7.BÖLÜM

43 3 0
                                    

Hediyeleri verdikten sonra üyeler beraber takılmaya başladılar.Suzy ile bende ayrı takılıyorum.
Suzy:ARKADAŞLAR MİNA'ın SESİ EFSANE DEĞİL MİYDİ?DEMEK TEK DANSTA DEĞİL ŞARKIDA DA YETENEKLİYMİŞ.
Birden bağırarak beni övmeye başladı.Bende onu ufaktan susması için cimcikledim.Ama nafile devam ediyordu.Üyelerde eksik kalır mı kalmaz tabiki.Onlarda sesimin dansım kadar harika olduğunu söylemeye başladılar.Ardından;
BTS:Söyle söyle söyle söyle söyle söyle söyle söyle !!!
Tezahürat etmeye başladılar.Bende kaş göz işaretleriyle hayır desemde nafile.Daha sonra söylemeye karar verdim.

(Söylediğim şarkı)
  Ben söylerken herkes bana bakıyordu.
Suzy:Bu şarkı babasının ona söylediği son şarkıydı.
Bunu dediği anda ağlamaya başladım.Üyeler üzülsede belli etmediler ama Suzy belli etmisti.Ona baktığımda daha çok ağlamaya başladım.Ardından şarkıyı yarıda kesip bitirdim.Havanın değişmesi için Jin her zaman ki esprileri en devam etti.
Ben:Sizi bu esprilerden kurtarmak için neşeli şarkı söyliyeyim sizde biliyorsunuz dur.

(Söyledigim şarkı)
Hep birlikte eğlenmeye başladık.Hayatımda ilk defa zamana önem vermedim.Bu durumdan da oldukça memnundum.Ben şarkımı bitirdikten sonra Suzy şarkı söylesin diye üyeleri doldurdum.

(Suzy'nin söylediği şarkı)
Üyeleri doldurmamış işe yaramıştı.Suzy benim gibi nazlanmamıştı.Sanki bu günü bekliyormuş gibi hemen söylemeye başladı.Suzy de eğlenceli şarkı söyledi.Bugün baya eğlenmiştik.Ardından sohbet etmeye başladık.
Jimin:Kızlar bu arada ödül törenimize geliyor musunuz?
Rm:Aynen hem performans sergileyen hem de ödül alacağız.
Jin-junkook-taehung:Evet gelin.
Suzy:Ben kesin gelmeyi düşünüyorum ama Mina'yı bilemem.
Ben:Gelicem ya kim dedi gelmeyeceğimi.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin