2.BÖLÜM

75 5 0
                                    

Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım.Arayan beni büyüten dedemdi onunla biraz konuşup telefonu kapattim.Saat 08.00'di bu yüzden Suzy'i uyandırıp kahvaltı yaptık.Daha sonra giyinmek için dolabımı açtım.

Daha sonra giyinmek için dolabımı açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Giydiğim kıyafet)

İkimizde giyindikten sonra dışarı çıktık.Suzy beni gezdirerek Kore'yi anlatıyordu.Yorulduktan sonra bir kafeye girdik ve oturmaya başladık.İkimizde limonata sipariş ettik.İçeri Suzy'nin bahsettiği BTS girdi.Ama bir terslik vardı yalnızca 6 kişi vardı şuan burda.Suzy üyeleri yanımıza davet etti.Üyelerde davete karşılık verdi.Yanımıza oturup benimle tanışmaya başladılar.
Suzy:Sizi tanıştırayım bu MINA.Benim Türkiye'den arkadaşım buraya okumak için geldi.Ayrıca aynı okuldayız.Birde unutmadan dans konusunda efsanedir.
Ben;Tanıştığıma memnun oldum.Siz Suzy'i takmayın o abartıyor.
Üyeler de tek tek kendilerini tanıttılar;
RM:Merhaba tanıştığımıza memnun oldum.Ben grubun lideri RM.İyi anlaşalım.
J-hope:Bende grubun dans canavarı,umudu J-HOPE.
Jin:Bende grubun yemek canavarı,omması JİN.
Suga:Bende uyku canavarı,swag SUGA.
Tae:Bende grubun makneası,TAE.
Kook:Bende grubun şirin canavarı,KOOK.
Daha sonra lider lafa girdi;
Rm:Bu arada üyelerden biri eksik hemen açıklıyayım.Jimin şuan BİGHİT şirketinde yakında yapacağımız konser için prova yapıyor.Biz bizimle gelmesini söyledik ama o kareografiye çalışmak istediğini söyledi.Bizde ısrar etmedik.

Hayalim PARK JİMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin