40

836 106 16
                                    

"Kaira RYU arenaya " diye bağırdı anons yapan adam

Kaira yavaş ve sakin bir şekilde arenaya doğru indi ve "Dış saha birincisi Grant watt'a meydan okuyorum" dedi

Planı aslında en güçsüzlere meydan okuyarak diğer boyut öğrencilerine yorulmadan meydan okumaktı ama birden bundan vazgeçmişti

Grant watt ise seyirciler arasından çıkarak yavaşca arenaya indi.

Karşılıklı saygı gösterisinin ardından ikili arasında direk bir baskı savaşı yaşanmaya başladı.

Bu baskınlık savaşını milyonlarca ruh öldüren Kaira kaybetmedi ve savaşmaya 1-0 önde başladı kaira.

Dış sahanın en güçlüsü olan Grant watt 18.seviye insandı ve savaşcı sınıfı vardı ki bu sınıfta 4.seviyeydi.

Kaira direkt olarak aurasını salıp içine öldürme isteği koydu.

Bu istekle Grant hareketsiz kalmıştı. Ananos sesi geldiğinde Kaira çoktan arenadan çıkmaya başlamıştı.

Kaira giderken içinden "A*ın oğlu bide en güçlü olacak daha auramla onu hareketsiz buraktım." dedi ve yerine geçti.
-------
Bir kaç saat sonra tüm dış saha öğrencileri dövüşlerini bitirmiş bir sonra ki olan yükselme sınavını bekliyorlardı.

Kaira ise sıkılmış bir vaziyette öylece duruyordu karşıdaki boş duran arenaya bakıyordu.

Bir kaç dakika sonra yine anons sesi tüm arenayı kapladı "Kaira RYU"

Kaira direk sahaya indi ve " Odell'e meydan okuyorum iç saha öğrencisi " dedi.

İç sahanın tribünlerinden bir sarışın çocuk merdivenlerden inmeye başladı. Çocuk oldukça yakışıklıydı .

Çocuk aşağıya indiği anda aurasını saldı 20.seviye insan 25.seviye yılan maximum seviye ruh savaşcısıydı.

Ruh savaşcıları oldukça özel bir türdü ruhları bir şekil oluşturur o şekille şavaşırlar mesela : Aslan ruhu,  ruhu aslana benzeyip isteği ile bedene bürünüp savaşabiliyorlardı.

Odell kairaya bakmaya başladı kaira ise odell'e bir kaç dakika daha bakıştıktan sonra kaira "ne bakıyon lan piç " dedi

Kaira Kayra hanı eline alıp Odell'e doğru saldırıya geçti odell ise derin bir nefes alıp " Ejderha ruhu uyannn!!" diye bağırdı.

Odellin bedeninden kırmızı bir sis çıkmaya başladı. Sis yavaş yavaş şekillenip  bir ejderhaya dönüşmeye başladı.

Yavaş yavaş ejderha şekillendi ve tam bir ejderha olduğunda odell kairayı gösterip "saldır " dedi.

O sırada ise kaira "ejderha dönüşümü " diye bağırdı.
--------
İki ejderha arenada savaşıyorlardı ikisi de bir birine üstünlük kuramıyordu

Kaira kırmızı ejderhanın vurduğu her darbede onu sömürüyırdu her darbe attığında ise yine sömürüyordu.

Ruh bu sömürülerin üstüne hala ayakta kalabiliyor hatta saldırı ve savunma bile yapabiliyordu.

Kaira daha fazla dayanamayıp "Sınırsız sömürü" diye bağırdı .

Karşısında ki ejderha ateşe düşmüş tereyağı gibi erimeye başladı bir kaç dakika sonra ise geriye kırmızı ejderhadan bir şey bile kalmamıştı.

Ejderhası yenilince Odell'in yapacağı bir şey kalmamıştı
[Sömürücü 3. Seviye oldu]
[Yeni yetenek alındı : Azim ]

Odell "pes ediyorum " dedi
---------
"Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar yeter hadi evlerinize " dedi müdür.

Kaira şuan iç saha öğrencisi olmuştu ve müdürün yanına doğru gidiyordu nedeni ise şuydu : yeni evini öğrenmek

Müdürün yanına geldiğinde "Müdür bey yeni evimin yerini öğrenmek istiyorum" dedi

Müdür tamam anlamında kafasına dokundu

Kairanın aklına yeni evi ve yeni gittiği yer ile ilgili bilgiler belirdi.

Evinde 2 kişi kalıyorlarmış.
------
Kaira evinin önüne geldiğinde içeriye girdi. Ev iki katlıydı tek tek odalara girerek banyoyu aradı.

En son girdiği kapıdan içeride banyo vardı ama doluydu hem de bir kız vardı banyoda

Kız dönüp kairaya bakıp çığlığı bastı "ahhhhhhh! Çık şurdan pis sapıkk!!"


Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin