26.BÖLÜM

31 1 0
                                    

Zamanın durmasını yetmedi aslında o kadar seviyordum ki.....
  Ben bunları düşünürken içeri Suzy girdi ve bizi jimin le yatarken gördü üyelere de gösteren Suzy kendisinin nerede yatacağım sordu.
Rm:Benim odamda fazladan yatak var orada yatabilirsin.
  Suzy de tabiki rededermi bu yüzden herkes uyumustu.Sabah olunca gözlerimi zar zor açtım ve karşımda beni izleyen jimin Bey'in dudaklariyla gözlerim karsikarsiya geldi.Ardindan kafamı yukarı kaldırınca jimin alnimdan öpüp;
Jimin:Günaydın bebeğim seni seviyorum.
Ben:Günaydın Küçük bey bende seni seviyorum.
Jimin:Bundan sonra sana her gün her saat her dakika her saniye seni sevdiğimi söyleyeceğim.
Ben:Şımartabilirsin ama dikkat et.
Jimin:Şımar ne olacak.
Aramızda çok yakın mesafe vardı.Tam öpüşecek iken içeri dalan kişiler yüzünden......
   Kahvaltı yapmak için aşağı inmemiz gerekiyordu.Ben yataktan kalkar kalkmaz başım döndü ve Jimin beni tuttu.Asaga inmeme yardım etti.Kahvalti ettik ve oturma odasında dünkü ödül törenini izlemeye başladık.Ödül töreni gerçekten harikaydı.Bizim kırmızı halıda yürürken ki üyelerin suratları çok komikti bizde Suzy ile kahkaha attik.Ardindan BTS'in sahnede ki performansını izledik.Gercekten efsanelerdi.Ödül aldıkları kısıma geldik burası gerçekten çok hüzünlüdü.İzlerken,
Ben:Gerçekten çok zorluk çekmeden benziyorsunuz.
Jimin:Zorluk çektik çekmesine ama buraya gelmemize de fırsat oldu bu sayede.
  Töreni izlerken bir sey farkettim.Red VELVET'e sıra gelince Sehun oralı bile olmuyordu ayrılmışlar mıydı?Neyse bundan banane yuva yıkanın yuvası olmazmış derken türkiye de ben bunu Türkçe olarak ağzımdan kaçırmayın ve Suzy ile gülmeye başlamıştık.Uyelerde şaşkın şaşkın bakisiyorlardi.Bugun bizim çıkış günümüz olacaktı ama benim rahatsızlığım yüzünden ertelemek zorunda kaldık.Uyelerin de işi yoktu bugün bu yüzden jimin ve ben hariç herkes pikniğe gidecekti.Fakat tabi Suzy kıyafet begenebilirse.

(bunun uzununu düşünün daha şifon ve yaz elbisesi)  Zar zor bunu sectik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(bunun uzununu düşünün daha şifon ve yaz elbisesi)
  Zar zor bunu sectik.Giydi ve gittiler.Ardindan da jimin bana bir sürprizi olduğunu ve beklememi söyledi bende bekliyordum.Kapi çaldı ve merak ettim.Yukari çıkan ayak sesleri ile de daha çok heyecanlaniyordum.ki heyecanın yarıda kesildi.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin