"ဒီအိမ္မွာေနမယ္ဆို...ငါ့စည္းကမ္းေတာ့ လိုက္နာမွ ျဖစ္မယ္..."
"ဟုတ္..ေျပာသာေျပာပါ.." မ်က္ႏွာသစ္ေရခ်ိဳးၿပီးကာစ ၾကည္လင္သန္႔စင္ေနတဲ့ boss မ်က္ႏွာကို ေမာ့ၾကည့္ခ်င္ေပမဲ့ အန႔ံနဲ႔သာ စိတ္ထိန္းလိုက္ရသည္...
ဧည့္ခန္းစားပြဲရဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္မွာ ထိုင္ေနရင္း တေယာက္က သူေဌး vibe နဲ႔ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ဟန္ပါပါပိုက္ၿပီး ေျပာေနသေလာက္ တေယာက္က ေခါင္းကိုငံု႔ ပခံုးကိုက်ံဳ႕ၿပီး ႐ို႐ိုက်ိဳးက်ိဳးျပန္ေျဖေနရွာ...
"၁.ငါ့ပါးစပ္က ထြက္တာ မွန္သမွ် ဒီအိမ္ရဲ႕ စည္းကမ္းပဲ...၂.ေနစရိတ္စားစရိတ္ကေတာ့ အိမ္အလုပ္လုပ္ၿပီး ျပန္ဆပ္ပါ...၃.ငါ့ကိုဂ႐ုစိုက္သလို ငါ့ေခြးကိုလည္းဂ႐ုစိုက္ပါ.."
"ဒါပဲလား boss.."
"ငါ့ကဒ္ယူထား..ထမင္းဟင္းခ်က္ဖို႔ေတာ့ သံုးလို႔ေလာက္မွာပါ.."
"ေနပါဦး ဒါဘာနံ႕ပါလိမ့္..." ႏွာေခါင္းေလး တရံႈ႕ရံႈ႕နဲ႔ အနံ႕ခံေနသည့္ boss က အရမ္းခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတာပဲဟု ေတြးလို႔မဆံုးေသးခင္.."ဟာ..ငါ့အိုး.."
Ji Hoon ထိုင္ေနရာက မ်က္ႏွာတခ်က္ စိုးရိမ္သလိုျဖစ္သြားျပီး မီးဖိုေခ်ာင္ထဲ ေျပးဝင္သြားသည္...ဘာကဘာျဖစ္မွန္းမသိ Guan Lin လည္း Ji Hoon ေနာက္ေျပးလိုက္သြားသည္...
Ji Hoon ျမင္လိုက္တာက အဖံုးဖံုးထားတာကိုေက်ာ္ၿပီး ဟင္းရည္ေတြက ေဝက်ေန..အမွတ္တမဲ့မို႔ အိုးအဖံုးကို သတိလက္လြတ္စြာ ဆြဲဖယ္မိသည္..
"အား..ပူလိုက္တာ.." တခ်က္ညီးတြားမိသည္...အဖံုးကလည္းပူ ပြက္ပြက္ဆူေနသည့္ဟင္းရည္ကလည္းပူ ဒါကိုပင္ Ji Hoon ကသူ႔လက္အပူေလာင္တာကို အာရံုမရပဲ မီးဖိုေခ်ာင္ညစ္ပတ္မွာကို အရင္စိုးရိမ္ေနသည္..မီးခလုတ္ကို ပိတ္ၿပီးထင္ေသာ္ျငား မီးအပူက ေလ်ာ့ရံုသာေလ်ာ့သည္..လံုးဝႀကီး မပိတ္သြား..ထို႔ေၾကာင့္ ဟင္းရည္ေတြကလည္း ေဝက်ၿမဲေဝက်ဆဲ...ေဘးမွာကလည္း ေဝက်ထားသည့္ ဟင္းရည္ေတြကို လက္ႏွီးစုတ္တခုနဲ႔ ေခ်ာင္ႀကိဳေခ်ာင္ၾကားမက်န္ ဂ႐ုတစိုက္သုတ္ေနသည္..
"ေသေတာ့မွာပဲ..." ေဘးက ရပ္ၾကည့္ေနသည့္ Guan Lin မေနႏိုင္ေတာ့ လက္အပူႀကီး တန္းလန္းနဲ႔ သူ႔မွာ ပူတာကို ဂ႐ုမစိုက္ပဲ မီးဖိုပတ္လည္ကိုသာ အေသအခ်ာ သုတ္ေနေသာ Ji Hoon စိတ္မ႐ွည္စြာ ေဆာင့္ဆြဲရင္း ေဘစင္ဖက္ကို ဆြဲေခၚလာျဖစ္သည္...ၿပီးမွ Tap water ကို ဖြင့္ခ်လိုက္ေတာ့ သူ႔လက္ဖဝါးႀကီးထဲက Ji Hoon ရဲ႕ နီရဲၿပီး ေရၾကည္ဖုပင္ ထခ်င္ေနသည့္ လက္ေခ်ာင္းေလးေတြမွာ ေရအရွိန္ေၾကာင့္ အနာစပ္သြားတာလား စိတ္လႈပ္ရွားမႈေၾကာင့္ပဲလား မသိ တဆတ္ဆတ္နဲ႔ တုန္ေနရွာ..