ΚΕΦΑΛΑΙΟ xii.
Ξαφνικά ο λευκός τοίχος ήταν το πιο ενδιαφέρον πράγμα στον κόσμο. Η Chloe είχε βαλθεί να τον κοιτάζει για τουλάχιστον τριάντα λεπτά όπου είχε κάνει τρία τσιγάρα το ένα μετά το άλλο και είχε γεμίσει τουλάχιστον άλλη μια φορά την κούπα της. Αν της έλεγε κάποιος ότι τα είχε κάνει όλα αυτά πιθανότατα θα γυρνούσε έκπληκτη να ρωτήσει «Ποιος, εγώ?» και να γελάσει. Μετά βέβαια θα κοιτούσε το τασάκι, την καφετιέρα και πάλι τον τοίχο για ένας Θεός ξέρει πόση ώρα αν δεν ήταν εκεί ο Liam για να τη συνεφέρει.
«Είσαι εντάξει?» τη ρώτησε απαλά, βάζοντας ένα χέρι στον ώμο της.
Η κοπέλα τραντάχτηκε απ' την ξαφνική επαφή και γύρισε απότομα να τον κοιτάξει. «Ναι. Βέβαια. Γιατί να μην είμαι?» αμυντική ξανά. Η Ellie γύρισε τα μάτια της με την προβλεψιμότητα της φίλης της.
«Συμπεράσματα?» ρώτησε υπομονετικά η Ellie αν και δεν ήταν απολύτως σίγουρη για πόση ώρα θα μπορούσε να συνεχίσει να είναι υπομονετική.
«Δεν έχω.» της απάντησε απλά η Chloe με τα πιο κουταβίσια μάτια που διέθετε. Πραγματικά δεν ήξερε τι έκανε. Δυο χρόνια φιλίας με τον Louis ήταν, τι? Ψέματα? Όχι, ήταν όντως φίλοι, όντως τον αγαπούσε. Ως φίλο. Όχι ως κάτι παραπάνω. Τότε γιατί είχε νιώσει έτσι όταν ήταν τόσο κοντά, γιατί δεν μπορούσε να σταματήσει να τον κοιτάζει, γιατί ένα κομμάτι της ήθελε να την είχε φιλήσει? Στον εαυτό της τουλάχιστον μπορούσε να το παραδεχτεί. Στην κολλητή της μπορεί να της έπαιρνε λίγο καιρό ακόμη.
Έπρεπε να πάει να του μιλήσει? Έπρεπε να περιμένει? Ίσως απλά έπρεπε να καταλάβει τι συνέβαινε μέσα της τόσο καιρό, μα ένα τεράστιο κομμάτι της ένιωθε, πίστευε ακράδαντα, πως δεν θα καταλάβαινε τίποτα αν δεν τον έβλεπε. Δεν ήταν όμως ακόμη η κατάλληλη στιγμή.
«Πρέπει να του δώσω λίγο χρόνο να ηρεμίσει...» ψέλλισε μέσα απ' τα δόντια της, αλλά ο Liam την άκουσε και χαμογέλασε; Το πλάνο της Ellie είχε πιάσει. Η Chloe είχε σκεφτεί και είχε βγάλει το σωστό συμπέρασμα. Το αγόρι μοιράστηκε το χαμόγελο αυτό με την κοπέλα του.
«Τι σκοπεύεις να του πεις?» ρώτησε ήρεμα πια η Ellie αφού κατάλαβε πως τα πράγματα πλέον είχαν δρομολογηθεί, παραδόξως λίγο πιο σύντομα απ' όσο περίμενε βασισμένη σ' όσα ήξερε για την Chloe και την αδυναμία της να διαχειριστεί εύκολα καινούργιες καταστάσεις, ειδικά όταν φταίει κι εκείνη. Ίσως ο Liam να ήταν όντως μια ήσυχη δύναμη που κατάφερε να κατευνάσει ακόμη και την μεγαλύτερη φουρτούνα μετά την ίδια: την κολλητή της σε κρίση.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Black And Poisonous Touch L. T.
ФанфикΗ Chloe και ο Louis ήταν αυτοκόλλητοι. Μέχρι που τελείωσαν το λύκειο και ακολούθησαν διαφορετικές κατευθύνσεις στο πανεπιστήμιο. Χωρίς εξήγηση ο Louis χάθηκε απ τη ζωή της και η Chloe έχασε τον καλύτερο της φίλο. Οι διακοπές των Χριστουγέννων τους φ...