14

252 4 0
                                    


...potom som ho objala a on mi dal bozk do vlasov. ,,Milujem ťa," povedal a ja som sa usmiala. ,,Aj ja teba," opäť som ho pobozkala. Práve ležime na mojej posteli a Oliver sa mi hra s rukou. ,,Neverím tomu že sme spolu," rozmýšľala som nahlas, ,,prečo?" ,,neviem, proste nikdy som si nemyslela že sa ti páčim a že by sme spolu chodili," on sa usmial a začal ma bozkávať. Ja som samozrejme spolupracovala. Keď nám dochádzal kyslík odlepili sme sa od seba. ,,Pozrime si nejaký film," ,,tak dobre," pobozkal ma a zišli sme dole. Pustil nejaký horor, ktorý som ešte nevidela tak som zvedavá. V polovici filmu som zaspala ani ma nejako nebavil. 


Streda ráno

Zobudila som sa v mojej posteli a vedľa mňa ležal Oliver. Bol strašne zlatý a tak som ho ešte nechala spaťa išla so umyť a obliecť. ,,Laska vstávaj," ľahla som si k nemu a on ma ptitiahlo k sebe a pobozkal. ,,Si krásna," znova ma pobozkal. ,,To je pekné ale musíme ísť do školy," postavila som sa a stiahla z neho perinu. ,, No ták zmeškáme do školy," povedala som, ,,dobre, dobre už idem" povedal a postavil sa s postele. Aaw prečo nemá tričko a prečo musí byť tak kurevsky dobrý. Prišiel ku mne a akože mi utrel slinu ja som sa začala smiať ,,Nefandi si," tak teraz som povedala to najväčšie klamstvo v mojom živote. ,,Nefandím si lale vidím to nathe tebe ako po mne túžiš," ,,no jasne," začala som sa smiať. ,,A pohni sa už lebo zmeškâme školu." Zasmial sa pre zmenu on a išiel do kúpelne. Vyšiel z tamať už oblečený a my sme konečne mohli ísť. Pred školou zastavil a obaja sme vyšli z auta. Všetci sa na nás udivene pozerali. Popravde ani sa im nečudujem veď kto by kedy povedal že najväčší fuckboy školy a najväčšia čudáčka školy budú spolu chodiť. Pred triedou sme sa rozlúčili a vošla som do nej. Opäť na mňa každý čumel. Sadla som si dozadu k Nicol. ,,To si mI kedy chcela povedať," ,,neviem, je to divné,"  ,,čo je divné?" spýtala sa. ,,Všetko"stíchli sme, lebo začala hodina. 

V škole bola nuda ako vždy. Pomaly som vychádzala zo školy no niekto ma chytil za rameno. Bol to Oliver. ,,Ahoj láska," povedal a pobozkal ma, bozk som mu opätovala a potom sme sa od seba odtiahli. ,,Dnes nemôžem ísť s tebou cvičiť máme tréning." povedal smutne. ,,To je v pohode," usmiala som sa, dala som mu bozk na rozlúčku a odišla som. Ešte za mnou zakričal: ,,milujem ťa," usmiala som sa a odišla domov. Doma som sa najedla a išla cvičiť. 

Večer som prišla domov unevená a tak som si len chvíľu písala do skupiny kde sú Lucy, Nicol, Sarah, Jeff a Marco. A potom som išla spať.

Bad in loveWhere stories live. Discover now