18

197 4 0
                                    

... rozprávali sme sa spolu až do noci a potom ma odprevadil domov. Veľmi ho milujem každým dňom viac a viac. Milujem každú chvíľu strávenú s ním. Pobozkala som a vošla som dnu. Už som sa iba umyla a išla som spať.

Nedeľa

Je práve nedeľa poobede a ja sa práve balím, keďže o pár hodín odlietame. Zachvíľu prídu aj ostatný a prespia tu. Letíme o 00:30 tak nás oco odvezie na letisko. Velmi sa teším keďže už dlho som sa chcela vrátiť do Lisabonu. Práve som sa dobalila a pred malou chvíľou sem prišli Lucy, Nicol, Sarah, Jeff a Marco. Jediné čo ma mrzí je že nejde Oliver. Bude mi chýbať ale aspoň strávim viac času s bandou pretože už spolu nie sme tak často a tak si to spolu užijeme. Keď som sa dobalila išli sme si pozrieť film a potom sme šli spať.

Pred chvíľou sme sa zobudili a už sedíme v aute na ceste na letisko. ,,Tak si to užite a dávajte na seba pozor," povedal ocko keď zastavil na letisku. ,,Neboj sa budeme, ahoj," povedala som ho a objala. ,,Ahojte," zakýval a ostatní sa mu zborove odzdravili: ,,dovidenie." Potom sme vošli dnu a čakali.
,,Už sa nemôžem dočkať, kedy to letí?" spýtala sa Lucy
,, O nejakú hodinu," odpovedal jej Marco
,,Ann povedz nám niečo o Lisabone," navrhla Sarah
,,Áno nikdy si nám o ňom nerozprávala," súhlasil Jeff.
,,No dobre, aj keď som bola malá tak som vedela že sa tam raz vrátim. Je to naozaj  nádherné mesto. Sú tam veľmi milí ľudia. Tiaž si pamätám že na pláži je postavený ani nie stlp proste neviem to popísať ale je tam postavený názov LOVE a ešte pred tým je srdce a ľudia si tam dávajú klátky buď ako kamaráti alebo ako pár. Tiež je tam veľa skál na ktoré som vždy liezla a to more je úžasné. Možno sa už za tých pár rokov zmenilo ale stále dúfam že je také ako si ho pamätám. Tiež si pamätám ako tam každý večer boli praty a ja som sa vždy hnevala že tam nemôžem ísť a tak som povedala rodičom že keď budem veľká prídem sem s kamartmi a pôjdem na takú party. Ozaj zabudla som povedať  že hotel v ktorom budeme sa nachádza v centre mesta no nie velmi ďaleko od pláže. V centre je veľa pamiatok a barou kde sú fakt super party," všetci ma pozorne počúvali a nad mojou poznámkou sa zasmiali.
,,A budú tam aj dievčatá," spýtal sa Jeff s úškrnom.
,,No nie na svete sme len mi 4,"  Nicol si neodpustila srarkazmus.
Zrazu ohlásili náš let a tak sme išle do lietadla. Sedeli sme ja, Lucy, Sarah a za nami Nicol, Marco a Jeff. Neviem prečo ale v poslednej dobe majú Nicol a Marco k sebe velmi blízko. Viem o tom že Marcovi sa páči Nicol a dúfam že im to výjde. Po asi hodine cesty všetci zaspali no ja som velmi spať nevedela pozrela som sa do zadu a Nicol sa opierala o Marcovo rameno a držali sa za ruky boli velmi zlatí. Zrazu som na sebe ucítila pohľad a tak som sa pozrela na Jeffa a usmiali sme sa na seba. Po chvíli som už zaspala aj ja. Zobudila som sa až keď sme pristávali. Na letisku sme si zavolali taxík a ten nás odviezol do centra ale nie k hotelu lebo sme sa chceli ešte prejsť po meste. O takú polhodinu sme boli pri hoteli a nie netratili sme sa ešte si to tu  trochu pamätám ale nie velmi. Na hoteli sme mali rezervovaný apartmán a mali sme tam rozdelené izby po dvoch. Ja a Nicol, Sarah a Lucy a Marco a Jeff. Hneď po tom čo sme sa ubytovali sme išli na pláž samozrejme nesmela chýbať fotka. (🔝) Boli sme chvíľu vo vode kde sme blbli a potom sa opaľovali. Okolo 16:00 sme sa boli naobedova. Áno ja viem velmi skoro. Stále pozerám na mobil či mi nenapísal Oliver no nenapísal tak som to nechala tak a ďalej sa bavila s ostatnými.
,,Jeff musíš stále pozerať na zadok druhým dievčatám?" spýtala sa Lucy.
,,Alebo to rob menej nápadnejšie," navrhla som.
,,No Bože veď som nezadaný takže to robiť môžem," povedal.
,,Dobre máš pravdu," povedala nakoniec Lucy. Po tom čo sme dojedli sme išli opäť na pláž a hrali volejbal. Večer sme sa vrátili na hotel a dohodli sa že pôjdeme niekde na večeru. S Nicol sme vošli do izby a konečne som sa jej odvážila spýtať: ,,Nicol ty chodíš s Marcom ?" pozrela na mňa a rozmýšľala čo povie. ,,No dobre, áno chodím ale zatiaľ to nikomu nehovor dobre?"
,,Vaaaa ja som to vedela ste spolu velmi velmi zlatí," začala som výskať a skákať po celej izbe. ,,Haloo nekrič tak a kľudni sa, lebo pri tebe to vie ochvíľu celý hotel," povedala a obe sme sa začali smiať. Potom čo som sa ukľdnila  tak som sa namaľovala a obliekla:

 Potom čo som sa ukľdnila  tak som sa namaľovala a obliekla:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nikdy sa neobliekam nejak elegantne ani to nemám za potrebu. Potom sme vyrazili lebo všetci čakali len na mňa. Ako vždy...

Bad in loveWhere stories live. Discover now