Dnes sme boli už od rána na pláži dokonca sme tam spoznali aj dvoch chalanov boli super. Bola s nimi sranda a dohodli sme sa s nimi že večer nás zoberú na jednu super party. Bývajú tu a tak sa tu vyznajú. Dnes sme zažili kopec srandy hrali sme volejbal, bláznili sa vo vode opäť sa opaľovali... Potom sme šli na obed kde Jeffa začala baliť nejaká staršia pani a dokonca mu dala aj číslo aby jej zavolal. Zhodnotili sme že si chcel nájsť nejaké dievča a tak ju má hoci trochu staršiu ale vždy lepšie ako nič. Poobede sme išli ešte na chvíľu na pláž ale kedže tam bolo už viac ľudí rozhodli sme sa že pôjdeme sa pozrieť do mesta na nejaké pamiatky. Boli sme v múzeu kde bola opäť sranda keďže si Marco začal robiť srandu z personálu a skoro nás vyhodili. Potom sme šli na námestie kde predávali tú najlepšiu zmrzlinu akú som kedy jedla. Dala som si moju obľúbenú čakoládovú a bola výborná. Keďže Nicolas (to je jeden z tých čo dnes spoznali a druhý sa volá Jake) pozná super vtipy a vie ich rozprávať tak vždy keď sme to najmenej čakali povedal nejaký vtip. Určite poznáte to keď niekto vie hovoriť vtipy proste sa nemôžete prestať smiať. Večer sme prišli na hotel a začali sa pripravovať. Najprv som sa namaľovala:
Bola som s tým celkom spokojná a keďže Lucy chcela aby som ju namaľovala tak som namaľovala aj ju a to takto:
Páčilo sa jej to a tak som bola rada. Potom som sa obliekla:
Pozrela som sa do zrkadla a bola som so sebou spokojná a opäť sa čakalo na mňa. ,,Máš jediné štastie že vyzeráš tak kurva dobre," zhodnotil Jeff. Ostatní len prikývli a ja som sa zasmiala a išli sme pred hotel kde už čakali Jake a Nicolas. ,,Kde ste toľko ?" spkýtal sa Jake. Marco ukázal na mňa. ,,Dobre tak máš štastie že si tak sexy," povedal Jale a všetci sme sa začali smiať. ,,Prečo sa smejete?" obaja na nás nechápavo pozerali. ,,Toto sme už dnes počuli," povedala som a opäť sme sa všetci rozosmiali. Keď sme sa ako tak ukľudnili, šli sme do baru. Myslela som si že bude bude problém s vekom ale nebol a bezproblémov nás pustili dnu. Sadli sme si do boxu ktorý bol voľný. Celý čas sme sa bavili. Stále som od seba odháňala nejakých chalanov keďže mám frajera. Po tom ma to už prestalo baviť tak som si išla sadnúť do boxu. Cestou k nemu som videla ako sa Jeff oblizuje s nejakou babou. Žeby to bola tá čo mu dala čislo? Zasmiala som sa nad svojou poznámkou a pokračovala v ceste. Sadla som si a hodila do seba panáka. Pozrela som sa na mobil či mi náhodou nepísal alebo nevolal Oliver no nič. Tak som do sebe hodila dalšieho panáka a išla tancovať. Bolo mi jedno že sa okolo mňa niekto motá proste som tancovala. Stále som len pila a tancovala už som ani nevnímala. Zrazu ma niekto chytil a povedal: ,,No poď, už máš dosť."
Zobudila som sa so strašnou bolesťou hlavy. ,,Dobré ráno," zakričal Jeff. ,,Nezjap bolí ma hlava," povedala som a zakňučala som. ,,Nech sa páči," podal mi tabletku a vodu. Vypila som to a poďakovala sa mu. ,,Kde je vlastne Nicol?" spýtala som sa. ,,No kde asi,"
,,Ahaa," povedala som a začali sa smiať.
,,Pamätáš si niečo zo včera?" Spýtal sa ma po chvíli.
,,Ani hovno," opäť sme sa zasmiali a po chvíli som sa pozrela na mobil a zosmutnela.
,,Stále neodpísal ?" spýtal sa a ja som zaporne pokrútila hlavou. Objal ma tak, ako to vie len Jeff. Možno som tu už spomínala ale Jeff je mi ako starší brat a mám ho velmi velmi rada. ,,Poď ideme sa najesť už som ťa nevidel jesť,"
,,Poďme lebo už umriem od hladu,"
,,Takto sa mi páčiš," povedal a opäť sme sa začali smiať.
Boli sme sa spolu naobedovať a potom sme sa vrátili na hotel. Všetci sedeli alebo ležali a pozerali telku. Tak sme sa k ním pripojili a pozerali s nimi. Neskôr večer sme opäť šli von. No dnes bez alkoholu. Boli sme sa prejsť po meste a na večeru. Neviem či už som to hovorila na zatiaľ si túto dovolenku skvelo užívam som s ľudmi ktorých nadovšetko milujem a som s nimi šťastná.
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....