ΚΕΦΑΛΑΙΟ xviii.

16 3 2
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ xviii.

Το επόμενο πρωί η Chloe ξύπνησε με τις φιλτραρισμένες απ' τα σύννεφα ακτίνες του ηλίου να εισβάλλουν στο παράθυρό της. Με το που άνοιξε τα μάτια, της ήρθαν εικόνες απ' το προηγούμενο βράδυ κι αναρωτήθηκε πώς ήταν δυνατό κάποιοι άνθρωποι να μην θυμούνται γεγονότα μέχρι για παράδειγμα να πιούν καφέ.

Ο Harry της είχε φερθεί όπως κανένας μέχρι τώρα; Ήταν άμεσος κι ευγενικός, την άκουσε και τη βοήθησε πραγματικά. Αν εξαιρούσε την ατυχή πρότασή του, βέβαια... Αλλά ήταν σίγουρη πως μπορούσε να το προσπεράσει αν έβλεπε πως κι εκείνος προσπαθούσε, και της είχε δώσει να καταλάβει πως όντως κάτι τέτοιο ήθελε. Καταλάβαινε την κατάστασή του, και ίσως αντέδρασε λίγο υπερβολικά τώρα που το ξανασκεφτόταν αλλά δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά. Βρέθηκε και η ίδια σε μια πολύ δύσκολη θέση και αναγκάστηκε να ξαναζήσει γεγονότα και συναισθήματα που είχε θάψει καιρό τώρα. Ευτυχώς, o Harry κατάλαβε. Όπως είχε καταλάβει και η Agnes όταν της είχε ανοιχτεί, ήταν αλλιώς όμως. Με την Agnes ήταν σίγουρη πως είχε βρει μια φίλη, ένα άτομο που μπορούσε να εμπιστευτεί. Ο Harry απλά εμφανίστηκε και την έκανε να νιώσει πως όλα ήταν καλά. Την έκανε να νιώσει ποθητή και ασφαλής, και δεν χρειαζόταν τίποτα περισσότερο εκείνες τις μέρες.

Σηκώθηκε να βάλει την καφετιέρα να λειτουργεί όσο η ίδια ετοιμαζόταν για το σεμινάριο που είχε επιλέξει και είχε σύρει και την Agnes. Θα περνούσαν καλά, ήταν σίγουρη. Ήταν έτοιμη να κάνει δυναμικά την είσοδό της στο πανεπιστήμιο και θα φόρτωνε το πρόγραμμά της με ό,τι μπορούσε να τη βοηθήσει να καταλάβει ποια είναι και τι θέλει να κάνει. Οι διάφορες φοιτητικές ομάδες είχαν κλείσει -οπότε θα έπρεπε να περιμένει μέχρι τον Σεπτέμβριο- αλλά αυτό ίσως λειτουργούσε υπέρ της: δεν θα μπορούσε να φορτώσει τη μέρα της με παραπάνω πράγματα απ' όσα άντεχε. Καλός ο δυναμισμός, αλλά εκ των πραγμάτων ήταν αναγκασμένη να το πάει πιο αργά.

Ετοιμάστηκε με γρήγορες αλλά σίγουρες κινήσεις, έβαλε ρούχα που την έκαναν να νιώθει άνετα αλλά ταυτόχρονα ότι μπορούσε να κατακτήσει τον κόσμο. Βάφτηκε απλά και διακριτικά, δεν είχε ιδιαίτερη όρεξη για πολλά πολλά και ειλικρινά, της άρεσε αυτό που είδε στον καθρέφτη εκείνο το πρωί, ένα σπάνιο φαινόμενο που τον τελευταίο καιρό συνέβαινε όλο και πιο συχνά. Έβαλε καφέ στο θερμός της, πήρε τσάντα -κλειδιά τσεκ, κινητό τσεκ, τσιγάρα τσεκ- και χτύπησε στην πόρτα της Agnes.

Black And Poisonous Touch L. T.Where stories live. Discover now