3.BÖLÜM

65 5 0
                                    

Beraber biraz daha oturduktan sonra hep beraber şirkete gitmeye karar verdik.Bu yüzden kafeden çıkıp BIGHIT'in yolunu tuttuk.yolda yürürken dikkatimi Suzy ve Rm çekmişti.Birbirleriyle çok yakınlardı.Acaba biri lider diğeri okulun temsilcisi diyemi düşünürken,şirkete gelmiştik bile.Içeri girdiğimizde prova odasından şarkı sesi geliyordu.Bizde hemen prova odasına gittik.Rahatsız etmemek için ses çıkarmadım ama birden Jimin düşünce hepimiz telaşlandık bu yüzden hep birlikte jimin'in yanına koştuk.Ben direk üyelerden jimin'i oturtup acilen bana ilkyardım çantası getirmelerini istedin.Grubun omması olarak hemen yardımıma Jin koştu.Diğer üyeler jimin'i kaldırırken jin'de ilkyardım çantası getirmişti.Hemen bileğine krem sürüp sardım ve"ayağının üstüne fazla basmamasını ve dinlenmesini"söyledim.Ardından üyeler bana şaşkın şaşkın bakarken.
Suzy:Gençler korkmayın önünüzde hemşire duruyor.Mina Türkiye'de sağlık okudu bu yüzden bu işleri iyi bilir.dedi.
Üyeler şaşırmış olacaklar ki bana öylece bakakaldılar.
(1 saat sonra)
Jimin ile de tanışmıştım.Birbirimizi çok sevmiştik.Hep beraber sohbet ederken saatin geç olduğunu farkedip.
Ben:Suzy kalkmalıyız geç oldu.Kalkmasak yurda geç kalacağız.
Suzy:Aynen Mina iyi hatırlattın.Yoksa unutuyordum.Neyse gençler biz kalkalım.Yarın görüşürüz.
Jimin:Yarın provamıza gelmek ister misiniz?Sizi ben alırım.
Buluşmak için anlaşınca Suzy ile beraber bir taksiye atlayıp yurdun yolunu tuttuk ki....

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin