Sabah uyanırken biraz zorlandım psikiyatrimin bana verdiği ilaçlar ağır gelmiş olmalı ki sabah başım ağırarak kalktım.Aksam acaba yanlış ilaç mı icmistim?Derken elimi yatagimin yanındaki dolaba uzattım ve hangi ilacı içeriğine baktim.Dogru ilacı icmistim ama neden agiriyirdu.?
Telefonumu alıp menejerimi aradım ve bugün ki programimi öğrendim.Bugun Şirkete gidip Fotoğraf çekimi yapacaktim.Bu baş belası baş ağrısıyla nasıl yapacaktım ki?Telefon konuşması bitince telefonuma mesaj geldi.
Suzy:Mina bugün şirkete geliyormussun dogrumu?
Ben:Evet bir şey mi oldu ki.
Suzy:Yok sadece sordum seni azıcık ya tamam çok özledim biraz vakit geçirelim diyecektim.
Ben:İyi olurdu ama bugün yoğunum isim biterse belki vakit geçiririz.
Suzy:Biter biter sen yanına kıyafet alda.
Ben:Olur da ne kıyafeti?
Suzy:Al bir şey işte amma konuştun he Mina hadi gel seni bekliyorum.
Ben:Geliyorum ama senden bir isteğim var başım ağrım ama yaptığın bir çay varya ondan yapar mısın canım?
Suzy:İyi misin?Yaparım tabi sorduğunda soru yani..Hadi gel..
Ben:Peki.Geliyorum.
Mesajlaşma bittikten sonra hemen gardirobuma yöneldim ve giysilerimi alıp banyoya girdim.İlk önce duş aldım daha sonra üstümü giyindim.(Böyleydim)
Giyinip direk arabama bindim ve gittim.
Şirkete gelince direk menejerimin yanına gittim.Aslinda ben menejerime abla diyordum.Sebebi ise Suzy den sonra o da benim ailem olmustu.Herseyimi biliyordu.Biz toplantı yaparken kapı çaldı ve içeri Suzy girdi.Toplantimiza o da katıldı.Toplanti da Pd'nim bana biraz kötü şeyler söyledi.
PD:Mina sonradan geldiğin için sıkı çalışmalısın.cunku çok geridesin.Ama merak etme biz sana yardım edeceğiz.
Toplantı biter bitmez Suzy ben ve menejerim prova odama geçtik.Menejerim ile Suzy de iyi anlaştılar.Menejer daha sonra suzy ve eni yanlız bıraktı.Suzynin yaptığı çayı içtim ve başımın agirdigini.Psikolojik destekden yorgun düştüğümü söyledim.Ardindan fotoğraf çekimi için üstümü değiştim ve dışarı çıktım.Disarida harika bir ortam yaratmışlardı.Yapay karlar falan efsaneydi hava birazda soğuktu.Sabredip hemen bitmesini umdum.Albumum için çekim başlamıştı.Bir yandan da üyeler de dışarıdaydi.Suzy benim çekilen fotolarıma bakıp telefonuna çekiyordu.İlk fotoğrafım böyleydi daha sonra yanıma manken bir adam geldi ve onunla çekim yaptım.
Bunu herkes beğenmişti.Bir sürü fotodan ayikliyorlardi.Daha sonra üstümü değişmek için tekrar içeri geçtim.Ben içeriden çıkarken kapida kafamı kas yığınına çarptım.
Ben:Ahh!Özür dilerim kusura bakmayın iyi misiniz?derken kafamı kaldırdım ve;
Jimin:Önemli değil dikkat edin bir dahakine.dedi ve gitti.Bende dışarı çıktım içimden jimin'in beni tanimiyormus gibi davranması zoruma gitti.Neyse ki son fotoya gececektik.Sonuncu fotomda buydu ellerim donmustu.Elimdeki yapay değildi buzdu.Suzy hemen ellerime sıcak su torbası getirdi.Bizi izleyen üyeler öldürecek gibilerdi.Ta ki menejerim bir pot kırana kadar.
Menejer:Mina hadi ilaçlarının zamanı geciyor.
Dedi üyeler teker teker menejerime birde bana bakıyorlardı.Jimin ise merakla tek kasını kaldırdı.Menejerimin yanına koştum ve hemen ağzını kapatıp içeri girdirttim.
Bu sırada üyeler Suzy'nin bilebilecegini düşünürek Suzy i alıp prova odasına soktular.Yanilmamişlardı.Suzy daha fazla dayanamayıp.
Suzy:MİNA'NIN KAÇIRILDIĞI GÜN BİR ADAM MİNA'YI KURTARDI.HATTA TAM ZAMANIMDA EĞER YETİŞEMESEYDİ.SUANDA MİNA TECAVÜZE UGRAYACAKTI.AMA ŞÜKÜRLER OLSUNKİ TAM ZAMANINDA YETİSTİ.MİNA ETRAFİNDAKİLERE ZARAR VERDİGİNİ DÜŞÜNEREK TÜRKİYE'YE DÖNDÜ VE ORADA PSİKOLOJİK DESTEK ALDİ.COK ZOR ZAMANLAR GECİRDİ.
Suzy herşeyi anlatınca herkes şaşırmıştı ama jimin nedense sasirmamisti.
Jimin:O ADAMİ BEN GONDERDİM ORAYA. O SAPİK BENİ İSTİYORDU.BENDE EN YAKİN ARKADASİMA GUVENDİM AMA GUVENMEZ OLAYDİM.ONUNLA SEVGİLİ OLDU VE TÜRKİYE'YE GİTTİLER.BUNLARDAN HABERİM VARDI.A-AMA PSİKOLOJİK DESTEK ALDİGİNDAN HABERİM YOKTU.
Bunlar konuşurken bende duyuyorsun çünkü bagirisiyorlardi.Bende dayanamayıp içeri daldım.
Ben:ÖGRENDİNİZ DEMEK.JİMİN SEN PEKİ BİLİYORDUN NEDEN PESİMDEN GELMEDİN BEN NEREDEN BİLE BİLİRDİM ARKADASİN OLDUĞUNU.BEN O GUN NELER YASADİM BİLİYOR MUSUNUZ?BİLMİYORSUNUZ NEDEN ARAYIP SORMADİNİZ BİLE NASİL BİLECEKSİNİZ?
Dedim ve çıktım Suzy de benim haberim olmadan üyeler bugün bir yere gideceğimizi söyledi.Ben odadan çıkar çıkmaz peşinden geldi.
Suzy:Mina hadi al çantamı kıyafetini gidiyoruz.
Ben tam ağzımı açacaktım ki;
Suzy:Hic hiç konuşma izin işini ben hallettim.
Dedi o bunu der demez hemen boynuna ağladım.Suzy bana bir poşet verdi ve giymemi istedi.
(Giydiğim pembeli)
Giyinip odadan çıkınca Suzy ile aynı olduğunu gördüm ve gülmeye başladım.Bizi gülerken izleyen üyeleri farkedince jimin ile bakisip kalmıştık ki Suzy kolumu dürttü ve beni arabasına bindirdi.Bende kendi arabamı şirketin otoparkına bıraktım ve menejerimden eve götürmesini istedim.
Ardından yola çıktık hava güzelleşmisti.Arabanin üstü açıktı.Son ses şarkı açtık ve eğlenmeye başladık.Geldigimiz yer dağ eviydi.Guzeldi tam kafa dinlemelik derken....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Teen FictionHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...