8

308 8 2
                                    

Krátky oznam: Do časti s názvom "Zoznámenie" som pridala fotky takých tých hlavnejších postáv aj k ním niečo napísala tak ak vás to zaujíma tak to tam máte.




Je piatok ráno práve som vstala. Včera som bola opäť vonku s Oliverom. Bolo to super veľa sme sa rozprávali. A zistila som že som sa do neho asi zaľúbila. Ale proste je nemôžem, nemôžem sa zaľúbiť. Je to na riť. No nič musím vstávať lebo nestihnem školu. Umyla som sa obliekla si:

 Umyla som sa obliekla si:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A išla sa najesť. Cinkla mi správa tak som ju otvorila bola od Jeffa:

J: Princezná otvor mi. Už tu klopem 5 min a nikto mi neotvára.

A: Sorko asi som nepočula už bežím. :D

Jeff je ako môj brat. Nikdy sme neskúšali byť niečo viac. Navzájom sa ochraňujeme a mám ho strašne rada aj keď sme s niekým iným veľmi na seba žiarlime a nechcem ho nikdy stratiť.

Otvorila som dvere a objala ho. Zobrala som si veci a išli sme. 

Prečo dnes nejdeš s Marcom?

Je chorý. Povedal a pri slove chorý ukázal úvodzovky.

Ideme dnes na tú party ideš s nami princezná? Vždy ma tak volá. Zo začiatku mi to vadilo no už som si zvykla a neviem si predstaviť že by ma volal inak.

Hmm asi áno. Kedy ?

O 21:00 po teba prídeme.  

Okay. Koľko máš dnes hodín ?

Asi 7. Prečo ?

Myslela som že sme potom mohli ísť ku mne ale ja mám 6.

Som ochotný sa kvôli tebe uliať. No jasné typický Jeff že vraj kvôli mne. Aj tak by tam nešiel.

Ešte že ma máš aspoň to zvalíš na mňa. 

Vošli sme do školy. 

Ahoj princezná vidíme sa potom. Povedal objal ma a odišiel vlastnou cestou.

Keby ste sa pýtali či vie o Oliverovi tak nevie. Nebudem mu to hovoriť viem aký má na neho názor a aj tak musím na Olivera zabudnúť skôr ako to dopadne zle.

Škola prebehla strašne pomaly no konečne už je po nej. Práve čakám na Jeffa. Zaujímavé je že obidvaja stále meškáme všade. Zrazu ma niekto zozadu objal. Bol to Jeff. Prepáč že meškám. Možeme ísť? povedal a znova sme sa objali. 

Práve sme došli domov. Zapli sme si AHS (American Horror Story kto by to nepoznal) ktoré spolu stále pozeráme. Po 3 hodinách pozerania som si spomenula že mám ísť cvičiť. takže sme dopozerali diel a v tom Jeffovi cinkla správa. Bol to Marco. Písal že či sa nestretnú. Nebol náhodou chorý? spýtala som sa aj keď som odpoveď dobre poznala.

Poznáš ho on je stále chorý keď je reč o škole. Už budem musieť ísť.

No hej aspoň ťa nemusím vyháňať keďže idem cvičiť. Povedala som a zasmiala sa. Išla som si zobrať veci a spolu sme opustili dom. Pri posilovni sme sa rozlúčili. Ahoj princezná o 21:00 po teba prídeme.    

Ahoj. Povedala som objala ho a išli sme každí svojou cestou. 

Je 19:00  a ja práve kráčam domov z tréningu. Na šťastie Oliver tam nebol. Bola som rada. 

Prišla som domov najedla sa, osprchovala sa a obliekla som si:

Ľudia ktorý ma nepoznajú hovoria že stále nosím čiernu ale ako môžete vidieť nie je to pravda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ľudia ktorý ma nepoznajú hovoria že stále nosím čiernu ale ako môžete vidieť nie je to pravda. 

Bolo ešte len 20:13 a tak som si zobrala mobil a prezerala Instagram. Samozrejme musela som pridať fotku na story s outfitom. 

Je 21:02 a práve niekto zazvonil. Zobrala som si veci otvorila dvere a privítala sa s Jeffom A Marcom. a vyrazili sme. Nicol, Sarah a Lucy nás už tam mali čakať. A naozaj tom čakali. Vošli sme dnu a party už bola v plnom prúde. Lucy a Nicol sa hneď niekde stratili. Po chvíli sa stratil aj Jeff s Marcom A tak sme so Sarah išli k baru. Ja som si dala vodu a Sarah whiskey. Neviem si nejak nájsť chuť k alkoholu a som za to rada. Povedala si mu  o Oliverovi? Spýtala sa ma Sarah keď sme si sadli a hlavou ukázala na Jeffa už mierne naliateho ako tancuje.

Nie a asi mu o ňom ani nepoviem.

Zaľúbila si sa čo?

Áno ale ja nechcem chápeš ?

Chápem. Povedala a podala mi pohár whiskey. Tak na neho zabudni dnes žiadny Oliver. povedala a žmurkla na mňa. Ja som to vypila ale viac som si nedala. 

Zrazu sa pri nás zjavil Jeff a zalepil sa na mňa Ako ťa mám ja ale rád princezná. 

Aj ja ťa mám rada ale nemôžem dýchať. Povedala som a on sa odo mňa odlepil a ťahal ma tancovať a tak som išla. Potom sa mi nejak stratil a tak som tancovala sama. Po chvíli ku mne prišli Sarah a Lucy a tak sme tancovali spolu. 

Je 3:48 a my sme sa rozhodli že už nás to tu nebaví a že pôjdeme preč no nemohli sme nájsť Nicol. Nakoniec sme ju našli ako spí na kresle. Musela som si ju sfotiť. (médiá hore). Zobrali sme ju k nej domov. Potom šiel Marco domov. Tiež už mal dosť. Odprevadili sme Lucy a Sarah a ja a Jeff sme išli ku mne. Nebol veľmi opitý po ceste domov sme robili blbosti. nechcelo sa nám ísť ešte domov a tak sme sa prechádzali. Už malo vychádzať slnko a tak sme vyliezli na najbližšiu budovu a sledovali východ slnka a samozrejme sa pri tom odfotili. 

 

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pridala som si to na Insta story a potom sme šli domov. Hneď ako sme prišli domov sme sa zvalili na posteľ v mojej izbe. Dobrú noc princezná. Povedal a pritiahol si ma k sebe. Dobrú. Povedala som a hneď zaspala.



A je tu nová časť dúfam že sa vám páčila aj keď dnes mi nejak nefunguje mozog a nejde mi nič vymyslieť.

Bad in loveWhere stories live. Discover now