ဟုတ္တယ္...။ ခုဆို အရာအားလံုး daily routine ကို ျပန္ေရာက္သြားၿပီ..ေလယာဥ္ေပၚက ဆင္းထဲက လူအရိပ္ပင္မျမင္ရေတာ့ ..ယြီရွင္းေျပာတာေတာ့ ပိတ္ရက္တုန္းက အလုပ္ေတြ ခုမွ အပီအျပင္ရွင္းေနရသည္တဲ့.. တျခားဟာလည္းမဟုတ္ အလုပ္ဆိုေတာ့ ကိုယ့္ကို ပစ္ထားပါသည္ဟုလည္း မဆိုသာ..
သူတင္မဟုတ္..Woo Jin ကလည္း ေဆးရံုျပန္ဝင္ေနၿပီမို႔ အနားမွာမရွိ..ေပါက္စီမတို႔ မန္ထိုမတို႔ဆိုသည္မွာလည္း ပိတ္ရက္အတြင္း ဒီတိုင္းပိတ္ထားခဲ့ေသာ Bei Jing အိမ္မွာ ဖုန္ထေနလို႔ဆိုၿပီး အေက်အလည္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ ျခံရွင္း ေစ်းဝယ္ျဖင့္ ေခါင္းေလာင္းတီးမေခၚလွ်င္ စားခ်ိန္ေသာက္ခ်ိန္ကလြဲ အနားမွာမရွိ...ကိုကိုအနားရွိစဥ္က သန္႔ရွင္းေရးကအစ လုပ္ေပးခဲ့ေသာ္ျငား ခုေတာ့ ကိုယ့္ဘာသာလုပ္ေနရသည္...
တရက္...
ႏွစ္ရက္...
သံုးရက္...က်ေတာ္သူ႔ကို လြမ္းသည္...အရင္လို အားတိုင္းဖက္နမ္းဖို႔ေနေနသာသာ က်ေတာ္အိပ္ရာထခ်ိန္ သူမရွိေတာ့...က်ေတာ္အိပ္ေပ်ာ္ၿပီးမွ သူအိမ္ေရာက္လာသည္..အရင္လို ေဆးေခ်ာ့တိုက္ဖို႔ ေနေနသာသာ မနက္မိုးလင္းလင္းခ်င္း ေဆးလံုးေလးမ်ားကသာ ေစာင့္ႀကိဳေနသည္....morning kiss ႏွင့္ good night kiss ေတြပင္ရလားမရလား မေသခ်ာ..က်ေတာ့္ကို ႐ိုးအီသြားၿပီလား အသစ္ေတြ႕ေနၿပီလား...ပိုက္ဆံရွာေနတာေရာ ဟုတ္ရဲ႕လား...စသည္ျဖင့္ သံသယ အပိုင္းအစေလးမ်ားက ေန႔စဥ္ရက္ဆက္ ဒုကၡေပးေန၏...
စိတ္သြားတိုင္း ကိုယ္မပါႏိုင္ျခင္း၏ တရားခံကား ေျခေထာက္...ဟုတ္တယ္ လမ္းျပန္ေလွ်ာက္မွရမယ္ ေနရာတိုင္းကို တေတာက္ေတာက္ေလွ်ာက္ႏိုင္ဖို႔ဆို သာမန္လူလို ေလွ်ာက္ႏိုင္မွျဖစ္မည္ေလ....
"ေဟ်ာင့္...ဘာေတြေတြးၿပီး ေငးေနတာလဲ...."
က်ေတာ့္စိတ္က Guan Lin သာျဖစ္လိုက္ပါေတာ့လို႔ ဆုေတာင္းလိုက္ေပမယ့္ ဦးေႏွာက္က Woo Jin ဟုသာ အေျဖထုတ္ေနသည္...
"ဘာလို႔ ေမ်ာက္မိႈင္မိႈင္ေနတာလဲ...."
Wheel chair ေရွ႕မွာ ဒူးတဖက္ေထာက္ၿပီး လက္ကိုင္ကာ ေမးရွာေသာ Woo Jin ကို ဘယ္ကစေျဖရမွန္း က်ေတာ္မသိပါ....အလိုက္ကန္းဆိုး မသိေသာ မ်က္ရည္မ်ားက ပိုင္ရွင္ကို သစၥာေဖာက္ကာ ပါးျပင္ေပၚ လိမ့္ဆင္း၏