Kaira sürünüyordu. Üstü başı parçalanmış dizleri elleri hep kan içindeydi.
Küçük nokta şimdi büyük bir Ateş topuna dönmüştü.
Kaira ile devasa ateş topu arasında bir kaç santim vardı.
Kaira elini uzatıp topa dokundu ve yine başka bir yerde gözlerini açtı
-----------
Kaira gözlerini açtığında simsiyah bir boşluktaydı.
Etrafına bakınan Kaira hiç bir şey görmediği için bağırmaya başladı "Heyy! Burada biri var mı?"
Kaira bir kaç kez daha böyle bağırdıktan sonra bir ses geldi "Biri var ama onu görmen için ateşini kullanman lazım " dedi ses.
Kairao sesin neyden bahsettiğini anlamayarak "Af buyur " dedi.
Ses yine "Ateşin ile burayı aydınlat " dedi.
Kaira söyleneni ilk başta yanlış anlamış olsa da sonradan ne dediğini anladı.
Kaira yere oturup ellerini ateş ile kapladı. Etrafına bakınca biraz aydınlık olduğunu gördü ve hırsla vücudunu ateş ile kapladı.
Ama nafile karanlık boşluğun en fazla %2 si aydınlanmıştı. Kaira aydınlanan yere bakınca bir küfür sallayıp "Anneni öpeyim lan bune" diyip ateşi daha da yükseltti.
-----------------
2 ay sonraKaira'nın ateş derecesi öncesine göre acayip bir şekilde artmış hatta güneşten daha yüksek raddeye gelmişti.
Ama bu derece bile karanlık boşluğun en fazla %35 ini aydınlatıyordu.
Kaira dişlerini sıkıp ateşin derecesini daha da arttırdı.
6 ay sonra
Kaira kırmızı ateş konusunda bir çok varlıktan daha iyi bir hale gelmişti.
Şuan ateşinin derecesi 10.000 dereceden biraz daha fazla idi ve bu derece ile karanlık boşluğun %60 ı aydınlanıyordu.
1 yılın sonunda
Kairanın ateşinin derecesi 50.000 dereceye ulaşmıştı. Bu sıcaklık ile tüm evrende ki en iyi kırmızı ateş kullanıcısı sayılırdı.
Ve en sonunda karanlık boşluğun %100 ü aydınlanmıştı.
Kaira aydınlanan yere ilk kez baktı.
Her yer kırmızı bir ateş ile kaplanmıştı. Ağaçlar ateştendi evler ve hayvanlar hepsi kırmızı ateşten oluşmuştu.
Dağlar bile kırmızı ateştendi.
Kaira gözlerini aşağıda ki dünyadan alamıyordu.
O bakarken o sesi yine duydu "Aferin evlat burası kırmızı ateşin ilk ortaya çıktığı yer burası diğer ateşlerin evrim geçirdiği yer. Ve ben bütün ateşlerin dedesi olan Kırmızı ateşin özüyüm ve seni kabul ediyorum " dedi ses.
Kaira bu kabulden sonra oradan çekildi.
Gözlerini açtığında evindeydi Kaira "Beatrix neden beni çektin?" dedi ama ses yoktu.
Bir daha sordu bir daha ve bir daha ama yine ses yoktu Kaira Kayra hana seslendi "Kayra han Beatrix...Kayra han " dedi ama yine ses yoktu.
Kaira bir bokluk olduğunu tahmin etti ki arkasından bir ses geldi "Hahahaha çocuk efendimiz seninle uğraşmam için beni yolladı o ses ve Kılıca ulaşamazsın " dedi.
Kaira ses geldiğinden beridir kımıldamıyordu.
Ses yine konuşmaya başladı "Hadi gel çocuk seninle biraz oyun oynayalım " dedi ve Kaira'nın üzerine doğru yürümeye başladı.
Kaira onun ayak seslerinden harekete geçtiğini anladı ve elinde derecesi 50.000 olan bir ateş yumruğu oluşturdu.
Adam Kairanın tam ensesinin dibine geldiğinde "O kıytırık ateş ile bana bir şey yapamazsın ve okulunu yok edebilirsin " dedi.
Kaira arkasına döndüğü anda adam sadece bir parmağını Kairanın anlına değdirdi.
Kaira o parmak anlına değdiği gibi bayıldı.
--------------
Dört kişi olan şeyleri hayretle izliyordu.ErmeNac "Olamaz, olamaz.... Azrail o Azrail... " dedi.
Hepsi birden ayağa kalkıp Kairanın yanına gideceği zaman bir ses onları yerine mıhladı "Sakın ha o minnacık güçleriniz ile bir şey yapmaya kalkmayın " dedi.
O arada ise Kabil bu sesi bir yerden hatırladı "Sen Habercisin sen..." diyemeden yine sesi duydu
"Şışşş Kabil akıllı bir çocuk ol ve izle "
----------Agalar biliyorum öncelere göre bölümler daha geç geliyor ama okul, sınavlar ve üniversite sınavı dolayısıyla zaman kalmıyor
Eeee sizce Kaira bu sefer s★ki tuttu mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaira RYU (BİTTİ)
FantasyEn iyi Fantastik #26 En iyi Fantastik #28 Belki bugün öleceğim ama bir kaçınızın kıçına tekmeyi basmadan gitmeyeceğim. ----- İlk olarak sperm olarak başlayan karakterimiz güçlenme yoluna adım atar