Koľko je vlastne hodín ? spýtala som sa. Je 14:03. Poďme sa najesť, potom idem cvičiť a som dosť hladná. Povedala som a postavila sa. Ale, ale čo tak zrazu ? Zasmiala sa. prekrútila som očami a otočila sa. Lenže to by som nebola ja keby že do niekoho nevrazím. Pozriem sa na dotyčného a kto to mohol byť ? Prepáč, nechcela som. Povedala som. To je v pohode. Povedal Oliver a usmial sa. Potom som sa pozrela na Lucy, ktorá sa na nás zabávala a naznačila jej že odchádzame. Ahoj. Povedal keď som otvárala dvere len som zamávala a musela ísť von. Hneď ako sme vyšli čapla som sa po čele. Lucy sa začala nekontrolovane smiať. Toto sa môže stať len mne. Povedala som a rozosmiala sa tiež. Keď sme došli do bagetérie, obidve sme si objednali. Dojedli sme bagety a odišli domov. Rozlúčila som sa s Lucy a šla domov. Doma som sa pripravila do posilovne a pomalým krokom sa tam vydala na cestu. Ktorá nieje dlha trvá mi tak 20 min. Vošla som dnu a išla do šatne. Potom som sa šla rozcvičiť a pozdravila pár ľudí. PO rozcvičke som šla cvičiť môj milovaný mŕtvý ťah. V tom vošiel do posilovne Oliver aj s jeho kamarátom. Najprv som sa tvárila že ho nevidím a cvičila ďalej. Ale to mi dlho nevydržalo keďže keď vyšiel zo šatne vydal sa mojím smerom. Ahoj, znova. povedal a žmurkol. Ahoj. Povedala som a snažila sa mu vyhýbať pohľadom keďže som sa stále cítila trápne. Počas celého tréningu na mňa pozeral. A zrazu mi to prestávalo vadiť. Čo sa to so mnou deje ? Ale naozaj nemôžem sa zamilovať. Po tréningu teda po úžasnom tréningu som sa šla prezliecť. Prezlečená som vyšla zo šatne. Pohľad som uprela na Olivera, ktorý sa opieral o parapet okna. Maj sa. Povedala som mu a usmiala sa. Ahoj. Povedal, žmurkol a usmial sa. Tiež vám príde to žmurkanie tak klišé ako mne. Nemám rada takéto baliace veci snáď ma chápete. Prišla som domov a išla sa najesť. Potom som sa išla osprchovať a šla si ľahnúť. Prišla ku mne Lara. V poslednej dobe som jej nevenovala pozornosť a a tak som ju začala škrabkať za uchom. Kto by ešte nevedel tak Lara je môj pes. Je veľmi dobre vycvičená a nikomu by neublížila jedine že by som jej to povedala. Počúva ma totiž na slovo. Je to staford. A ja ju milujem. Z rozmýšľania ma vytrhal správa.
Nicol: Žiješ ? :D
A: Čosi nie :D
N: Wow ja si píšem s duchom :DD
A: Už by sme mohli ísť von :D
N:Mohli už si ani nepamätám ako vyzeráš :D
A: No jasne :D
N: :DD
A: V sobotu o 14:00 v parku ?
N: Okay budem tam :D
A: to dúfam :D
N: Ako inak ? :D
A: Skvelé
N: Wow. Čo sa to s tebou deje ? :D
A: Vlastne neviem :D
....
Písali sme si ešte dlho no zrazu mi Oliver poslal video. Bola to pesnička od IMDDB- Shades a kedže som ju počúvala tiež tak isto som mu poslala video.
O: Vidíš máme toho veľa spoločného :D
A: Možno :D
O: Dnes si nejaká milá :D čo sa deje ? :D
A: Vieš že ani neviem :D
O: Čo keby sme zajtra išli von ? :D
A: Ale, ale niekto tu využíva moju dobrú náladu :D
O: Prekukla si ma :D tak pôjdeš ?
A: Hmmm.... Možno :D
O: Prosím
A: ooo Ty ma prosíš :DD
O: Tak ty sa mi smeješ hej ?
A: Možno :D
O: Tak teraz ťa čaká trest :D
A: Trest ? :D
O: Musíš so mnou ísť von hneď teraz. :D
A: Ale musím ťa sklamať nebudeme sami :D
O: :( Kto ešte ?
A: Môj pes :D Musím s ním ísť na prechádzku :D
O: fuu som sa zľakol :D
A: Ja by som sa bála :D
O: Niekto ti klope na dvere tak by si mohla otvoriť :D
A: A kto to je :D a ako to vieš ?
O: tipujem :D
Postavila som sa z postele zobrala Laru a bundu a zišla dole. Obula som sa a pred dverami naozaj niekto stál. Otvorila som dvere a stál tam Oliver. Wow už viem prečo som sa mal báť. Povedal a pozrel na Laru. To by si mal. Povedala som a zasmiala sa. Laru som zapla na vodítko a vyšla von. Takže to je ten trest ? spýtala som sa počas prechádzky. Áno, je. A čo keď to pre mňa nie je trest ? spýtala som sa a usmiala sa. Tak potom ideme von aj zajtra. Povedal a odhalil rad bielych zubov. Hmm.. Tak okay. Naozaj? Áno. zasmiala som sa. Wow ty máš dnes fakt dobrú náladu. Ale na to si nezvykaj. Ale ja už som si zvykol. To si urobil zle. Nemýslím si. Ak budeš mať zlú náladu tak ťa rozveselím. A čo ak nebudeš vedieť ako ? ja to nejak zistím. Prechádzali sme sa ešte dlho. A teraz sme už skoro pri mojom dome. Otočila som sa k nemu a povedala: Ďakujem. To ja ďakujem ale zajtra sa dúfam vidíme. Povedal s nádejou. To dúfam aj ja. Usmiala som sa. Potom ma objal a ja som mu objatie opätovala...
Hore je Lara. Dúfam že sa vám táto časť páčila.
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....