66 (İlk cinayet part -1)

861 79 8
                                    

Agalar normalde bölüme isim vermezdim ama bölüm 45 in devamı niteliğindedir.
-------------------

-Hadi ama kabil sadece bir canlıyı öldüreceksin o kadar - dedi ses

Kabil derin bir iç çekip "Ama neden...neden ben güçlenmek için birini öldüreceğim.Onların hiç bir suçu yok ki." dedi Kabil

Kabilin içinde ki ses yine bir kahkaha atıp "Kabil bence sen birini öldüreceksin ve senin öldüreceğin ilk kişiyi her zaman gözlerinin önüne getireceğim." dedi ses.

Kabil derin derin düşüncelere dalmıştı.
"Neden, neden benim güçlenmem için birisi ölmek zorunda. Hem bizler güç birliği yaptık barış içindeyiz. Hem neden öldüreyim ki?

Ben güçlenmek için birini öldüremem en azından bizlerin birlikteliğini bozacak bir şey yapmam."

Kabil derin düşüncelerden kendini kurtarıp sese "Acaba hayvanları öldürsem olur mu ?" dedi

Ses ise derin bir iç çekip " Ulan mal embesil misin sen? Ha zaten hayvanları öldürüyorsun ama ben sana şöyle bir imkan veriyorum bak bir insan yada Habilin kabilesinden birini öldür seni bu devrin en büyüğü yapayım" dedi.

Kabilin aklı iyice karışmıştı bir tarafta en büyük olmak diğer tarafta ise bir varlığı öldürmek hemde Habil'in kabilesinden birini.

Kabil normal insanlar gibi değildi. O her zaman insani dürtülerini önde tutmamıştı ama ne zaman ki bu ses ortaya çıktı o zaman içinde ki insani duygular onu ele geçirmeye çalışıyordu.

İnsanlar var oldukları günden bu yana içlerinde bir hauvan barındırıyordu yada diğer bir deyişle canavar.

Çoğu insanda bu canavar uyanıkken çok az insan bu canavarı uyutmayı başarabiliyordu.

Bunu başarabilenlerden biri de Kabil idi.

Ama o ses uyuyan canavarı uyandırmak için elinden geleni yapıyordu.
----------
Kabil hızla Habilin yanına doğru gidiyordu.

Yarım saat sonra Habilin yanına varan Kabil "Eeee hadi gidelim" dedi.

Habil gülümseyip "Tamam gidelim de yanlız bu canavar diğerlerinden güçlü " dedi.

Kabil'in yüzünde bir gülümseme oluştu ve "Ne kadar zor o kadar iyi " dedi.

Habil ise onun bu tepkisine gülümseyip "Hadi o zaman " dedi.
------------
"Arghhh! " diye bağırdı kabil.

Habil kabilin zor duruma düştüğünü görünce önünde ki canavarı bir köşeye doğru fırlatıp kabilin yanına koştu. (Canavar medyada)

"Kabil bir şeyin var mı?" dedi Habil.

Kabil hırıltılı bir ses ile " karnım karnımı kesti" dedi.

Habil ise "hareket etme sakın seni koruyacak bir kalkan oluşturup canavarı öldüreceğim sonra ise seni iyileştirecem" dedi.

Habil iki elini bir birine çarpıp "Işığın gücü seni çağırıyorum gel ve bu aciz kalanı koru" dedi.

Kalkan oluştuktan sonra Habil hızla canavara doğru gitmeye başladı. Giderken ise bağırarak "Senin gibi yüzlercesini öldürdüm ve seni de öldüreceğim nedeni ise sen benim kardeşime zarar verdin " dedi.

O canavara doğru giderken Kabil ise içten içe Habilin sözlerini düşünüyordu
"Aciz kalan dedi bana ve yüzlercesini öldürdüğünü de söyledi. Ben ben aptalmışım ben....ben çok güçsüzmüşüm " diyordu içinden

O sırada ses yine ortaya çıktı "Hahahaha bak o çocuğu öldür öldür ki sana güç vereyim" dedi.

Kabil ise " Ama o benden çok ama çok güçlü ve...ve o benden çok güçlü " dedi.

Ses yine "Sana şimdi güç veririm ama onu öldürmez isen senin tüm gücünü alırım " dedi.

Kabil ise düşünmeye başladı.

O düşünürken Habil canavarı öldürüyordu ki canavar bir çığlık attı. Her taraftan canavrlar çıkmaya başladı ve Habilin etrafını sarmaya başladı.

Kabil Habilin durumunu gördüğünde "Tamam bana güç ver "

Ses ise kahkahalarla gülüp "Aferin çocuk aferin " dedi.

O sırada Habil her taraftan Kabilin etrafını sarmışlardı. Her taraftan darbe alıyordu.

Habil yere düştüğünde yukarıya doğru bakıyordu ki Kabilin yüzünü gördü.

Yüzünde bir sırıtış vardı.  Kabil elini hareket ettirip elinden bir hançer çıkardı ve....
---------
"Sağol kardeşim sen olmasaydın ben şuan ölmüş olurdum ve sen benim için gücünden vazgeçtin ama üzülme ben senin gücünü yerine getirmek için herşeyi yapacağım" dedi.

Kabil ise "Biz kardeşiz demi " dedi.
---------
Kabil elini hareket ettirip elinden bir hançer çıkardı ve canavarlara saldırmaya başladı.

Tüm canavarlar öldüğünde ses yine konuştu "aptal çocuk senin tüm gücünü alıyorum " dedi.
-------
Kabil herşeyi Habile anlatmıştı. Sesi ve sesin istediklerini.
-------
YN: Lan ben bu Kabili harbi sevmeye başladım

Agalar nasılsınız






Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin