70 FİNAL

1.3K 104 135
                                    


YN: bu zamana kadar bu kitabı okuyan okumayan beğenen beğenmeyen oy veren oy vermeyen herkese teşekkürler hepiniz seviliyorsunuz



Eee agalar nasılsınız? Neyse fazla söze gerek yok şimdi size bir sorum var bir kişinin söylemesi üzerine CONVİCT ONLİNE adlı kitabıma devam edeyim mi yoksa etmiyeyim mi? Buna siz karar verin




Bir odada oturmuş iki kişi bir kadın diğeri ise erkek. Erkek olan konuşmaya başladı "Evet hanımefendi kendisi şuan dünyadan soyutlanmış bir şekilde öylece hayaller dünyasına dalmış bir şekilde yaşıyor" dedi.

Kadın ise duyduğu cümlelerden sonra yüzünde oluşan keder çizgilerini ve ağlamak için gerginleşen yüz hatlarıyla tam bir yıkımın eşiğindeydi. Kadın öyle bir psikolojinin içindeydi ki beş sene içinde yaşamadığı şey kalmamıştı.

Doktor kadının haline acıdı ama elinden bir şey gelmiyordu kadının oğlu yaşanan şeyler yüzünden aklını kaçırmış ilk başta çoklu kişilik bozukluğu ondan sonra ise halk dilinde "Piyade " yani deli olmuştu. Piyade olduktan kısa bir süre sonra kendini dış dünyaya kapatmış ve kendine bir hayal dünyası kurmuştu.
--------------
Azrail yine Kairaya işkence ederken birden diz çöktü ve tüm ortamı bir ses kapladı "Velet ben senin aradığın yüce kişiyim ve canım sıkılıyor hadi bir oyun oynayalım ne dersin ?" dedi.

Kaira ise zorlukla "Nasıl bir oyun ?" dedi.

Yüce adam ise "Sana belirli bir seviyede güç vereceğim sende o gücü geliştireceksin ondan sonra seninle savaşacağız oyun bu " dedi

Kaira "Eee ama sen yaratıcısın yücesin ben seni nasıl yeniyim ?" dedi

Yüce adam " Kaira bende bir yaratılandım ama gözlerimi açtım bu güce ulaştım ve şuan çok canım sıkılıyor "

Kaira işkence göre göre yavaş ve sesiz konuşuyordu "Peki o zaman oynayalım ha " dedi

Yüce adam " Peki o zaman sana vereceğim güç ile tüm evreni içinde ki varlık canlı veyahut cansız özümseyip karşıma çıkacaksın tamam mı? Hem kazanırsan sana tüm gücümü verip kendimi yok edeceğim " dedi

Kaira "O zaman bekle senin ananı duvardan duvara vuracağım hoplatıp zıplatacağım ama içine sokmayacağım. Hahahaha " dedi
-------------
Doktor kadına bakıp " Hanımefendi şuan oğlunuza ulaşmamız için beş sene öncesinde neler yaşandı öğrenmem lazım en ince ayrıntısına kadar " dedi

Kadın ise "tamam doktor bey " dedi. Derin bir kaç nefes alıp kendini sakinleştirdi ve başladı.

" 5 yıl önce oğlum yeni okulu olan Crow's lisesinde okula başladı. Ama olaylar daha önceden başladığını bizde sonradan başka  bir psikiyatristten öğrendik. Şöyle ki o psikiyatrist oğlumun bilinç altına inince her şey gün yüzüne çıktı.

Psikiyatrist ilk başta normal sorular sormaya başladı "Nasılsın, hayat nasıl gibi sorular soran psikiyatrist aldığı anormal cevaplar üzerine bana bildiride bulundu.

Sorulara verdiği cevaplar şöyle : nasılsın?
Oğlumun verdiği cevap: Bilmem bir ölü gibi olabilir. Hatta bir ölü bile olabilir.

Hayat nasıl?
Oğlumun verdiği cevap: Hayat anlamsızlıklar içinde ki bir şey. Hatta hayat tecavüz edilmiş bir birey bile olabilir.

Tabi bu gibi sorulardan ötürü verdiği cevaplarda çok anormal idi.

Sonra psikiyatrist bana danışıp bilinç altına inmek istediğini bir şeylerin yanlış gittiğini söyledi.

Ben ilk başlarda karşı çıktım tâbi bu sorulara verdiği cevapları babasının ölmesine bağladım ama psikiyatrist bana bunun gerekli olduğunu ve geçmişte yaşadığı bir şey yüzünden tramva yaşadığını söyledi." kadın sustu ve "Bir bardak su alabilir miyim?" dedi.

Doktor ise "Ben hemen gidip iki su alıp geliyorum" dedi ve çıktı
-----------
100 milenyum sonra

Kaira meditasyon durumuna girmiş tüm evreni sömürüyordu bütün canlı veya cansız varlık kairanın bedenine enerji partikülleri olarak giriyordu

O anda aklına öncelerden birinin söylediği bir söz aklına geldi "Güçlenmek demek bedel ödemek demektir ve sen bedel ödemenin ne demek olduğunu öğreneceksin" dedi.

Kaira gülümseyip "Ahh beatrix eğer savaşı kazanırsam seni harbi bir bedene büründürüp oynatacam" dedi ve meditasyona devam etti.
----------
Doktor suyu alıp gelmişti. Kadın suyun kapağını açıp suyu bir yudum alıp boğazını ıslattı.

Ve devam etti
"Bilinç altına gireceği zaman bende yanında olmak istedim ve o anda anlattıkları ve o anki ruh halleri ile benim oğlum olan değilde içine şeytan kaçmış biri vardı.

Psikiyatrist sordu: Küçükken yaşadığın kötü bir olay var mı?

Kaira cevap verdi :Hmmm bu olaydan olaya veya insandan insana değişir ama sanırsam ilk öldürdüğüm insanın attığı çığlıklar beni çok etkiledi.

Bu sözün üzerine psikiyatrist ve ben birbirimize baktık ama hemen psikiyatrist Kairaya dönüp

Bir insan mı öldürdün ? dedi
Kaira ise evet ilk okul hocam olan o tacizci Spensk Valor'u öldürdüm ilk başta ona üzüldüm ama sonra sevindim hemde kızdım aslında bir çok duyguyu bir arada yaşadım da denilebilir.

Psikiyatrist bana bakıp yine döndü ve peki neden ilk okul öğretmenin olan spensk bana ve tüm diğer sınıfta ki öğrencilere tecavüz etti biz o zamanlar bilmiyorduk ama sonradan onu öldürdüm ama bende ona tecavüz ettim dedi psikiyatriste "

O anda odaya bir hizmetli girdi ve "Doktor bey 605 nolu odada kalan kaira Ryu kalp krizi geçirdi ve ex oldu son sözleri ise "O yüce kişiyi yenemedim " oldu dedi

O anda kairanın annesi de bayıldı. Gözlerini açtığında kendini spremlerin arasında buldu.

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin