Ráno som sa zobudila o 5:30. Možno si niekto poviete že som blbá že tak skoro vstávam ale vyhovuje mi to tak. Obliekla som si čierne skinny jeans a čiernu oversize mikinu ako vždy no tento raz mala na sebe nápis forget. Umyla som sa, učesala, naraňajkovala a šla do školy. Vždy sedím v zadnej lavici. Nikdy sa nehlásim a učitelia si už na to zvykli. Nie žeby som bola nejaký problémoví žiak učím sa na skoro samé jednotky aj keď sa skoro nikdy neučím. Konečne posledná hodina a ja so môžem ísť domov najesť. Sláva. Keď som prišla domov prišla mi správa od Nicol: Kedy ideš dnes cvičiť?
ja: o 15:30
N: A nechceš ísť teraz niekam?
ja: o 5 min v kaviarni?
N: okay <3
Rýchlo som sa najedla a išla som. Ako vždy som meškala asi 10 min ale to je u mňa klasika.
Ahoj pozdravila som sa
Meškáš už 16 min povedala to nejak nahnevane
Ako keby si ma nepoznala povedala som a obe sme sa zasmiali pretože ja meškám stále a všade.
Objednali sme si. Jedna vec z mála je že obidve milujeme kávu. Sedeli sme a len tak sa rozprávali. Je to moja obľúbená kaviareň pretože tu nechodí tak veľa ľudí. Zrazu sa dvere kaviarne otvorili a dnu vošli traja chlapci. Jedného som poznala z posilovne volá sa Oliver no ostatných som nepoznala. S tým Oliverom sme si vymenili pohľady a odišiel si sadnúť so svojou partiou. Nicol si to všimla a tak to hneď musela okomentovať: Ale ale žeby sa niekto kenečne začal dostávať cez ten tvoj obrovský múr?
S hrôzou som na ňu pozrela a odpovedala: Ale nie je to len nejaký namyslený debil z posilovne.
Škoda. Odpovedala na čo som je len prekrútila očami.
Bolo už dosť veľa hodín a tak sme sa rozlúčili a každá išla svojou cestou. Moja cesta mierila do posilovne. Milujem cvičenie, milujem dvíhať čo najväčšie váhy aké dokážem. Je to pre mňa relax. Vošla som dnu pozdravila som sa pár ľuďom a mierila do šatne. Ale samozrejme to by som nebola ja keby som do niekoho nevrazila. A na nešťastie to bol Oliver Nevidíš kde... nedopovedal pretože som mu skočila do reči Prepáč. Pozrel na mňa a nasadil svoj klasický úškrn V pohode. Vošla som do šatne a prezliekla som sa. Nemám ho rada. Je to taký klasický playboy, čo má všetky čo chce. (chápeme sa dúfam). Ale teraz nebudem rozmýšlať nad nejakým debilom a idem cvičiť....
Konečne som docvičila a môžem ísť domov. Strašne mi vadilo ako sa na mňa ten debil pozeral. Vyšla som z posilovne a na moje nešťastie hneď za mnou Oliver
Počkaj! Zakričal a ja som sa chtiac nechtiac otočila
Tá čo si s ňou dnes bola v kaviarni je tvoja kamarátka? spýtal sa
Áno viem je to naozaj neuveriteľné ako sa tak krásne dievča ako je ona môže baviť s osobou ako som ja, ale nuž je to tak sme najlepšie kamarátky.
Vlastne to nie je také neuveriteľné. Vlastne som sa chcel spýtať ako sa ty môžeš baviť s ňou?
Prečo ? nechápavo som sa spýtala
Pretože si iná ako ona a oveľa krajšia. Nasadil svoj klasický úškrn a vtedy som len prekrútila očami a povedala: Prepáč ale mám aj dôležitejšie veci ako tu strácať čas s tebou. A odišla som.
Prišla som domov celá nahnevaná a tak so sa radšej hneď išla najesť. Po jedle zo mňa všetok hnev odpadol a bola som spokojná. Čítala som si knihu keď zrazu mi cinkla správa. Myslela som si že to je od Nicol, No toto by som nečakala. Nie, nie robím si srandu bola to Nicol.
Tak Ahojte Máme tu prvú časť aj keď trošku nudnú ale dúfam že sa vám prvá časť páčila.
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....