YN: Agalar troll bölüm istekler üzerine gelmemiştir.
-------------
Pazartesinin bölümü-----------
Kaira meditasyona girmişti. Bu meditasyon cennetsel qi çekişi adlı öğrendiği yetenek ile yaptığı için seviye atlıyordu.
Kaira gözlerini açıp "Beatrix Mavi alevin ikici katman sınavı için her şey hazır mı?" diye sordu.
-Ödemesini yaptığın zaman her şey hazır olmuştu zaten- dedi Beatrix.
Kaira gülümseyip "Eee hadi o zaman şu mavi alevi istiyorum artık " dedi
--------Kaira son cümlesinden sonra kendini farklı bir yerde buldu.
Bu yerde her yer kara topraktı. Hatta kara demek az gelirdi. Bu toprak aynı zamanda susuzluk yüzünden her tarafında çatlaklar bulunduruyordu.
Kaira etrafa bakarken bir çukur gördü. Çukur Kaira'dan çok ama çok uzaktaydı.
Kaira o çukura bakarken Beatrix'in sesi geldi.
-Evet Kaira şimdi senin yapacağın iş Ateş özlerine kendine kabul ettirme. İlk ateş ruhu kırmızı ateş ruhu. Bu ruh normaldir.
Zaten heryerde bulunan bir ateş olduğu için fazla sıkıntı çıkarmaz - dedi beatrix.
Kaira kendinden uzakta ki çukura bakarken çukur kırmızı bir ışık sütunu yaymaya başladı.
Bu sütün tüm boyuttan görülebilir hale geldiğinde etrafa ilk olarak bir enerji dalgası sonra ise bir ısı dalgası yayıldı.
Kaira her iki dalgayı da savunmasız iken yediği için biraz iç hasar aldı.
------------
2 gün sonra
(YN: agalar o kadar uzağı bedel ödeyip aldığı süper göz sayesinde görüyor)
Kaira uzunca bir yürüyüşün ardından en sonunda çukura geldi.Kaira biraz oturup dinlenmeye başladı.
Bir kaç dakika dinlendikten sonra ayağa kalkan Kaira "Eeee Beatrix şimdi ne yapacağım?" diye sordu Kaira
-Mesela elini yapabilirsin. Neyse geri zekalı çukura gir çukura - dedi Beatrix.
Kaira içinden Beatrix'e bir tutam kollu bacaklı , yarım kilo analı babalı bir küfür ettikten sonra gözlerini kapatıp ve burnunu iki parmağı ile tutup çukura atladı.
-------------
Kaira çukura girdiğinde etrafı hep normal bir yerdi sadece bir ışık kaynağı vardı o da uzakta ki küçük bir kırmızı nokta.Kaira noktaya bakıp "Şimdi ne yapayım Beatrix " dedi.
-Senin ananı , babanı , geçmişini , sana can vereni s★keyim ha aptal söz konusu piçlik olunca her boku bilirsin ulan piç kırmızı noktaya gideceksin kırmızı noktaya.- dedi Beatrix
Kaira bir kahkaha atıp "Seni sinirlendirmeye bayılıyorum " dedi
-Ulan sen harbi nasıl bşr varlıksın ben çözemedim anana sövüyom bir şey yapmıyon üstüne üstlük gülüyorsun- dedi Beatrix.
Kaira yine gülüp "Şuan bir şey yapmıyorum ama sonra ki zamanlarda senin için bir beden yapacağım ve her gittiğim yerde seni s★ktireceğim hemde beleşe
Seni bu dünya da bir tek kişi s★kmiş olmayacak oda benim çünkü benim Acelinam ve Helgam var onlar bana çok kızar" dedi Kaira
Beatrix'ten ses seda kesilince gülümseyip yoluna devam etti.
-------------
İlk gün
Kaira yürümeye başladı. Ama her adımında kırmızı nokta daha da küçülüyor sanki Kaira'dan kaçıyordu.2. Gün
Kaira durmaksızın yürümeye devam ediyordu.
5. Gün
"Hay senin ananı s★keyim Kabil" dedi Kaira ve bir adım daha attı.
Diğer ayağını kaldırdığında "Hay güçlenme yolunu açanı da güçleneni de s★keyim " diyip adımını attı.
2 ay sonra
Kaira sürünüyordu. Üstü başı parçalanmış dizleri elleri hep kan içindeydi.
Küçük nokta şimdi büyük bir Ateş topuna dönmüştü.
Kaira ile devasa ateş topu arasında bir kaç santim vardı.
Kaira elini uzatıp topa dokundu ve yine başka bir yerde gözlerini açtı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaira RYU (BİTTİ)
FantasyEn iyi Fantastik #26 En iyi Fantastik #28 Belki bugün öleceğim ama bir kaçınızın kıçına tekmeyi basmadan gitmeyeceğim. ----- İlk olarak sperm olarak başlayan karakterimiz güçlenme yoluna adım atar