Zajęcia praktyczne z bohaterstwa. Wraz z wychowawcą i trzynastką zmierzamy do USJ, gdzie mamy odbyć pierwsze zajęcia z symulacji ratunkowych.
Po szczegółowym wyjaśnieniu zasad i wylosowaniu drużyn, zaczęliśmy zmierzać w kierunku strefy ruin. To tam zespół Todoroki'ego miał wykonać swoje pierwsze zadanie.
Gdy doszliśmy do budynku wszystkie szyby wyleciały z okien, a przed nami pojawiły się dziwne postaci.
Zdziwiłem się widząc tak zaawansowane symulacje ale w porę trzynastka uświadomił nas, że to złoczyńcy.
Pierwszy z nich był blady i chudy, o jasnych niebieskich włosach przypominających bardziej siwe niż niebieskie. Ubrany cały na czarno, a jego ciało oplatały dłonie. Drugi był po prostu ciemną mgłą odzianą w garnitur. Wyglądało to dość niezwykle.
Chciałem to opisać w swoim zeszycie ale przypomniało mi sie, że nie mam go w kombinezonie.
Z za nich widać było innych złoczyńców bardziej i mniej przypominających ludzi, a między nimi jakaś hybryda jakby połączenie kilku różnych zwierząt.
Nagle zwróciła na mnie swój wzrok. Byłem odrętwiały, nie mogłem odwrócić wzroku od tego stworzenia.
Z tego stanu wyrwał mnie Kirishima, a następnym co zarejestrowałem to przekleństwo Aizawy. Alarmy nie działały, a wewnątrz USJ nie było łączności. Musieliśmy się wydostać. Eraserhead kazał nam się ewakuować, twierdząc że ich zatrzyma.
Udało nam się przebiec ledwie sto metrów bo chwilę później przed nami pojawił się jeden z nich.
Złoczyńca w garniturze zaczął zmierzać w stronę Uraraki. Widząc to, niewiele myśląc skoczyłem między nich.
Owiała mnie czarna mgła, następnie przeniosłem się na pole walki dwa metry od tego stworzenia, które się wcześniej na mnie patrzyło.
Hybryda podniosła się na tylne łapy by następnie na mnie skoczyć. Poczułem tępy ból z tyłu głowy. Potem była tylko ciemność.~To taki pierwszy rozdział, dosyć krótki i w ogóle. Takie pytanko... jak chcecie bym odmieniała imiona i nazwiska postaci? Czy to ma być odmiana tylu Ochaco Uraraki, Uraraka'i, czy może wcale nie odmieniać i zostawic oryginalne??? Czekam na komentarze ~siri
CZYTASZ
Zacząć na nowo |BnHA|
FanficAkcja zaczyna się od ataku złoczyńców na grupę studentów w USJ w płaszczyźnie anime Boku No hero academia. Ff opowiada o przeżyciach młodego chłopaka po „porwaniu" Oczywiście nie zastrzegam sobie praw do Boku No Hero Akademia. Manga jest własności...