Kısa bir süre sonra Suzy ve Ben uyuyakalmıştık.Aslında ben tam uyumamıştım.Üstümüzü örten jimin ve Rm diğer üyelerle sohbet etmeye başladı.
Jimin:Mina çok tatlı değil mi?
Rm:Vayy havada aşk kokusu var!!
Jin:Jimin'imiz aşık mı olmuş?
Tae:AŞIKLAR ŞEHRİ KORE...
Kook:Seviniyoruz ama Mina'nın bundan haberi var mı jimin?
Jimin:Problemde orda haberi yok.Ne yapmalıyım?
Rm:Söylemeliyim.
Diğer üyelerde destek çıkmışlardı jimin'e.
Peki ya benim duygularım nasıldı ne hissediyordum jimin'e karşı...ben bunları düşünürken uyuyakalmışım.
🎗
🎗
Sabah uyandığımda Suzy başımın ucunda yatıyordu.Diger üyelerde yerde kıvrılmış yatıyorlardı.Göz kalemimi alıp jimin'in yüzüne kedi bıyığı burnuna da. Siyah bir nokta koymuştum.Ardından uyuyor numarası yapıp üyelerin uyanmasını bekledim.
(10dk sonra)
Sonunda uyanmışlardı.İlk uyanan kişi Suzy'di.Suzy güldüğü için diğer üyelerle uyanmıştı.Jimin'i gördüklerinde kahkaha atmaya başladılar.Jimin uyandığımda herkes dalga geçti.Eline verdiğim ay aynayla kendine baktı ve sinsi bir bakış attı ve kimin çizdiğini sordu bende kendimi geri çekip kolumu kaldırdım.Beni gören jimin koşturmaya başladı.Suzy'nin arkasına geçip durması için uyardım bu arada üyelere bu halimize guluyorlardı.Koşuşturma bittikten sonra hep birlikte kahvaltı yapmak için dışarı çıktık fakat ilk önce üstünüze değişmek için yurda gittik.(Bu benim ki)
(Bu Suzy'nin ki)
1saat sonra üyelerle kafede buluştuk.Sohbet ettik beni tanımak istediler bende kendimi tanıtmaya basladim.
Ben:Ben Mina.19 yaşındayım liseyi sağlık okudum.En büyük hedefim bir dansçı olmak.Buraya da onun için geldim.Annem ben 10 yaşındayken trafik kazasında ölmüş.Babam.....
Babam bir katil yüzünden gözümün önünde işkence ederek öldü.15 yaşından sonra dedemle yaşamaya başladım.17 yaşıma geldiğimde dedem huzur evine gitmek istediğini söyledi.Bende mecbur götürdüm ama her gün onunlayım.
Hikayemi dinleyen üyeler gerçekten durumuma üzülmüş olacaklar ki bana masum masum bakmaya başladılar.
Jimin:Peki Sehun hoca ile nereden nasıl tanışıyorsun anlatır mısın?
Ben:ş-şe-şey.......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Fiksi RemajaHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...