Part - 8

989 86 68
                                    


"ဆရာ အေရးေပၚ VIP လူနာပါ..."

သူနာျပဳရဲ႕ အေရးတႀကီး ေလသံေၾကာင့္ လခ်ဴပ္စာရင္းေတြကို ပစ္ခ်ၿပီး Chen Li Nong Emergency ဌာနကို ေျပးရသည္..

"GCS 8 male ..BP 70/40 pulse 140 no external lesion..marked pallor"

ေဆးရံုကားေပၚက ေရွးဦးသူနာျပဳက လူနာကုတင္လွည္းကို တြန္းလည္းတြန္း EMO ၾကားေအာင္လည္း ေအာ္ေျပာေနသည္..

"သတိလံုးဝျပန္မလည္လာဘူးဆရာ..."

EMO Park Woo Jin လူနာကို ၾကည့္ၿပီး လန္႔ဖ်ပ္သြားသည္..ေသြးစုပ္ဖုပ္ေကာင္လို ျဖဴေဖ်ာ့ေနၿပီး သတိကင္းမဲ့ေနသူဟာ သူ႔သူငယ္ခ်င္းအရင္းေခါက္ေခါက္ ...

[EMO=emergency medical officer]

"Trauma room ကိုပို႔.." အတတ္ႏိုင္ဆံုး စိတ္ၿငိမ္ေအာင္ ထားလိုက္ၿပီး သူပါကုတင္လွည္းကို တြန္းၿပီး resus ခန္းကို အျမန္ပို႔ရသည္...

"လူနာရွင္ေနခဲ့ပါ.." ဟူေသာ သူနာျပဳစကားေၾကာင့္ Guan Lin အခန္းဝမွာပင္ ေနခဲ့ရသည္..

"Chen Li Nong..ေရာ..VIP ေရာက္ေနတယ္ သူကိုယ္တိုင္ဆင္းကုလို႔.." ေတာင္စဥ္ေရမရာစြာ အနားက သူနာျပဳေတြကို Guan Lin ေငါက္ငမ္းမိသည္....ထိုေတာ့မွ Nong Nong က ကမန္းကတမ္း ဓာတ္ေလွကားကေနေျပးထြက္လာ၏...

"အေရးေပၚလူနာဆို.." ေဘးက သူနာျပဳကို Nong Nong ထပ္ေမးသည္..ၿပီးမွ အခန္းဝက Guan lin ကိုျမင္သြားၿပီး .." Lai Guan Lin..?"

"အထဲက လူကို ကယ္ပါေနာ္...Nong Nong ရယ္..မင္းေတာင္းဆိုတာ ငါအကုန္လိုက္ေလ်ာပါ့မယ္...." Guan Lin ပံုမွာ တကယ္ကို အေရးႀကီးေနတဲ့ပံု..

အထဲမွာလည္း..EMO Park Woo Jin...တေယာက္ဗ်ာမ်ားေနသည္..

"IV line ေဖာက္ Blood bank ကို အေၾကာင္းၾကား..Blood group A minus ငါးထုပ္လိုတယ္လို႔...ခုေတာ့ Cryoprecipitate ထည့္ထား..Oxygen လည္းေပးထား ...လက္ကို ေသြးေၾကာေဖာက္ရင္ သတိထား သူက hemophilia (ေသြးမတိတ္ေရာဂါသည္) ငါ့လူနာလည္းျဖစ္လို႔ ငါသိတယ္" ပါးစပ္က တရစပ္ အမိန္႔ေပးရင္း Woo Jin ခမ်ာ Ji Hoon မ်က္လံုးေတြၿဖဲၾကည့္ စမ္းၾကည့္ႏွင့္ ေတာ္ေတာ္အလုပ္ရႈပ္ေနသည္...ေျခေထာက္ကို ကိုင္ၾကည့္ေတာ့ ေျခေထာက္က ေပ်ာ့ဖတ္ေန..သြားၿပီ..ဦးေႏွာက္ထဲ ေသြးစိမ့္ေနၿပီထင္တယ္..

[Cryoprecipitate= ခဲေအာင္ျပဳလုပ္ထားေသာ ေသြးခဲပစၥည္း သီးသန္႔ခ်ည္း စုထားျခင္း]

Boss and meWhere stories live. Discover now