... stále sme sa približovali a....
....a potom na mňa niekto zavolal. A tak sme sa od seba rýchlo odsunuli. Bol to Joe. Ahoj An. Povedal a usmial sa. Pozrela som na Olivera a ten sa na mňa smutne pozrel. Ahoj Joe. povedala som a usmiala sa. No popravde by som bola rada keby tu teraz nebol aj keď ho mám rada. Ja už pôjdem. Povedal Oliver a ja som chcela povedať aby neodchádzal ale už som to nestihla. S Joeom som sa chvíľu rozprávala a potom som išla domov. Doma som sa najedla, osprchovala a išla si ľahnúť. Nemohla som zaspať. Stále dookola som rozmýšľala nad Oliverom. Čo ak na mňa hrá nejakú hru? Čo ak je to len nejaká stávka? .... Z toľkého rozmýšľania som zaspala.
Je piatok. Práve sedím v škole v zadnej lavici ako vždy a pozerám sa von oknom. Na hodinách veľmi pozor nedávam ale kto dáva však? Oliver mi od pondelka nepísal a ani som ho nestretla v posilovni a asi je to tak lepšie aspoň na neho prestávam myslieť. Ale dosť o Oliverovi je tu niečo dôležitejšie a to je to že zvoní a ja môžem ísť na obed. Na obede som si sadla k Nicol. Ideš dnes so mnou s Lucy a Sarah na tú party? No jasné ako každý piatok to isté. Hmmm... asi nie. Povedala som fakt sa mi nechcelo tam ísť. Ale ideš, prídeme po teba o ôsmej. Pa. Povedala a rýchlo odišla aby som nemohla protestovať. To robila vždy. Dojedla som a keďže som už nemala žiadnu hodinu išla som domov a potom hneď cvičiť.
Dnes som si skvele zacvičila keďže bola prázdna posilovňa. Už som doma a práve jem. Keď som dojedla išla som si na chvíľu ľahnúť. Zaspala som a práve teraz som sa zobudila. Je 19:30 a ja sa idem pripraviť, pretože o chvíľu je tu Nicol. Obliekla som si:
Nelíčila som sa. Nemala som to za potrebu. Niekto zazvonil a boli to dievčatá. Spolu sme odišli na party.
Bolo to super bavili sme sa, tancovali sme. Na chvíľu som vyšla von, pretože tam bolo veľmi dusno. Pozerala som na ľudí okolo. Bavili sa, tancovali, spievali, pili proste všetko čo k party patrí. Zrazu sa niekto pri mne zastavil. Z toho človeka neskutočne razilo. Otočila som sa a stál predo mnou Oliver s jeho klasickým úškrnom. Bol na mol. Chcela som odísť no zastavil ma. Počkaj, poďme si zatancovať. povedal teda snažil sa. Myslím že máš dosť. Poď zoberiem ťa domov. Nestihol protestovať pretože som ho potiahla a mal čo robiť aby sa udržal na nohách. Už sme došli domov a práve ďakujem Bohu za moju trpezlivosť a silu. Oprela som ho o stenu a otvorila dvere, položila som ho na gauč kde aj hneď zaspal. Ja som si šla ľahnúť tiež. Možno sa pýtate prečo som ho zobrala k sebe domov no odpoveď na túto otázku neviem. Po chvíľke som zaspala.
Tak a dnes hneď ďalšia časť. Je kratšia ale možno dnes vydám ešte jednu. Dúfam že sa vám časť páčila.
YOU ARE READING
Bad in love
RandomDievča ktoré si o sebe myslí že je nevýrazná a že si ju nikto nevšíma, no opak je pravdou. A chlapec playboy ktorý sa snaží zbúrať múry pred jej srdcom. Podarí sa mu to ? .....