4

393 7 0
                                    

Nechcela by si ísť zajtra von ? Spýtal sa ma. Prepáč ale zajtra nemôžem. Zrazu som bola vďačná že ma Nicol presvedčila. A čo tak v utorok o 14:30, povedal by som pondelok ale viem že ideš cvičiť. Trochu som sa na neho zamračila. Ako sakra vie kedy chodím cvičiť ? No tak okay. Povedala som po chvíli predsa nič nemôžem stratiť. Okay. Usmial sa a odišiel. Konečne som došla domov a doslova sa vrhla na jedlo. Neviem či som to už spomínala ale MILUJEM jedlo. Povedala by som že viac než čokoľvek na svete no stále je to môj pes Lara. Hneď ako som sa najedla som sa išla umyť a potom si ešte pozrela seriál. Okolo 1:00 som sa rozhodla ísť  spať. No hneď keď som zavrela oči začala som rozmýšľať. Nad všeličím. A popravde aj nad Oliverom. Popravde ma ten chalan udivuje. Ako to že o mne vie tak veľa. Áno viem že sa o mne šíria klebety. A je ich teda dosť no je to divné. Okay už nad tým nebudem rozmýšľať a idem radšej spať.


Ráno som sa zobudila okolo 10:00. Áno aj keď počas týždňa vstávam veľmi skoro tak vždy to cez víkend dospím. Umyla som sa a šla so naraňajkovať. Potom som si prezrela sociálne siete a rozhodla sa že niečo pôjdem nakúpiť a spravím si obed. Takže som sa obliekla, zobrala si peniaze a vykročila z domu. Práve som v obchode a koho tu nevidím. Ahooj An. Je to môj veľmi dobrý kamarát Joe. Poznám ho už dlho. Ahoj Joe.           Mohli by sme už niekedy ísť von.               Áno mohli, von sme už neboli straašne dlho. Povedala som. Zrazu mi cinkla SMS-ka. Napíšem ti a dohodneme sa, už musím ísť tak sa maj. Povedal so smutným výrazom. Ahoj. povedala som a išla som k pokladniam. Už som doma a už som stihla aj uvariť aj sa najesť a dokonca aj upratať. Som ja ale šikovná.  

N: Dúfam že dnes to platí?  Napísala mi Nicol. 

A: Jasné kto ešte ide ?   

N: Lucy, Sarah, Marco a Jeff.

A: Okay.

Odložila som mobil a zapla si telku.  Keď mi o5 prišla správa.

Marco: Haaaaj :D

A: Haaaaj :DD

M: Dnes po teba prídeme aj s Jeffom o 20:00. A potom sa stretneme aj s Nicol, Lucy a Sarah :D

A: Okay


O 19:30 som sa začala pripravovať. Obliekla som si čierne skinny, čierne tielko na pupok a na to čiernu bomberu s oranžovým vnútrom. Vlasy som si nechala rozpustené a presne o 20:00 niekto zazvonil. Samozrejme Marco a Jeff. Asi som vám a nich ešte nehovorila ale okrem Nicol mám aj ich ešte spolu so Sarah a Lucy. Sú to skvelí kamaráti a nemenila by som ich. otvorila som im  a spolu sme išli za Nicol, Lucy a Sarah. Všetci sme sa privítali a spolu išli na tú party. Už nech to je za mnou. 

Naozaj sme tam boli len hodinu tá party totiž stála za hovno. Práve kráčame len tak prázdnymi ulicami a smejeme sa. Vždy keď sme spolu stále sa smejeme. Nakoniec sme si sadli v parku na lavičku a na zem keďže sme sa všetci na lavičku nezmestili. Bolo to super, s nimi je super. 


Von sme boli ešte také 2 hodiny a práve sme na ceste domov už len ja, Lucy a Sarah. An poď k nám dnes spať. Povedala Lucy. So Sarah sú totiž susedy a a dnes u nej Sarah zostáva, keďže Lucy nemá doma rodičov. Tak okay. Spolu sme išli do Lucy púšťali sme si pesničky a rozprávali sa. Ale, ale niekto tu má o teba záujem. povedala Lucy a zasmiala sa na mňa. Kto? Sarah sa k nej hneď pridala a začala vyzvedať. Práve mi písal jeden chalan či viem kto si. Volá sa Oliver.                      Ty ho poznáš? spýtala som sa a v ten moment som urobila osudovú chybu. Takže vieš kto to je ? A páči sa ti ? óó ty si sa zamilovala. Konečne padli tie múry pred tvojím srdcom.                 Kľud. Takže od začiatku. Áno viem kto to je, nie nepáči sa mi, nie nezamilovala som sa a múry stále stoja. A vlastne odkiaľ ho poznáš ? vysvetlila som a teraz som položila otázku ja.  No to som sa chcela spýtať aj ja ale začali sme si písať na snape a zbierame ohníky takže som mu poslala všetky snapy. A odkiaľ sa poznáte vy dvaja? Aha super. Naozaj. Poznáme sa z posilovne, začal ma sledovať na insta a potom mi začal písať a v utorok s ním asi idem von. Obidve na mňa pozreli s otvorenými ústami lebo vedia že málo kedy chodím von s chalanmi ktorých nepoznám. Asi ? Musíš ísť povedala pre zmenu Sarah. Presne, myslím že je v pohode. Teda aspoň keď si píšeme. Pridala sa Lucy. Neviem. Čo si mu vlastne napísala?                 Pozeraj: 

O: Ahoj tá na tích snapoch je Anetta?

L: Ahoj, hej je to ona prečo ? 

O: Ale len tak ma to zaujíma. Vy sa poznáte?

L: Áno sme najlepšie kamarátky.

O: Aha, takže o nej vieš veľa však? 

L: Nooo dosť veľa. Prečo ?

O: Ehm... ja len tak. Nehovorila o mne niekedy ?

L: Vlastne ani nie... ale ak ti môžem poradiť An je iná ako ostatné. Nie je to žiadna pipka. Je to úžasný človek.  Tak skôr ako by si sa s ňou chcel nejak zahrávať, tak potom prídem ja a ver mi živý neostaneš ak jej nejak oblížiš.

O: okay, nemám jej v pláne ublížiť, len ju viac spoznať. 


Po tej správe už Lucy nič neodpísala, ale spomínala som že mám tých najlepších kamarátov na svete ?  Bolo už dosť veľa hodín a tak sme šli spať.....




Tak a máme tu ďalšiu časť. Je to trošku dlhšia časť ale tak dúfam že sa vám páči a že vás príbeh baví. 

Bad in loveWhere stories live. Discover now