51

830 97 11
                                    

Agalar cumartesi ve pazar günleri yb gelmiyecekyir.

Eğitimini daha doğrusu ölümünü bir dokunuş ile bırakan kaira gözlerini sinirli bir şekilde açtı

Karşısında duran bir grup insana bakıp "sizi parçalayacağım benim eğitimimi aksattınız" dedi Kaira .

Hızla bir tanesini boğazından tutup kaldırdı ve geriye doğru büyük bir hızla fırlattı 

Adam havada hızla geriye doğru uçarken kaira hemen diğer adama doğru atladı.

Diğer adamın üstüne atlayıp onu yere düşürdü. Yere düşen adama tam yumruğu sallayacağı anda yüzüne bir darbe yedi.

Kaira yediği tekme ile geriye doğru yuvarlandı.

Tekmeyi vuran gruptan bir kişiydi. Adamlar ilk şaşkınlık içerisinde oldukları için karşılık vermek şöyle dursun nefes almayı bile unutmuşlardı.

Bu şaşkınlığı bozan şey ise içlerinden biri olan adamdı.

Tekmeyi vuran adam arkadaşlarına dönüp " hadi lan çevirsenize şunun etrafını " diye bağırdı.

Adamlar hemen kairanın yanına doğru koşup etrafını çembere aldı.

Kaira ayağa kalktığında etrafının çembere alındığını gördüğünde "siktir" çekti.

Adamlardan kairaya tekmeyi vuran çemberin içine daldı ve kairanın yüzüne bir yumruk yolladı.

Kaira yumruğu blokladı ve karşı yumruk yolladı. Ama karşı atağı arkasından yüzüne yediği yumruk ile saldırısı yarıda kesildi.

Kaira yere düştüğünde Kayra hanın sesi kulaklarına doldu.

*Ulan itin oğlu ulan piç bak adamların sayı avantajı var sen ise aklını her zaman ki gibi kullanmıyorsun.* dedi Kayra han

Kaira ise bu sözler üstüne düşünmeye başladı.

Adamlar ise kaira düşünürken boş durmamışlar Kairayı tekmelemeye başlamışlardı

Bir süre boyunca tekmelenen Kaira bir süre sonra bayıldı.

Adamlar kairanın kollarıyla bacaklarına girdiler havaya  kaldırıp götürmeye başladılar.

Tam o sırada adamlar ellerinde yavaş yavaş bir sıcaklık gelmeye başladı ve o anda bir patlama gerçekleşti.

Adamlar dört bir yana dağılmış ve her tarafları yanmıştı.

Kairanın ise her tarafını ateş kaplamış ayakta bekliyordu.
---------
ErmeNac tahtında oturmuş kairayı izliyordu.
"Hahahah manyak bu çocuk ya ama her iyi şeyin bir kötü şeyi olmalı Kayra hanı elinden almalımıyım?" diye sesli sesli düşünmeye başladı.

O sırada ise duyduğu ses ile arkasına döndü "Bence alma yoksa bize düşman olur"

Arkasını döndüğünde karşısında Albion vardı ErmeNac onu gördüğü gibi üstüne atlayıp yumruklamaya başladı.

"Ulan şerefsiz ben sana bu piç kairanın eğitimini emanet etmedim mi? Sen ne yaptın ? Onu diğer eğitime sokmadın" dedi ErmeNac ve yerde ki albion'a bir yumruk daha koydu.

Albion bir yumruk daha yedikten sonra bir yumrukta o attı.

Onlar karşılıklı yumruklaşmaya başladılar.

Bir ErmeNac vuruyor birde Albion vuruyordu.

Birden ErmeNac durdu ve "ooo Kabil gelmiş " dedi

Albion ise o kızgınlıkla arkasına döndüğünde belinde hissettiği iki el ile içinden kendine okkalı bir küfür yapıştırdı.

ErmeNac Albionu belinden kavrayıp havaya kaldırıp bir kere yere vurdu.

"Öhöm öhöm !!!" diye gelen üçüncü ses ile ikisi kavgayı bırakıp üçüncü sese doğru baktı.
--------
"Çocuk dur " dedi bir ses kairaya

Kaira ise o sesi duymazdan gelip yerde acı çeken adamlardan birinin yanına gidip elinde bir ateş topu oluşturdu

Tam elinden fırlatacakken kafasına gelen bir cisim ile yere düştü.

-------
Bir oda da üç kişi öylece durmuşlardı. İki kişinin bakışları yerde baygın ve  çıplak yatan gençteydi.

İki kişiden biri kairayı buraya getiren adamdı. Yerde çıplak yatan genç ise kairaydı. Ama diğer adam ise tam    muamma idi.

Gizemli adam ayağa kalkıp kairanın başına geldi ve onu tokatlamaya başladı.

Adam kairayı tokatlarken kaira ise içinden "sen bekle bekle senin şu dna nı elde ediyim ondan sonrası sabahlar olmasın"

Adam kairaya bir tokat daha attığında  kaira gözlerini birden açıp adamın saçlarına yapışıp bir kaç tutam kopardı.

Adam ise kairaya yine vurarak bayılttı.

------------

Agalar Kaira piçi dayak manyağı oldu ya 😀😀😀

Kaira RYU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin