9

268 7 1
                                    

Dobrééééé  ráááno! zakričal Jeff tak, že ho bolo počuť až na druhý koniec mesta.  Ak ešte raz zakričíš tak skončíš v nemocnici. Povedala som nie moc príjemne. Dobre dobre sestrička, len som ti chcel oznámiť že odchádzam a v kuchyni máš raňajky. Povedal. Aj keď nie sme súrodenci po prezývke princezná je to jeho druhá prezývka pre mňa. Dobre maj sa. A ďakujem.           Máš za čo. Povedal a odišiel. Keď odišiel vstala som z postele, spravila si rannú hygienu a išla zjesť tie raňajky. Bolo 11:03. To som si pospala. Po tom čo som dojedla raňajky zobrala som si mobil a prešla si sociálne siete. Išla som na Instagram a prišla mi správa od Olivera tak som ju otvorila.

O:Nevedel som že s niekým chodíš...   Odpovedal na to čo som pridala na story tú fotku s Jeffom.

A:Nechodím je to môj najlepší kamarát.  

O:Hmm... myslel som že si iná ako ostatné ale ako vidím všetkých hádžeš do friendzone alebo friends with benefits ako všetky.

A:Neviem o čo ti ide ale nikoho nikde nehádžem. Jeff je môj najlepší kamarát už odmalička a sme ako súrodenci. Po tom čo všetko o sebe vieme by sme spolu nedokázali chodiť. A neviem aký priatelia s výhodami ale dobre. Poznám pár chalanov s ktorými sa normálne bavím ako kamaráti nič viac tam nie je. Ani neviem prečo ti to vysvetľujem, ako vidím už si si na mňa názor utvoril a ak ho meniť nechceš nemeň ale aspoň si ma mohol vypočuť a zistiť aká som ale očividne ťa to nezaujíma. Aspoň si mi nemusel dávať falošné nádeje ale v pohode ja sa cez to nejak prenesiem. Maj sa pekne.

Po tom čo som napísala túto dlhočiznú správu som mobil hodila ani neviem kde a šla si zabehať. Potrebovala som si vyvetrať hlavu a mať svoj "mámvpičizmus".

Práve som prišla domov. Idem sa rýchlo najesť lebo ak sa do 1 min nenajem tak zomriem. Urobila som si obed a hneď ho zjedla. Zobrala som si mobil a urobila som veľkú chybu. Mala som tam asi 20 správ od Olivera a nemienila som ich otvoriť, je to idiot. A už si nechcem kaziť deň ním. 

Pondelok 5:30

Práve mi zazvonil budík a ja asi zomriem. Absolútne sa mi nikde nechcelo ísť.Ale čo už. Vstala som obliekla sa, umyla sa, najedla sa a išla som do školy. Ak sa pýtate či sa maľujem tak nie občas sa stane že sa namaľujem ale je to veľmi málo. Som spokojná so sebou taká aká som. Cestou do školy som sa usmievala bola som šťastná že svieti slnko a že je vonku tak pekne. Milujem jar a leto a milujem slnko vždy keď svieti slnko som šťastná a nabíja ma to pozitívnou energiou. Došla som do školy s dobrou náladou a aj napriek mojím spolužiakom sa nezmenila a poobede som zo školy vychádzala s takou istou. Po tom ako som prišla domov a najedla sa išla som sa prejsť. Neviem ako vy ale často chodím na prechádzky sama a asi ste už aj zistili že rada chodím na prechádzky. Prišla som domov o 15:25 a tak som si zobrala veci a išla som cvičiť. Počas cvičenia som sa usmievala a sem tam som očkom kukla na Olivera, ktorého to očividne štvalo. Nuž chlapče nie som taká že kvôli tebe budem vyplakávať ako som hovorila mal si ma viac spoznať. Priznám sa že je mi trochu smutno z toho čo si o mne myslí pretože som sa do neho zaľúbila ale radím vám nikdy opakujem nikdy nečakajte od nejakej inej osoby ako ste vy veľa môže vás totiž veľmi sklamať. To je len taká menšia rada do života. Keď som odchádzala s posilovne už tam nebol. To mi rozšírilo môj úsmev ešte viac. No clapčisko ma čakalo pred posilovňou. Prešla som okolo neho no zachytil ma s rukou. Prosím aspoň si ma vypočuj a dám ti pokoj. Povedal a tak sme sa spoločne pohli dopredu a povedala som: Počúvam. A potom spustil. Prepáč že som na teba takto vyskočil, proste ma naštvalo že som videl ako ťa niekto objíma. Nechcela som si to priznať no žiarlil som. Si neskutočná osoba a v živote som takúto osobu nestretol a chcem ťa spoznať viac chcem s tebou tráviť viac času pretože keď som s tebou som šťastný. Prosím prepáč mi to som idiot. Wow práve som asi dostala cukrovky a asi tu niekde hodím tyčku. Musím uznať taký spisovateľ by s teba bol. Povedala som a začala som sa strašne smiať on sa tváril nervózne. Toto mám na tebe rad vieš brať všetko s humorom a ten tvoj sarkazmus doslova milujem a.... nedokončil lebo som mu skočila do reči. Prosím stačí lebo tu niekde hodím tyčku máš odpustené. Objal ma. Ach bože prečo sú tí chlapi takí mäkkí (dúfam že ste to pochopili). Môžem ťa odprevadiť domov ? Spýtal sa. Môžeš. Povedala som a šli sme ku mne domov. V podstate ani neviem prečo som mu odpustila ale čo už. Počas cesty sme sa skvelo porozprávali, smiali sme sa a hovorili si rôzne príhody z detstva. Zastali sme pri mojom dome. Nechceš  ísť dnu ? Musím ísť ešte von s Larou. Spýtala som sa. Veľmi rád. Povedal. Vošli sme dnu, zložili sme si vec, zobrala si Laru šli sme von. Neviem prečo ale zrazu som sa hrozne rozosmiala. Určite to máte niekedy aj vy že si spomeniete na niečo vtipné a začnete sa smiať. No ja to mám dosť často. Pozrel na mňa nechápavím pohľadom no ja som sa smiala ďalej. Vieš o tom že si naozaj pekná keď sa smeješ? Niežeby si nebola pekná aj normálne ale keď sa smeješ ja to niečo neskutočné. Povedal. Nebudem vám klamať začervenala som sa a v duchu som skákala od radosti.  Ale bolo to aj strašne gýčové nemám rada takéto sladké rečičky. Niečo sme si o tých sladkých rečiach povedali. povedala som a potom som dodala: Ale ďakujem. Povedala som a zase sa pousmiala. Prečo ti to vlastne vadí tie reči veď je to pravda. Povedal už vážnejšie. Proste mi to príde strašne gýčové a nemám to rada viac by si ma zaujal keby si mi povedal napríklad že či viem o tom že žirafa spí len 30 min denne, povedala som a Oliver sa rozosmial. Hej veď ja to myslím vážne! Povedala som so smiechom. Prepáč, prepáč ale odkiaľ získavaš takéto informácie ? Povedal opäť so smiechom. To je prísne tajné. Povedala som a obaja sme sa rozosmiali.Už sme stáli pri našom dome. Stáli sme oproti sebe. A pozerali sme si do očí a približovali sa k sebe....


Ahojtee, ako prvé by som sa vám chcela ospravedlniť za moju neaktivitu, ale mala som velmi málo času, keďže som sa mala súťažnú sezónu a snažila som sa o to aby ma nominovali na MS. No ale teraz už mám čas a tak dúfam že budem aktívnejšia. A tiež dúfam že sa vám táto časť páčila. :)

Bad in loveWhere stories live. Discover now