59

864 83 10
                                    


Agalar haftasonu çok yoğun olduğumdan yb atamıyorum onun için kusura bakmayın.

Pazartesinin bölümü

O sırada bardan içeri üç cübbeli kişi girdi ortada ki kairayı işaret edip "Bir daha bir şeyler anlatırsan sana neler yaparım neler " dedi.

Üç adam içeriye girdiği gibi herkes diz çökmüştü. Ortada ki adam konuşana kadar durmayan uğuldama ortada ki adamın konuşması ile kesilmişti.

Kaira adamlara alaylı bir şekikde bakıp "Neden ? Ha bu askerleri böyle yaşatmak istiyorsanız bir şey demem" dedi.

Ortada ki adamın sol tarafında ki adam kairanın önünde belirip Kaira'nın karnına bir yumruk attı ve "Bana bak küçük velet sen bizim generalimizle nasıl konuşuyorsun" diye bağırdı.

Kaira atılan yumruğu yediğinde ufak bir sızı hissetse de kendini yere atıp debelenmeye başladı.

Kiaraya yumruk atan adamın suratında kendini tatmin eden bir gülümseme vardı.

Ortada ki adam ise sadece izliyordu. Solda ki adam Kairanın yerde debelenen bedeninin yanına gelip saçlarından tutup havaya kaldırdı ve yere doğru hızla fırlattı.

Barın beton zemininden kırılma sesleri geldi. Solda ki adam arkasını dönüp "Veledin icabına baktım genarelim " dedi.

Genarelin sağ tarafında ki adam ise solda ki adama bakıp gülümsedi.

O an solda ki adam arkasına döndüğünde boynunun hemen yanında kılıçla bekleyen Kairayı gördü.

Kaira adama bakıp "Senin için Kayra hanı kirletmeme değmez " diyip Kayra hanı geri gönderdi. Kayra han gittiği gibi kaira yumrukları ile gardını aldı.

Karşısında ki adamın gücünü ölçen kaira gülümsedi. Gülümsemesinin sebebi ise insan türü ikisinde de aynı seviyedeydi.

Adam Kaira'nın silahını bırakıp yumruklar ile gardını alıp Kairanın karşısında ki yerini aldı.

Kaira genarele doğru dönüp "Hey sen bari bu zavallı askerlere söylede yerden kalksınlar yoksa zarar görecekler" dedi.

Askerler Kairanın onları düşünmesinden minnet duyup içlerinde biraz bağlanma duygusu yeşerdi.

Bu yeşerme ilk başta Kaira'nın kapıda ki askere nazik davranması ile başladı ondan sonra ise Kairanın buraya gelmesi ile o tohuma can suyu verildi. Ama o filiz şuan Kairanın onları düşünmesi ile filizlendi.

General askerlere bakıp "Kalkın evlatlarım" dedi. Askerler generalin sözü ile kalkıp "Emredersiniz baba" dediler.

Kaira askerlerin gözlerinde ki mutluluğu,  sevgiyi ve daha bir çok güzel bir duyguyu bir arada görüyordu.

Kaira ve solda ki adamın etrafı çevrelendi.

Kaira adama adam Kaira'ya bakıyordu.

Bir süre daha bakıştıktan sonra genarelin sol kolu olan adam ilk hamleyi yaptı Kiaraya doğru düz bir yumruk attı.

Kaira yumruğu bloklayıp düz bir yumrukta o yolladı.

Adam yumruğu tutup çevirdi.

Kaira acıdan diz çöktü. O diz çökmüşken adam Kairanın burnuna alttan bir tokat yapıştırdı.

Kairanın burnundan kan fışkırdı. Adam kairanın kolunu bıraktığı gibi Kaira boşta ki eli ile adamın gözüne bir yumruk salladı.

Adam gözüne gelen darbe ile bir kaç adım geriye sendeledi. Adam yere hafif bir şekilde eğilmiş olan adama koşup onun kafasına direk vurmaya başladı.

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin