32.BÖLÜM

27 1 0
                                    

Sabah olmuştu.Sirkete gidemeyeceğim için evimde hazırlanıp arabama binecektim.Ustume kırmızı halıya uygun giymek için yukari odama çıktım ve hazırlanan elbiseyi giydim.

Ustume kırmızı halıya uygun giymek için yukari odama çıktım ve hazırlanan elbiseyi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Kiyafetim)
  Biraz yürümekte zorluk ceksemde çok güzel olmuştum.Hemen ayna karşısında fotomu çekip Suzye attım.O da Ban msj atmıştı.
Susuzy:Harikasın canım alev aldı oralar bu arada az kalsın jimin telime bakıyordu.
Ben:Ayy Suzy dikkat et.Neyse seni seviyorum sende atsana fotonu.

(Suzy'nin ki)  Bana msj olarak giydigi elbiseyi atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Suzy'nin ki)
  Bana msj olarak giydigi elbiseyi atmıştı.
Ben:Aynı Koreli gibi olmuşsun harikasın seni seviyorum seni dikkatli izleyeceğim kendine dikkat et.
Suzy:Bende seni seviyorum bende seni merakla bekliyorum.Sende kendine dikkat et.
Konuştuktan sonra arabama binip törenin yapılacağı binaya geldik.Ben gelmeden önce bütün idoller ve gruplar yerlerini almışlardı ve kırmızı halıyı izliyorlardı.Herkez yerini alınca son olarak beni anons ettiler.
Sunucu:Kore'nin yeni genç idolü Mina..
Bense kuğu gibiydim.Beni izleyen herkes saskindi.Bts üyeleri ilkten tanımamıştı.Cunku çok degismistim.Kilo vermiş saçlarımı sarıya boyatmistim.
Tanımamaları kısa sürmüştü.Yerime geçerken yanımda da diğer solistler oturuyordu.Onlarla sohbete başlamıştık.Ardindan yanlarından kalkıp,Suzy'nin yanına gittim ve masadan kaldırıp sımsıkı sarıldım sanki ilk kez görüyormuşcasına.Ben Suzy'e sarılırken ağlıyordum hemen Suzy masasından peçete alıp göz yaşlarını siliyordu.Uyelerde bize bakıyorlardı.Bende selam verip yerime geçtim.Hala ağlıyordum.Aglamamı kesen Yeri'nin yanıma gelmesiydi.Jimin bizi izliyordu.Ben elimi yumruk yapmış sikiyordum.
Yeri:Özür dilerim Mina sehun beni kandırdı.Ben jimin'i istiyordum.O da seni bir yıl önce böyle bir plan yaptı.Gercekten özür dilerim.
Ben:Şuan konuşacak zaman değil sahneye çıkman gerek.
  Dedim ve yolladım.Bende siktigim bileğimi açtığımda mosmor olmuştu ağrıyordu.Hemen menejerimin yanima çağırdım ve ona heyecandan siktigimi söyledim.O da hemen bileğimi elbiseme uygun sarmıştı Bu olanlari üyeler ve Suzy izliyordu.Ardindan gozlerimi sahneye diktim ve RED VELVET'i izlemeye başladım.

(Performansları)
    İzlerken yeri iyi değildi Allah'tan konseri bitirebilmisti.Ardindan benim sevdiğim TWİCE..

(Performansları)
O kadar tatlılardı ki yiyebilirdim onları hepsi zaten yakından tanıyordum.Performanslar bitmek üzereydi BTS , Suzy ve ben kalmıştık.Ama şuan ödüller dağıtılıyor.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin