Hadajte kto je horee
.
.
.
Kto má dnes 17 ? Áno jaa. Vaaaaaaa! Ale teraz trochu vážnejšie. Celú nedeľu a celú noc som premýšľala. A ak sa pýtate o čom tak o tom že už ma nebaví byť stále tá šedá myška a to sa od dnes zmení. Aj keď je pondelok a ja musím ísť do školy tak mám celkom dobrú náladu. Ráno som sa obliekla a dokonca aj nalíčila:
Už som sa len najedla a chcela ísť do školy no niekto zvonil. Otvorila som dvere a... ,,všetko najlepšieeeeee!!!" Stáli tam Nicol, Lucy, Sarah, Jeff a Marco. Ja som sa im všetkým hodila okolo krku a urobili sme skupinové objatie. Zobrala som si tašku a všetci sme spolu šli do školy. ,,Dnes ideme do klubu!" Vyhlásila som cestou do školy. ,,Wow čo sa s tebou deje ? Si nalíčená a práve si povedalaže ideme do klubu si to vôbec ty ?" Ja som sa zasmiala no všetci ostatní na mňa pozerali a čakali čo odpoviem. ,,No som to stále ja a je to nadlho a mi už sme pri škole takže nemáme čas," povedala som a naozaj už sme stáli pred budovou školy. Rozlúčili sme sa a každý šiel vlastnou cestou až na Lucy. ,,O tom mi ešte porozprávaš aby ti to bolo jasné," povedala a potom uvidela Chrisa a tak ma objala a utekala za ním. Vošla som do školy a strhla som pozornosť všetkých čo boli na chodbe. Ja som si ignorujúc ostatných odkráčala k skrinke odložila veci a zobrala literaturu a odišla do učebne. Len tak pre zaujímavosť literaturu nemám moc rada. Nikdy sa na nej neviem sústrediť a vždy zaspím. Vošla som do triedy kde nebolo veľmi veľa ľudía sadla si do poslednej lavice kde zvyknem sedávať zrazu mi cikla správa. Bol to Oliver.
O: Všetko najlepšie kráska 💓💓😍
M: Ďakujeem 🙊💓
O: Inak poteším ťa dnes spolu máme telesnú 😉💓
M: Robíš si zo mňa srandu 😱 vážne ?
O: Myslel som že budeš rada 😞
M: Veď som 😌
O: No dobre princezná 💓 v to som dúfal 😜
M: Nevolaj ma tak 😠
O: Dobre zlato 😌💓
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....