27.BÖLÜM

28 1 0
                                    

  Kapıda duran ve bana doğru gelen biri vardı o da Sehun'du.O kadar korkuyordum ki bağırdım bagirabilidigim kadar.Asagidada elleri kolları tutulu jimin bağırmaya çalışıyordu ama ağzı kapalıydı.Sehun un yardımcıları jimin'i tutarken,sehun da bana doğru geliyordu.O kadar korkuyordum ki ağrım olmasına rağmen Sehun'un can yerine vurup asaga kaçtım fakat fazla dayanamayıp merdivenden yuvarlandim.Jimin ağlıyor bense acı içinde can cekisiyordun.En son jimin adamların elinden kurtulup dövüşürken .Sehun da bana tecavüz ediyordu.Tam beni opecekken jimin ayağı ile Sehun'un karnına vurdu ve dovusmaya başladılar.Jimin in yüzü çok kötüydü bende  dayanamayıp Suzy'i aradım ve olan biten herşeyi anlattım ve eve gelmelerini söyledim.Suzylr gelene kadar jimin Sehun'un dövüp duruyordu.En son dayanamayıp ağrı içinde sehun yerde yatarken jimin'e sarıldım.Ardindan kapı açıldı ve üyeler sehunu dışarı attılar suzy tabiki yanima koştu o koşarken ben merdivenden düştugum icin başım kaniyordu.Daha fazla dayanamayıp yere yığıldım.Jiminde kötüydü.Gozumu açtığımda jimin in odasindaydim jimde yanımda yatıyordu.Kafami kaldırdım ve izlemeye başladım.Ben izlerken jimin uyandı.
Ben:Rahatsız mi ettim?Kusura bakma sadece seni izliyordum.Olanlar yüzünden özür dilerim.
Jimin:Rahatsız olamadim.Beni izlemeye devam et çünkü bende seni izleyeceğim .Bu arada neden özür diliyorsun senin suçun değil o şerefsizin yüzünden.İui misin peki.
    Dedi bende kafamı evet anlamında salladım . Daha sonra ikimizde birbirimizi izlemeye başladık.Taki içeri giren Suzy ortamı bozana kadar.
Suzy:Rahatsızlık verdiğim icin özür dilerim ama jimin bey eğer odadan çıkma ihtimalinin varsa Mina'yi giydirecegim üstü başı yırtık sende giyinen iyi edersin.
   Suzy jimin'i odadan çıkarınca üstümü giydirdi.Hic halim yoktu.Kolumu kaldıracak gücüm kalmamıştı.

(Giydirdi gibi kıyafet)   Giyindikten sonra Suzy'den destek alarak aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydirdi gibi kıyafet)
   Giyindikten sonra Suzy'den destek alarak aşağı indim.Asagida bizi bekleyen üyeler koltukta oturmuş Suzy'nin onlara verdiği videoyu izliyorlardı videoda  benimle ilgiliydi.

(Videom)
   Suzy nin hazırladığı bir videoyu bende görmemiştim.Yaptigim aeygoları birleştirmiş.Bu çok utanç vericiydi ama izlemek zorundaydım.Kalkıp kapatabilirsin ama halim yoktu.Jimin benim yanımda oturuyordu.Ben beni izlerlerken utancimdan kıpkırmızı olmuştum.Elimle yüzümü kapatiyordum.Video biter bitmez üyeler bana bakıp guluyorlardi.
Ben:Ashh!! Çok sinir bozucusunuz bakmayın.
Oyle bakıyorlardı ki.
Ben:Benden yapmamı istemeyeceksiniz herhalde dimi.
   Üyeler istiyordu bense utaniyordum.Kulagima egilerek yapmamı söyleyen jimin'i kırmadım ve güle oynaya yapmaya başladım.
Aradan 1 saat geçtikten sonra Suzy televizyonda şimdi de başka bir video koydu ve açtı.

(Video)
  Açtığı video bizim canımız sıkılınca ve sabah kalkıp direk dans ettiğimiz BTS in dansiydi.Rezillik siz boyuydu resmen. Beni mutlu gören üyeler ve Suzy daha çok egleniyorlardi.Saat geç olmuştu.Biz Suzy ile yurda gitmedik çünkü ben korkuyordum.Jimin ile aynı yatakta yatıyordum Suzy de Rm ile beraberdi.Ben yatağa yattım kiminde yanıma yattı ve alnimdan öpüp...
Jimin:İyi geceler tatlı rüyalar minik sevgilim.
   Dedi ve uyuduk.Aslinda uyudum kısa süre jimin beni izledi ve daha sonra o da uyudu.O uyuyunca onu yanağından öptüm ve sımsıkı sarıldım.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin