49

813 103 13
                                    

Kız ise bir yere gidip anahtar ile geri geldi ve ikimiz birlikte yukarıya çıkmaya başladık.

İkimiz odaya çıkınca kız anahtar ile kapıyı açtı. Ben ise içeriye girdim ve kızı kolundan tutup içeriye çektim.

Altın deposuna bakıp "sana sorular soracağım ona doğru cevaplar verirsen her soru başına bir altın alırsın." dedi kaira

Kız ise kıpkırmızı kesmiş kairaya manalı manalı bakyordu.

Kaira ise içinden "hayatım da s★kilmek için can atan birini gördüm ya daha da gam yemem" dedi

"Şimdiiii gelelim ilk soruya isyancılara nereden katılabilirim?" dedi Kaira

Kız ise kairayı baştan aşağıya süzüp "Bekle biraz " diyip odadan çıktı.

Ben ise yatağıma uzanıp beklemeye başladım. Bir kaç dakika sonra kız içeriye girmişti hemde kapıyı çalmadan .

Kaira içinden "Kapısız yerden mi çıktın lan" diye sitem ettikten sonra kız ile beraber içeriye giren ha öldü ha ölecek olan amcaya bakıyordu.

Kız elini uzatıp "Bu yaşlı adam isyancılara katılmak isteyenleri topluyor ve 1 altın ücretimi talep ediyim" dedi.

Kaira bir altını kıza fırlattı ve yaşlı adama bakmaya başladı.

Yaşlı adam ise kairaya bir defa tek bakıp "Olmaz,  kabul edilmedin" dedi

Kaira "Neee!!!.... Ulan yaşlı bunak seni alırım dar ağacında sallandırırım " dedi.

Yaşlı adam ise Kairayı iplemeyip "Sen de bir numaralar var yoksa 1 altını verebilecek biri isyancılara katılmaz " dedi.

Yaşlı adam yavaşca arkasını dönüp giderken Kairanın sesi ile durdu "dur be ihtiyar sen beni zengin falan mı zannediyorsun ben o bir altını alabilmek için ne kadar maceralara atıldım elimde ki tek sermayemi şu kıza verdim" dedi

Yaşlı adam dönüp Kairayı izlemeye başladı vücudunun her tarafına bakıyordu.

Bir kaç on dakika kadar daha Kairayı kesen yaşlı adam "Tamam ben sana yarın haber vereceğim." dedi ve ağır ağır kapıya doğru yürüyüp odadan çıktı.

Kaira ise ne zamandır eğitim yapmadığı için Beatrix'e seslendi "Beatrix bana ikinci katman şeylerinden birini ayarla biraz ölüp geleceğim de " dedi.

*Bir gün senin g★tüne sapımı değil direk demir tarafımı sokacam görürsün.* dedi kayra han
---------
-Evet ilk sınanacağın beyaz ateş - dedi Beatrix.

Kaira gözlerini sonsuz bir boşlukta açtı.

Her taraf kapkaranlıktı. Hiç bir şey yoktu. Yalnız bir şey dışında karanlık yerin içinde ki en uzak yerde ki parlayan beyaz bir şey.

-O parlayan beyaz şeyi gördüğünü farz ediyorum şimdi ilk olarak beyaz ateşin seni kabul etmesi lazım yani şu beyaz alevin yanına git- dedi Beatrix.

Kaira onun dediğini yapıp direk beyaz ateşe ulaşmak için koşmaya başladı.
-------
Kendisine göre bir saati aşkındır koşan kaira yorulup durdu.

"Hahh hahh huh bea... Beatrix bune teknik kullandım ne yaptıysam olamdı hemde bir saati aşkın süredir koşuyorum" dedi Kaira

-Ulan senin aklın piçliğe çalışır ama böyle şeylere çalışmaz senin o beynine sıçayım ve şimdilik buradan çık bir kaç saat sonra sabah olacak- dedi Beatrix

Kaira o yerden çıkıtığında tan yerinin ağarmasına vardı.

Kafasını yastığa koyan kaira gözlerini yumdu.
--------
Sabah güzel bir koku eşliğinde gözlerini açan Kaira etrafa bakmaya başladı.

Odasında ki masanın üstünde dumanı tüten bir tepsi yemek vardı. Kaira kalkıp yemekleri yedi.

"Hey Beatrix bana savaşmadan seviye atlayabileceğim bir şeyler ayarlayabilir misin?" dedi Kaira.

-Olur hem hayat enerjinin %85 i bende bilerek fazladan aldım ki bir şeye ihtiyaç duyduğunda verebileyim- dedi Beatrix

"Tamam hadi ve..." derken yaşlı adam kapıyı ardına kadar açtı

Kaira ise içinden  "O kapıyı size sokacağım ulan her birinize teker teker" dedi ve yaşlı adama baktı.

Adam konuşmadan elleri ile bir kendini birde onu gösterdi

"Seni takip mi ediyim?" diye sordu Kaira.

Yaşlı adam bir şey demeyip arkasını döndü ve gitti

Kaira ise adama bir küfür sallayıp onu takip etmeye başladı.
-----
"Evet geldik" dedi adam en sonunda konuşarak.

Tam tamına 2 saatlik yürüyüşün ardından bir mağaranın önüne gelen Kiara sinir krizleri geçiriyordu.

"Senin isyancılarını s★kerim bune lan moruk gele gele bu mağaraya mı getirdin... Yoksa bana göz mü koydun ha" diye hem küfür ediyor hemde adamla dalga geçiyordu.

Adam ise sadece gülümseyip "sen birde içeriyi gör " dedi
-------

YN:Nasılsınız kitabın gidişatından memnun musunuz?

Neyse hadi Allah’a emanet olun bugün başka yb gelebilir yani kesin bir şey yok

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin