58

775 89 4
                                    

Evet cumanın bölümü. Belki bir bölüm daha gelir gün içinde

"Hahaha bu p★ç amma da zenginmiş ha " dedi Kaira önünde ki altınlara bakarken.

Önünde 3 yeşil altın, 320 altın ve 500 tanede gümüş vardı.

*500 gümüşü bakıra çevir ve her gün bu bakırları çocuklara dağıt* dedi Kayra han

Kaira içinden "Tamamdır." dedi.

Kaira evde ki tüm paraları alıp dışarıya kapıya doğru hareketlendi. Çıkışa geldiğinde kapıyı açmayıp elinde bir ateş topu oluşturdu.

Oluşturduğu ateş topunu yere atan kaira biraz sonra tahtadan evin tahtadan zemininin yandığını görünce gülümseyip dışarıya çıktı.

Kaira normalde sabah olsa direk adamı öldürdüğü yer olan yatak odasına ateşi bırakırdı ama gece olduğu için başka bir yere bıraktı.

Tam çıkacakken aklına bir şey geldi odaya koşup bir mum aldı. Mumu ateşin içine attı. Bunu yapmasında ki sebep ilk olarak mumdan şüphelenmeleri idi.

Kaira herşeyi bitirdikten sonra gülümseyip "Tanrım öldürmek ve ölmek ne güzel birşey " dedi.

Hemen hana gidip odasına girdi ve derin bir iç çekip uykuya dalmak için gözlerini yumdu.

Ama gözlerini yeniden farklı bir boyutta açtı bu boyutta Kan efendisi onun karşısında duruyordu.

"Eee noldu kan efendisi beni niye getirdin ben ne güzel yatacaktım " dedi kaira.

Kan Efendisi üzgün bir surat ile "Kaira bugün eğitiminin son günü ben ilk katmanın ilk efendisi seni ilk katmanın ikinci efendisine geçmene izin veriyorum." dedi.

Kaira hem şaşkın hemde üzgün bir şekilde önünden yavaş yavaş kaybolan Kan efendisine son kez baktı.

[İlk katman ikinci bölüm]
[İlk katman ikinci bölüm sorusu:  Gelecek nedir?]

"Hmmm bu soruya sonra kafa yorarım ama şimdi yatmam lazım iyi bir uyku iyi gelecek tek bir şey" dedi Kaira .

Kaira bir daha içinden "Kayra han beni erkenden kaldır böyle saat 10 gibi falan hem klonlar o zamana kadar gelir." dedi.

Kayra han tamam dercesine bir mırıltı çıkarttı.

Kaira o boyuttan çekilme hissi ile dışarıya atıldı.

Gözlerini handa ki yatak odasında açan Kaira içten içe kan atası için üzülmüştü ama ne yapsındı ki.

Kaira üzüntüyü bırakıp yatakta rahat bir pozisyon alıp yattı.
----------

Sabah bir ince sızı ile uyandı. Sızı en çok sinir bulunduran yer olan ayaklarından geliyordu.

Gözlerini hantal bir şekilde açan Kaira odaya dolan gün ışığı ile hafif bir şekilde gülümsedi.

Bu gülümseme bir acı ve küfür eşliğinde somurtmaya döndü.

Kayra han kairanın karnına derin olmayan ama acı veren bir kesik atıp *Kalk lan küçük o★osbu * diye bağırdı.

Kaira yataktan kalkıp dışarıya çıktı bir hayalet çağırıp "Bana askerlerin bol olduğu bir yer göster " dedi.

Hayalet ise sadece başını sallayıp havada kairanın önünden gitmeye başladı.

Bir kaç dakika kadar sonra bir bara gelen Kaira buraya hep askerlerin girip çıktığını gördü.

Kaira hemen bara girdi. Kaira içeri girdiğinde bir müzik çalıyordu ki Kaira içeri girdiğinde sustu çünkü yıllar sonra ilk kez bir sivil buraya geliyordu.

Kaira ona bakan gözlere aldırmadan barmenin olduğu yere gidip "Bana bir bira ver lütfen " dedi.

O sırada barmen daha da şaşırdı.

Tüm askerler yavaş yavaş kairanın etrafında ki masalara dizilmeye başladı.

Kaira etrafına bakıp "Eee beyefendiler bu krallıkta neden askerler en altta" dedi Kaira.

Adamlar "Ne yani başka krallıklar da askerler bizim gibi yaşamıyorlar mı ?" diye sorular sormaya başladılar.

Kaira ise "Hayır " dedi

O sırada bardan içeri üç cübbeli kişi girdi ortada ki kairayı işaret edip "Bir daha bir şeyler anlatırsan sana neler yaparım neler " dedi

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin