63

928 88 15
                                    

Agalar pazartesi yb olmayacağı için up uzun bir şekilde yazdım

--------
Kaira hana doğru giderken içinden "Beatrix benim için hazırlayacağın şey ne alemde?" dedi.

-Merak etme onca hayvanı öldürüp seviye atlamamanın karşılığını alacaksın - dedi Beatrix.

Kaira gülümseyip yürümeye devam etti.

Hanın önüne geldiğinde üzerine doğru gelen birini gördü. Yüzü ve vücudu bir cüppe ile kapalıydı.

Kaira kendisine doğru gelen kişinin vücut hatlarından bulmaya çalıştı ama nafile hiç birşey belli olmuyordu.

Üzerine gelen kişi tam tamına 20 ila 25 santim kala durdu.

Kaira karşısında ki cüppeli kişiye bakıp "Hayırdır kardeş." dedi. Bu kelimeyi ona Kayra han öğretmişti. Aslında bakarsan bugüne kadar bildiği bir çok şeyi Kayra hana borçluydu.

Cüppeli kişi elini cüppesinde ki kapşonuna götürüp kapşonunu çıkardı.

Kaira karşısında gördüğü kişi ile şoka uğradı.

Kapşonlu kişi Ace blood'tu. Kaira Ace'ye , Ace ise Kairaya bakıyordu. Kaira şaşkın , Ace ise piç bir şekilde gülümsüyor idi.

"Eeee Kaira insan bir hoş geldin der demi. Aaa dur sen tek insan değildin değil mi?" dedi. Ace konuşurken minik ejderha dolmila Acenin omzuna kondu.

Kaira "sss-sen burada ne arıyorsun ?" dedi zorlukla.

Ace ise gülümsemesini bozmadan "Sempatizanların li...." diyemeden Kaira tarafından lafı kesildi.

"S★ktir git lan yeter her yerde lider oluyon bak anam avradım olsun seni s★kerim bak bak sen nesin lan " dedi Kaira .

Ace kahkaha atıp yerlerde debelenmeye başladı.

Kaira ise ona öcü gibi bakmaya hatta öcüden bile öte bir canavar  yada bir bir kaira Ace için söyleyecek fazla bir şey bulamıyordu.

Ace kahkaha atmasını zorlukla bırakıp "Hahaha sen zeki biriydin Kaira ama bir mal imişsin. Neyse sempatizanların lideri beni koruma olarak tuttu." dedi Ace

Kaira "ben yani biz bu gece..." bu sefer ise Ace Kairanın lafını kesmişti

"Biliyorum biliyorum sizler bu gece sempatizanları yok edeceksiniz. Değil mi?" dedi Ace

"Sen... Sen.. Lan harbi sen nesin ha herşeyi biliyorsun sen... Ben herkesi her şeyi çözebilirim gibime geliyor ama seni çözemeyeceğimi hissediyorum" dedi Kaira

Ace gülümseyip "Amannn boşver gitsin sen şimdi savaşa odaklan hem ejderha seviyen değişmemiş yoksa yetenek için mi harcadın ?
Neyse bunları boş verelim ben ödemeyi önceden alacağım için sizin tarafa geçerim hem ortalığı bir birine katacağın için krala da ben haber yolladım." dedi Ace  

Kaira hayretler içerisinde hana doğru giderken arkasında ona kahkahalar ile gülen bir Ace bıraktı.

Kaira odasına girdiğinde generali ve kralların başı olan adamı gördü.

Kralların başı olan adam "Efendim biz krallar da savaşa katılmak isteriz " dedi.

General takdir eder bakışlar ile kralların liderine baktı.

Kaira ise gözlerinde sahte bir minnet duygusu katıp sözlerine ise biraz duygulardan kırıntılar serpip "Sizler zaten yapıp yapabileceğiniz her şeyi yaptınız ve bundan sonrası sizin hayatınızı tehlikeye sokar ve ben bunu kaldıramam lütfen bu konu tartışmaya açık değildir." dedi kaira.

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin