A je tu ďalší deň. Ráno sme vstávali skoro pretože dnes ideme na výlet. Práve ideme na raňajky a potom vyrážame. Na raňajky som si dala ovsenú kašu. Po raňajkách sme sa išli pripraviť. Pred hotelom nás čakali Nicolas a Jake. Ideme na dvoch autách aby sme sa netlačili v jednom. Zastavili sme pri nejakom lese. Teda ono to skôr boli talé hory alebo neviem ako to mám pomenovať. Vystúpili sme s áut a vošli do toho lesa. Išli sme dosť do kopca a niektorí už nevládali dýchať ja mám štastie že chodím behať. Vyšli sme hore a boli tam skaly, naozaj krásne kvety a nádherný výhľad. Samozrejme som si hneď musela urobiť fotku (🔝). Potom nás zaviedli k nejakému vodopádu opäť to bolo niečo neskutočné. Strávili sme tam dosť dlhú dobu potom sme sa rozhodli že je čas odísť a tak sme išli späť na hotel. Bolo ešte teplo a tak sme šli na pláž. Boli sme tam možno 2 hodiny a šli sme sa opäť najesť. Mali sme pizzu.
Opäť sme išli na hotel. Dnes sme išli skoro spať aby sme toho zajtra čo najviac stihli. Kedže v sobotu v noci letíme domov. Opäť som bola na izbe s Jeffom lebo Nicol bola s Marcom. ,,Dobrú noc princezná," povedal Jeff. ,,Dobrú princ môj," zasmiali sme sa a potom zaspali.
Je ráno a my už sme na pláži. Práve hráme volejbal. Na pláži ešte nie je tak veľa ľudí takže je to v pohode. Niekedy okolo obeda ideme liezť po skalách tak dúfam že sa nezabijem. Onedlho prišli aj chalani a dohrali to s nami. Potom sme išli na to plánované lezenie. Bolo to celkom dobre. Čo to trepem bolo to úžasné. Keďže na pláži bolo už veľa ľudí Jake nás zobral na jeho vilu teda jeho rodičov. Bola naozaj obrovská a nádherná. Vyzliekli sme sa do plaviem a ešte predtým ako sme vliezli do vody sme sa s Sarah odfotili.
VV bazéne sme si užívali ako sa len dalo. Keďže je to náš posledný deň. Bude mi to tu veľmi chýbať. Bolo tu naozaj krásne. Ale nebudem sa ďalej zamýšlať nad odchodom a ďalej si uživala. Večer sme znova išli von. No ešte predtým sme sa išli pripraviť na hotel. Dnes som sa o kúsok viac namaľovala. Aby si ma tu pamätali.
Vyšla som z izby a zušla dole pred hotel. Naštastie dnes som nebola posledná. Čakalo sa ešte na Jeffa. Zatiaľ čo sme čakali krátili sme si čas fotením. Už som spomínala že Jake robí úplne úžasné fotky? Ak nie tak robí fantastucké fotky. Jednu mi vybral a ja som ju pridala na instagram.
Potom konečne došiel Jeff a my sme mohli vyraziť. Musím uznať že vyzeral neskutočne.
Na večeri sme spomínali na všetky spomienky čo sme tu zažili. ,,Bude mi to tu chýbať," povedala som smutne. ,,Ale dúfam že sem ešte prídete," povedal Nicolas. ,,No jasné že áno," odpovedala Sarah. Rozprávali sme sa ešte dlho no potom sme sa z reštaurácie presunuli do parku. Kde sme toho tiež veľa zažili. Ach nechcem sa vrátiť do San Francisca. Okolo polnoci sme sa vrátili na hotel a šli spať aspoň na 2 hodiny. O 2:00 ráno sme vyrazili na letisko. Všetci sme boli ticho a ponorení vo vlastných myšlienkach. Ako vidím nie som jediná komu sa nechce ísť domov. V lietadle mi prišlo hrozne smutno a rozplakala som sa. ,,Ča ti je princezná?," spýtal sa ustarostene Jeff. ,,Len sa nechcem vrátiť do San Francisca, to je všetko," smutne som odpovedala. Nič nepovedal iba ma silno objal a nepustil. O nejakú hodinu sme obaja zaspali. Spala som celú cestu až pred pristáním ma zobudil Jeff. Na letisku nás čakali rodičia. Objala som mamu a oca potom som sa rozlúčila s ostatnými a šla do auta. ,,No čo? Užili ste si to?" spýtala sa mama. ,,Áno ani neviete ako. Bolo to úžasné. Veľmi vám ďakujem," mama sa usmiala a odpovedala: ,,pokiaľ budeš talá šťastná po každom výlete tak ich bude veľa," zasmiala som sa a potom cesta domov pokračovala v tichosti. Doma som nechala kufor tak a henď išla spať. No zaspávalo sa mi ťažko. Mala som v hlave veľa otázok no hlavná bola prečo mi sakra Oliver neodpovedá na správy. Bola som na neho velmi naštvaná. No nakoniec som nejako zaspala.
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....