3

418 9 10
                                    

Večer som došla domov a doma nikto nebol ako vždy. Asi som vám ešte nepovedala že moji rodičia často cestujú a skoro nikdy nie sú doma. Ak sa pýtate či mi to vadí tak nie. Zvykla som si a som rada sama. Prvé čo som urobila bolo to že som sa išla najesť. Kvôli tomu že cvičím som sa naučila pravidelne jesť a celkom sa mi to darí. potom som sa išla umyť. Vrátila som sa do izby a na mobile mi blikala kontrolka čo značilo že mi prišla správa. Jedna bola od Nicol a druhá od Olivera?

Nicol: čus :D

A: haj :D  (keby niekto nepochopil tak vždy píšem po anglicky ako sa to číta ale väčšinou iba pozdrav)


Oliver mi poslal fotku screen obrazovky a bola tam pesnička Happier od Eda Sheerana. Nedalo mi to a musela som mu napísať keďže Ed je jeden z mojich obľúbených spevákov. 

A: Počúvaš Eda ?

O: Áno, je to môj obľúbený spevák. :) Prečo sa pýtaš ? :D

A: Len tak. Tiež ho počúvam.

O: To znamená že máme niečo spoločne. ;) Koho ešte počúvaš ?

A: Ehm.. Jorja Smith, IMDDB, Khalid, Bieber...

O: Tiež počúvam Biebera :) ale kto je ten IMDDB ?

A: je to tá. A je to černoška. Prevažne počúvam černochov a černošky. Páči sa mi ich hlas. Ale nemyslím  si že by sa ti to páčila. 

O: Prečo si to myslíš ? :)

A: Pretože sa páči veľmi málo ľuďom a málo kto ju pozná.

O: Tak je pravý čas aby som ju spoznal. :) Máš od nej nejakú obľúbenú pesničku?

A: Shades                                                                                                                                                                                       Videné

O: Páči sa mi je naozaj dobrá. Je fakt super. Ďakujem ;).

A: A začo ?

O: Že si mi ukázala novú a naozaj dobrú speváčku :).

A: Rada ukazujem iným novú hudbu. Bohužiaľ nie každí ju vie oceniť.

O: Preto som tu je. :D                                                                                                                                                                 Videné

Už som neodpísala. Išla som si radšej ľahnúť. Prišlo mi divné že sa mu páči rovnaká hudba. ALe to je jedno radšej idem spať. 

Ráno som sa zobudila o  5:30 ako vždy. Urobila som si kávu pretože som bola nejako bez energie a bez nálady. Radšej by som do tej školy ani nešla. Nemám dnes chuť baviť sa s ľuďmi. Ale bohužiaľ tam musím ísť. Aspoň že je piatok. Umyla som sa, obliekla som si čierne skinny a bielo-čierny crop (nosím ich aj v zime), Najedla sa vypila svoju kávu a šla do školy. 


KONEČNE som doma zo školy. Snažila som sa s nikým nekomunikovať. A celkom mi ti šlo. Doma som sa najedla a šla sa pripraviť cvičiť. Medzi tým mi niekto zavolal. Bola to Nicol. Dík že aj odpíšeš.  O fuck včera som na ňu úplne zabudla. Prepáč zaspala som. Trochu som zaklamala nechcela som aby vedela o Oliverovi. Aha, ako vždy. Povedala a zasmiala sa. Vlastne je pravda že stále spím. Ale chcela som sa ťa spýtať či so mnou nepôjdeš na party? spýtala sa, načo som hneď vedela odpovedať. Nie.        Ale prosím je zajtra. Iba na hodinu a potom môžeme odísť. Prosíkala. Ok, ale len na hodinu potom idem domov aj bez teba. Povedala som. Ok, si zlato. Zložila som a išla do posilovne. Vďaka Bohu že tu je tak málo ľudí. Je tu nejaká žena a Oliver s jeho kamarátom. Tí by tu ale nemuseli byť. Prešla som okolo neho a prekvapivo pozdravil sa mi. Tak som sa mu odzdravila lebo slušnosť a šla do šatne.

Tréning bol super ako vždy. Prezliekla som sa v šatni a išla domov. Lenže pri dverách stál Oliver a keď ma uvidel. Išiel za mnou....



Tak, dúfam že sa vám táto časť páčila. Ale mala by som na vás otázku chcete aby som vám sem dala obrázok ako vyzerajú dané postavy. Alebo to chcete mať takto že ste si ich vlastne mohli domyslieť? 

Bad in loveWhere stories live. Discover now