıp revire götürdü.Bana serum bağlanmıştı.Vücudumda ki yaraları farkeden üyeler Suzy'e neler olduğunu sordu ve Suzy mecburen olup biten herşeyi anlattı.Üyeler çok sinirliydiler hele ki Jimin kulaklarından duman çıkıyordu.Reviri terk eden jimin direk Sehun'un yanına gitmiş ve kötü bir şekilde kavga etmişler bu olanları ben uyandığımda Suzy anlattı.Yan tarafımda yatan jimin'e gözüm kaydı.Jimin'de gözlerini yavaş yavaş açıyordu.
Ben:İyimisin?
Jimin:Peki ya sen?
Ben:Önce ben sordum.
Jimin:İyiyim merak etme.Şimdi sıra sende sen nasılsın?
Ben:Senin sayende iyiyim.Teşekkür ederim.
Jimin:Ben ne yaptım ki sen yeter ki iyi olda elimden gelen her şeyi yaparım.
Dedi ve içeri Suzy girdi bana giyilecek birşeyler getirmişti.Jimin rahat bir şekilde giyinmem için odadan çıktı.Üyelerin yanina gidip bizi bekledi.

(Giydiğim kıyafet)  Giyindikten sonra Suzy'den yardıma alarak yürümeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiğim kıyafet)
Giyindikten sonra Suzy'den yardıma alarak yürümeye başladım.Üyelerin yanına geçip olan biten her şeyi düzgünce anlatırken neden Sehun'dan nefret ettiğimi anlatmadım çünkü düşündükçe delirir gibi oluyordum bu yüzden bunu da daha sonra anlatırım diye geçiştirdim.Daha fazla Sehun hakkında konuşmak istemiyordum bu yüzden,
Ben:Suzy yorgunum yurda gidip biraz dinlensek mi ne dersin?
Suzy:Tamam gidelim.Yeter ki sen iyi ol.
Ben:Hepinize teşekkür ederim merak etmeyin iyiyim dinlensem daha iyi olur bu yüzden biz gitsek iyi olur.
Jimin:Olur sizi ben bırakırım.
Ben;Gerek yok benim yüzümden yaralandın zaten sende dinlen hem konseriniz var iyileşmen gerek.Army'lerini unutma onlar için iyi olmalısın.
Jimin:Peki o zaman sizi liderimiz bıraksın.
Suzy:Olur aslında. Dimi Mina...
Ben:Tabiki Suzy.
Rm:Aynen ben bırakırım hadi gelin.
Dedikten sonra vedalaşıp ayrıldık.Tam kapıdan çıkacakken arkamdan,
Tae:Suzy ve Mina 2 gün sonra kırmızı halı ve konserimiz var sizde gelin.
Dedi bizde "bakarız"dedik.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin