57

771 86 10
                                    

Agalar perşembenin ilk bölümü

Kaira bir kaç saat sokaklarda gezip etrafın iyice kararmasını bekledi. Etraf iyice kararınca ara sokağa girdi.

Etrafa iyice bakan Kaira gizlice yemek malzemelerini bıraktı. Girerken ve çıkarkende bilerek insanlara hafif bir şekilde değiyordu.

Bütün her şeyi bıraktıktan sonra Kaira karnında bir ağrı hissetti. "Kayra han karnım neden ağrıyor?" dedi güçlükle.

*Sen kaç zamandır s★çmıyorsun?" diye sordu.

"Oooovvv çok ama çok uzun zaman oldu " dedi Kaira .

*O zaman çabuk bir tuvalete git yoksa altına s★çacaksın* dedi Kayra han

Kaira ise karnını tuta tuta bir evin kapısına geldi ve kapıyı çaldı.

Kapıyı uzun ve kaslı bir adam açtı. Adam kairaya bakıp "Ne var !" dedi tehditkar bir şekilde.

"Efendim tuvaletinizi kullanabilir miyim?" diye sordu zorla kaira.

Adam kairayı bir süzüp "gel beni takip et " dedi.

Adam önde kaira arkada eve girdiler eve girince adam üst kata çıktı. Üst katta bir kapının önünde durup "İşte burası tuvalet " dedi.

Kaira başını sallayıp içeriye girdi.

Kaira içeriye girdiği gibi şıçma pozisyonu aldı. Sıçma pozisyonunu pek iyi bir şekilde alan kaira ıkınmaya başladı.

Öyle ıkınıyordu ki dışarıda ki sesler çok yanlış anlaşılıyordu.

Bir kaç saniye boyunca ıkınan kaira'da en sonunda ilk posta bok çıkmıştı.

Bok çıkmıştı ama bitmiyordu geldikçe daha çok geliyordu. Kaira sıçtıkça şıçıyor aynı zamanda ıkınıyordu.

Dışarıda ki adam ise "hahaha tamda canım isterken kendini rahatlatan biri tuvaletimde " dedi .

Kaira sıçmaya devam ederken birden kapı açıldı ve karşısında çıplak olan onu içeriye alan adamı görünce katı çıkan boku sıvıklaşmaya başladı.

Kaira önünde ki adama bakınca gözleri dehşetle açılmıştı adam yarım adım alemlere giriş yapmıştı ve çırıl çıplak kairaya bakıyordu.

Kaira yutkunup sıçmaya devam etti şimdi sıçarken kalkarsa kendini savunamazdı.

Adam kairaya bakıp "Sen iyice içini boşalt ben seni dışarıda bekliyorum " dedi ve elini kazığına atıp kairanın gözlerinin önünden geçirdi.

Kaira içinden "O şey gerçek miydi?" dedi. Adam dışarı çıktığı gibi Kaira düşünmeye başladı "ben buradan nasıl kurtulurum ? Nasıl ? Nasıl?" diye diye .

Kaira hem sıçıyor hem de düşünüyordu. Sıvıklaşan boku yine katılaşmaya başladı.

Kaira içinden "Lan sahabtan beridir şıcıyorum ama bu tuvalet neden dolmuyor? " diye kendi kendine sordu.

Kaira azimle akın akın şıçarken yavaş yavaş bağırsakları boşalıyordu kaira düşünürken birden "Kayra han bir hançer şeklini alsana " dedi Kayra han ise hemen bir hançere dönüşüp kairanın eline  geldi.

Hançerin demir kısmı siyah ile mor karışımı bir renkteydi. Hançerin kabzası ise beyaz renkli ve siyah şeritli üstünde kurt kafası sembolü vardı.

Kaira hançere bakarken "Kayra han ben seni normal bir bedene kavuştursam nasıl olur? Birde bu kılıç şuan ki gibi olur mu?" diye sordu.

*Şuan ki gücün ile bu neredeyse imkansız ama ben özgür bir ruhum yani kılıçla bir bağım yok sadece sana yardımcı oluyorum ben bu kılıçtan bir bedene kavuşursam yine aynı şekilde yapacağım amannn neyse sen şimdilik bunları boş ver * dedi Kayra han

Kaira iyice içini boşalttıktan sonra hemen yanında duran musluğu açıp g★tünü temizlemeye başladı.

Bir kaç dakika boyunca g★tünü yıkayan kaira en sonunda kalktı ve derin bir nefes alıp dışarıya çıktı.

Dışarıya çıktığı gibi adam onu tutup "Hadi gel yatak odasına gidelim" dedi.

Kaira ise sadece gülümsedi.

İkili aynı katta ki yatak odasına gittiler

Kaira adama "yatağa geç gözlerini kapat fantazi yapalım" dedi.

Adam ise hemen dediğini yapıp yatağa geçti ve gözlerini kapattı.

Kaira ise hemen hançer olmuş Kayra hanı eline alıp adamın şah damarını kesti.

Şah damarı kesilen adam debelenmeye başlayacaktı ki Kaira bu sefer kalbine bıçağı sapladı.

10 saniye sonra adam ölmüştü
[Element kazanıldı: su
Sömürücü seviye 4 oldu
Ejderha 50.seviye oldu
Bilinmeyen tür 1 seviye]

"Hahaha bir öküzü öldürmek bana bu kadar kâr getirdi. Şimdi ise öldüğüne göre evine bir bakalım değerli her şeyini alalım " dedi içinden Kaira.

Yatak odasından çıkmadan önce adamın boyutsal yüzüğünü fark etti. Yüzük olan parmağını kesen kaira evin içini aramaya başladı

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin