Ráno som sa zobudila velmi skoro a tak som si šla zabehať. O hodinu som sa vrátila domov. Rodičia raňajkovali a tak som sa k ním pridala. ,,Dobré ráno," pozdravila som sa a sadla si k stolu. ,,Dobré ráno, čo sa stalo že si tak skoro hore?" spýtala sa mama. ,,Neviem asi to je tým časovým posunom," povedala som a dala si na tanier lievance. ,,Inak ako dlho budete doma?" zvedavo som sa spýtala. ,,Vlastne už zajtra, letíme do New Yourku." ,,Načo?" nejaká som dnes zvedavá. ,,Pripravujeme novú kolekciu takže ak máš nejaké návrhy sem s nimi," usmiala sa mama. Niekedy jej totiž pomáham s návrmi. ,,Jasné že mám, počkaj ukážem ti ich," povedala som a išla do svojej izby pre zošit s mojimi návrmi. ,,Nech sa páči," podala som jej ich. Pomaly si ich začala listovať. ,,Niektoré sú naozaj dobré," listovala ďalej, ,,sfotím si ich," urobila pár fotiek mojich návrhov a potom dodala: ,,A ešte som ťa chcela poprosiť či by si neprišla opäť nafotiť nejaké fotky keďže náš manažér a fotograf boli z teba po minulom fotení hotoví," povedala mama a spolu s otcom sa zasmiali. Niekedy chodím mame pomágať fotiť kolekcie. Veľmi ma to baví takže som neváhala a hneď odpovedala:,,jasné že áno."
,,Čo by sme si bez teba počali," povedali naraz a objali ma. Usmiala som sa a upratala taniere zo stola. Dala som ich do umývcačky a ešte som si naljala do pohára vodu a vypila ju. ,,Ozaj na obed dnes prídu Jenny a Tom. Jenny je moja teta a Tom je jej manžel, je to mamina sestra. ,,Dobre," povedala som a vyrazila do svojej izby. Ľahla som si na posteľ a pozerala z okna. Rozhodla som sa že večer pôjdem za Oliverom. Po čase razmýšlania som zaspala. Potom ma prišla zobudiť mama že obed je hotový a že už je to Jenny a Tom. Tak som zišla dole do jedálne. ,,Ahoj Ann," povedali naraz. ,,Ahojte," slušne som odzdravila. ,,Ako si vyrástla odkedy sme sa nevideli a vyzeráš úžasne, si naozaj nádherná," hovorila Jenny. ,,Ďakujem," povedala som a usmiala sa. Potom sme si sadli k stolu a rozprávali sa. Väčšinu času rozprávala Jenny. Neviem či som spomínala ale velmi veľa rozpráva. Po tom čo sme KONEČNE doobedovali som odišla do izby a šla sa pripraviť. Trošku ma bolela hlava a tak keď som sa pripravila šla som si ešte na chvíľu ľahnúť.No tak to nebola len chvíľa je 21:24. Trochu som sa ešte pripravila a potom som išla. ,,Idem von," zakričala som rodičom, obula som sa a vyšla von. Išla som pešo keďže bolo vonku teplo aj napriek tomu že oliver býva nejakú 1 a pol odo mňa. Po spomínanej hodine a pol som zastavila pred Oliverovým domom. Podišla som k dverám a zaklopala na ne. Po nejakej chvíľi mi otvoril Oliver. Mal na sebe len tepláky. Zarazene sa na mňa pozrel a potom sa na mňa usmial. ,,Ahoj láska."
,,Čau môžem ísť dnu? Potrebujem sa s tebou porozprávať," povedala som odmerane.
,,Myslím že by sme mali zostať von, keď je tak pekne ale ak chceš môžeme ísť dnu," dopovedal a ja som zrazu započula ženský hlas.
,,Oliverkoo kto tam je? A prečo si ho/ju ešte nevyhodil? Veď tu máš mňa," povedala tá žena a prišla k nám, bola len v spodnom prádle.
,,Tak preto si mi celý týždeň neodpísal, nezavolal, nezdvíhal. Toto je ten dôvod. Toto je jediné čo potrebuješ. Sex," povedala som sklamane.
,,A čo si čakala ? Že ma zmeníš? Ty? Veď si taká istá kurva ako všetky ostatné," povedal a vysmial sa mi do tváre.
,,Myslím že nemá zmysel tu ďalej stáť a strácať čas. Maj sa pekne a uži si to," otočila som sa a odišla keďže som nechcela aby ma videl plakať. Počula som ako zakričal že som chudera. No už som nereágovala, nemala som na to silu. Slzám som nechala voľnosť. Cez ne som ani nevedela kde idem, nevidela som na cestu a tak som len kráčala do predu. Došla som až do nejakého parku kde som si sadla a plakala ďalej. Čo som si myslela je to len obyčajný sukničkár ako to hovorí každí a ja som skočila na jeho hru. Môžem sa za seba hanbiť. ,,Annette?" počula som hlas no nevedela som komu patrí. Osoba sa priblížila ku mne a ja som zistila že je to Nicol. ,,Čo tu robíš? A prečo plačeš? Prosím odpovedz mi," starostlivo sa pýtala.
Ja som sa nejak ukľudnila a všetko jej povedala. ,,Ten kokot, zabijem ho a nie len ja, ak sa to dozvie Jeff až vtedy to bude vražda. Alebo vymyslíme nejakú pomstu," začala rozmýšlať nahlas. ,,Vieš čo je mi to jedno. Je to obyčajný kokot a nezaslúži si aby som kvôli nemu plakala. A načo pomstu. Veď predsa najlepšia pomsta je žiadna pomsta. Posuniem sa ďalej a budem štastná. A Jeff sa to dozvia tak či tak. Je to jedno. Ale skúsi na mňa alebo na vás povedať jedno krivé slovo a rozbijem mu hubu," povedala som svoj monológ a v duši si predstavila ako mu jednu vrazím a je to naozaj krásny pohľad. ,,Tak toto je moja najlepšia kamarátka ako ju poznám. Si úžasná Annette a kto hovorí opak je totálny kokot," povedala a zasmiali sme sa. Potom ma Nicol odprevadila domov. V dome bola tma. To znamená že všetci už spia. Vyšla som hore do svojej izby a ľahla si do postele. No nevedela som zaspať ani po hodine prehadzovania sa. Tak som sa rozhodla že navštívim svoje obľúbené miesto a tým je strecha. Vyliezla som hore, sadla si a sledovala oblohu. Asi sa pýtate ako to že som to zobrala tak ľahko. A aj keď ma to vnútri ešte bolí, musím sa cez to preniesť a viem že ja to dokážem. Zachovám si chladnú hlavu a stanem sa opäť tým chladným človekom akým som bola predtým a s pomocou mojich milovaných kamarátov to dokážem...
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....