15

220 3 1
                                    

Sobota 6:00

Prave vstavam a isem behať. Nie je nič lepšie ako si ísť ráno zabehať. Behala som asi 40 min a potom som išla domov a naraňajkovala sa. Potom som poupratovala celý dom a nejakým zázrakom bolo 13:04. Nejak dlho som upratovala ale to nevadí. Išla som sa najesť keďže za ten čas čo som upratovala som aj navarila. A potom ako som sa najedla som sa iša obliecť lebo dnes idem s Nicol na kávu. Namaľovala som sa, obliekla si: 

 Namaľovala som sa, obliekla si: 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A vyrazila som. Od domu to je nejakých 45 min cesty. Išla som prechádzkovým krokom. Väčšinou tak chodím. Pred mestom do mňa niekto narazil a ja som spadla. Bol to nejaký chlapec asi v mojom veku. Bol naozaj pekný. Ale čo to hovorím, veď mám frajera. ,,Prepáč nechcel som, veľmi ma to mrzí," povedal a pomohol mi vstať. ,,To je v pohode, nepozerala som sa na cestu," usmiala som sa. ,,Inak som Ethan práve sme sa prisťahovali s rodičmi a s bratom," vysvetlil. ,,Ja som Annette." ,,Dúfam že sa ešte uvidíme," opäť sa usmial. ,,Aj ja, maj sa, už musím ísť," povedala som a odišla som preč. Konečne som došla ku kaviarni. ,,No konečne kde si bola tak dlho?" hnevala sa Nicol. ,,Prepáč, zrazila som sa s nejakým chalanom," povedala som a prekrútila očami. Vošli sme do kaviarne, sadli si a objednali sme si kávu. Veľmi dlho sme sa rozprávali. Úplne o všetkom. Len zdá sa mi že niečo mi tají. No ale veď ja to zistím. Je niečo okolo 20:00 a ja práve kráčam domov. Ešte si idem zabehať a tak som sa prezliekla a išla na ihrisko. Dala som si na rozcvičku 5 kolečiek a potom prešla na šprinty. Nakoniec som si ešte dala angličáky a išla domov. Osprchovala som sa a ľahla si.

Oliver: chýbaš mi 😢💓

Annette: aj ty mne velmi 🙍💓💓

Oliver: čo si dnes robila?  Určite celý deň smútila za mnou 💓💓💓💓😂😍

Annette: no jasne 💓😂

Oliver: prvý krát chcem aby bol pondelok 💓

Annette: pre Boha čo sa to s tebou deje ? 😱😱

                  Nemáš horúčku ?

Oliver: Chýba mi ten tvoj humor 😂💓

Annette: iba ten ? 😠

Oliver: ty celá mi chýbaš, tvoje sladké mäkké pery, tvoj úsmev, tvoj hlas všetko💓😍

Annette: no ale dosť už, lebo dostanem cukrovku 😂💓 ľúbim ťa 💓

Oliver: aj ja teba 😘💓

Len som sa nad tým pousmiala a ešte som si prešla instagram a facebook. Prišla mi nová žiadosť. Ethan Dolan. To je ten chalan čo do mňa dnes vrazil. Priala som ju a tiež ho začala sledovať na instagrame ako on mňa. Potom som vypla mobil a išla spať. 



Tak dalšia časť je na svete. Dúfam že sa vám páčila aj keď to nebolo až tak dobré ale neviem písať veľmi o láske a takéto milostné veci takže sa vám ospravedlňujem za to. 


Bad in loveWhere stories live. Discover now