Güç yolunun ilk açıldığı zamanlar
"Hahaha bak kabil senden daha hızlıyım " dedi bir çocuk sarı saçlı sarı gözlü yakışıklı mı yakışıklı.
"Benim içimde ki bu ses bu ses benden her zaman bir şey istiyor. Ama sen ne güzel her istediğin elinde oluyor." dedi kabil
Sarı saçlı çocuk gülerek kabilin yanına gelip sırtını sıvazladı ve "Üzülme hem biz kardeş değil miyiz ? Ben seni de güçlendiririm." dedi sarışın çocuk.
Kabil yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirse de içten içe bir çok sorun ile boğuşuyordu ve bu sorunların başında hep ses geliyordu.
"Onu öldüreceksin kabil onu öldürürsen sana güç veririm " dedi bir ses
"Kes sesini o★osbu çocuğu hem neden habili öldüreyim ki ben senin gibi o★osbu çocuğu değilim" dedi kabil
O sırada ise Habil elini sallayıp değişik şekillerde şeyler çizmeye başladı.
Habil eliyle havaya birşeyler çizerken kabil ise oturmuş onu izliyordu.
Bir kaç saat kadar daha Habil eliyle havaya bir şey çizdikten sonra durdu ve "Yaratılış!" diye bağırdı.
Habilin bağırması ile sarı saçları havaya doğru kalktı sarı gözleri sarı bir şekilde parlamaya başladı.
Bir kaç saniye kadar daha parıltı devam ettikten sonra yavaş yavaş parıltılar azalmaya başladığında kabil acıdan kıvranmaya başladı
"Hahaha hadi bakalım kardeşim yeni gücün ile bana rakip olabilirsin " dedi habil ve yorgun bir şekilde yere çöktü.
Kabil saatlerce acı çektikten sonra ayağa kalktı bütün vücudu ağrıyor ve karıncalanıyordu.
Etrafına baktığında yerde yatan habili gördü. Yanına doğru giderken içinde ki o ses yine konuşmaya başladı.
"Öldür onu... Onu öldürürsen sana herşeyi veririm. Güç istersen güç para istersen para ama öldür onu " dedi ses
Kabil Habilin başına gelince durdu ve sesi dinlemeye devam etti. Ses bir kaç dakika daha konuştuktan sonra sustu.
Kabil ise Habili kucaklayıp evine götürmeye başladı.
----------
"Aferin kabil git gide bana yaklaşıyorsun " dedi habilKabil ise sadece buruk bir gülümseme ile yetindi. Güç yolunun ilk açıldığı zamanlar olduğu için genç neslin en iyileri onlardı.
"Kabil sen güç kazanmak için çok fazla hayvan öldürüyorsun ve hayvanlar da kızıp diğer ırkların yaşayan canlılarını öldürüyor." dedi habil
Kabil ise kızarıp "Tamam avlanırken daha dikkatli olacam " dedi. Bir kaç aydır olmayan ses yine ortaya çıkıp konuşmaya başladı.
"Hadi ona hem hayvan hemde diğer ırklardan yaşayan canlıları öldürdüğünü söyle söyle ve onu öldür." dedi ses.
Kabil ise sese içinden de cevap verebileceğini öğrendiği için içinden "Ulan ben bir gün senin yüzünden kendimi öldüreceğim o olacak bir s★ktirgit ya" dedi.
Ses ise içerden kahkaha atıp "hahahah aptal çocuk sen bir gün o habil denen veledi öldüreceksin " dedi
Kabil ise gitgide morarıyordu. Habil ise onun bu durumunu görüp "utanmana gerek yok kardeşim bir dahaki ne daha dikkatli olursun." dedi ve elini kabilin omzuna koydu.
Bir kaç dakika öyle durduktan sonra "Biz bütün ırklar birlik olduğumuz için hayattayız bir düşünsene içimizde birbirimizi öldürüyoruz. " dedi.
Kabil ise bu soru üstüne biraz korkmaya başladı. Hem ses ona kabilin verdiği gücü bir ırkdan bir kişi öldürerek o gücü daha da güçlendirebileceğini söylemişti.
Hatta ona başka bir güç daha vermişti o güç ise "suikastçilik" idi.
Kabil o sesin birini öldür dediği günden bir kaç gün sonra ilk cinayeti işlemişti
Belki yarın yb gelmeyebilir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaira RYU (BİTTİ)
FantasyEn iyi Fantastik #26 En iyi Fantastik #28 Belki bugün öleceğim ama bir kaçınızın kıçına tekmeyi basmadan gitmeyeceğim. ----- İlk olarak sperm olarak başlayan karakterimiz güçlenme yoluna adım atar