O da tabiki de yeri idi ama bu benim umrumda değildi çünkü canım yanıyordu.Doktorlar gidince ben biraz yattım hala canım yanıyordu ama yapabilecek bir şeyim yoktu.Elimi tutan jimin bir ara kalkmaya çalıştı ama ben elimle onu zorladıkları kalkmaması için.Cunku eğer kalkarsa kimin yanına gideceğini biliyordum.Tabiki sehun'un.Jimin kalkamamıştı.Bende sevinmiştim.Kulagina doğru yanastim ve bana söylediği kelimeleri söyledim.
Ben:SENİ SEVİYORUM KÜÇÜK BEY
Jimin bu kelimeleri duyunca donup kalmıştı.Bu da benim siritmama neden oldu.Beni gülünce gören jimin daha da mutlu oldu.Bütün bunlar olurken bir yandan da büyük ekrandan Suzy'i izliyordum.Sahnede şarkıyı söylerken ağlıyordu bende dayanamadım ve ağlamaya başladım.Goz yaşlarımı silen jimin çok tatliydi.Suzy sahneden inmiş ama ben uyuyordum.Benim yanımda bütün idoller vardı.
Pd'nimi:Suzy,Mina ile yurda gecin.
Suzy:Peki efendim.
Rm:Sizi biz bırakalım.
Jimin o sıra bana bakıyordu.Butun idoller Suzy'e sarıldı ve destek oldular.Beni kucağına alan jimin arabaya bindirdi ve yurdun yolunu tuttuk.Yurdun önüne geldiğimizde yurdun kapandığını gördük.Çünkü saat 12 den sonra kapanıyordu.Üyeler hemen bizi kendi yurtlarına götürdüler.Yolda giderken Suzy arabayı durdurdu ve bir mağazadan kıyafet aldı.Ardindan arabaya geri bindi ve yurda gittik.Yurda gelince beni jimin kendi yatağına yatırdı.
Suzy:Gençler iki dakika sizi dışarı alalim ben Mina'nın üstünü değiştiriyim.
Kook:Harbi cikalimda üstlerini giysinler.
Suzy benim üstümü giydirdi ve kendide giyindi.(1ben 2suzy)
Suzy beni giydirdikten sonra ona daha iyi olduğumu ve teşekkür ettigimi söyledim.Hatta jimin'e onu sevdiğimi söylediğimi anlattım.Saskinliktan bağırdı ve bütün üyeler odaya girdi bende bir yandan acı içinde kıkırdıyordum.Suzy imalı bir şekilde Ban göz kirpti.
Suzy:Gençler biz cikalimda Mina ile Jimin vakit gecirsin.
Üyeler de olur dedi ve odada sadece Jimin ve ben kaldık.Jimin birden boynuma atladı.
Jimin:Çok korktum Mina sana birşey olacak diye çok korktum.O hergeleyi gördüğüm an gebertecegim.
Ben:Korkma seni bırakmam ve o hergeleden bir daha bahsetmeyelim olur mu?
Jimin:Olur sen iyi olda.
Biz konuşurken ben uyuyakalmisim.Jimin de beni izliyordu.Gozumu açtığımda sandalyede uyuyan bir adet jimin gördüm.Aynen böyle gözüküyordu.Onu öpmemek için zor tutuyordum kendimi.Ardindan tekrara uyudum bu sefer uykumu bölen kabusum oldu.Kabus görünce birden jimin in boynuna atladim.Simsiki sarıldım ve korktugumu söyledim.Yanima yatan jimin'e sımsıkı sarılıyorum.Onu gerçekten çok seviyordum.Jimin bana öyle sarılıyordu ki şuan zamanın durmasını dilemistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...