Uyandığımda bir arabanın arka koltuğunda yatıyordum.Beni uyanık gören kişi tekrar kokulu mendili koklatti.Tekrar uyudum.
Uyandığımda bu sefer kapkaranlık hiç ışık almayan bir fabrika gibi bir yerdeyim.Uyandigimda tek hatırladığım şey prova odasında jimin'i dudağından öpen Yeri'yi görüp ağlayarak sahile gitmiştim.Sadece bunu hatirliyordum.Agzim kapalı ellerim ve ayaklarım sandalyede oturur vaziyette bağlıydı.Cok korkuyordum ağlamaktan bitkin düşmüştum.Acaba ne kadar zamandır buradaydım.Ben bunları düşünürken yanıma doğru yaklaşan maskeli bir adam gördüm.İyice yanıma gelmişti ve saçlarımı çekip kulağıma eğilip merhaba diye fisildamisti.Bu ürkütücüydü.Canimi o kadar yakıyordu ki en sonunda inledim ve korkmuş olacak ki geri çekildi.Ama sonra tekrar bana yanaşarak .... Canımı yaktı.
Ardından yanına bir diğer maskeli adam geldi ama bu takım elbise giyiyordu.Adam eline telefonu verdi ve gitti.
Sapık:Elimde ona zarar vermeden gelsen iyi edersin.
Kim ile konuşuyordu jimin yada Suzy olabilir miydi?Telefondaki kişi adamı delirtmisti resmen yanıma gelip ağzımı çözdü ve benim konuşmamı istedi.
Ben:Kurtarın beni lütfen....
Devamını getirmeden ağzımı tekrar bantladi.Telefondakinin sesini duyamamistim.O kadar korkuyordum ki...
2 saat sonra
Ben baygındım.Biri yüzüne su dökerek uyandırdı.Yine yanıma sapık adam geliyordu.Elimde olsa ayağım bağlı olmasa ona yapacağımı biliyordum.Bosuna tekwandoya gitmemistim.Ama ise yaramıyordu şuan elim kolum bagliydi çünkü.Tekrar telefonla konuşuyordu bu sefer telefondaki kişi kız olmalıydı ki sapık çok nazik konuşuyordu.
Sapık:Kizim sussana bak arkadaşına zarar gelir yoksa.İyi sen istedin.
Telefonu kapatmadan yanima gelip ağzımı açtı ve bana dokunmaya başladı bende bağırıyordum.Telefondaki Suzy di çünkü hem ağlıyor hemde bağırıyordu.
Suzy:Bırak kardeşimi seni elime gecirirsem öldüreceğim.
Sapık:O kadar emin olma küçük hanım.Ne istedigimi biliyorsun.
Ne istiyordu?Kimi,neyi ne kadar istiyordu?İstediği paramiydi?
Suzy:Biliyorum....
Sapık:O zaman getirin.
Dedi ve telefonu yüzüne kapattı.Aradan 3 saat geçmişti saat 00.30'du.Resmen uykusuzluktan ve açlıktan ölecektim.Bu jimin sevdiğim adam neden beni aramiyordu? neden gelmiyordu ?yoksa birşey mi olmustu?iyimiydi sevdiklerim?Bunları düşünürken delirecektim resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayalim PARK JİMİN
Fiksi RemajaHayatımda çok zorlukla karşılaşsamda hayallerimden vazgeçmedim...