Morning~~
🎶🎵 I am in love with the shape of you. 🎶🎵
ခပ္တိုးတိုး ထြက္လာတဲ့ ဖုန္းသံကို Guan Lin မ်က္စိမဖြင့္ပဲ ေလွ်ာက္စမ္းရင္း စားပြဲေပၚမွာ စမ္းမိလိုက္သည္..ၾကည့္လိုက္ေတာ့ အတြင္းေရးမွဴး ယြီရွင္း...
"ယြီရွင္း..ဘာလဲ..."
"Boss မနက္ပိုင္းမွာ ဥကၠဌႀကီးက family အစည္းအေဝးေခၚထားပါတယ္..ခု ၉ နာရီထိုးေနၿပီေလ ..boss အိပ္ေပ်ာ္ေနတယ္ ထင္လို႔ လွမ္းနိႈးတာပါ..လက္မွတ္ထိုးစရာေတြလည္း အမ်ားႀကီးပဲ.."
"ေအး..လာခဲ့မယ္..အတြင္းေရးမွဴးအသစ္လည္းေခၚလာခဲ့မယ္.."
ငံု႔ၾကည့္လိုက္မွ ဖုန္းခ်ၿပီးသည့္တိုင္ သူ႔ရင္ခြင္ထဲက တေယာက္က မႏိုးေသး..သူ႔ဘယ္ဖက္လက္ကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့ ဝက္ေပါက္လက္ႏွင့္ ယွက္ထားရက္သား..ဒါဆို တညလံုး ဒီပံုနဲ႔ အိပ္ေနတာေပါ့..သူအိပ္ေပ်ာ္ေနတာ မနိႈးခ်င္ေပမဲ့ သူ႔ဆီမွာက တာဝန္ဝတၱရားအရ ထၿပီးရံုးသြားရမည္ေလ..ယွက္ထားတဲ့ လက္ေလးကို အသာေလးျဖဳတ္လိုက္ေတာ့ သေကာင့္ေလးက လူးလြန္႔လာသည္...
"Boss..ႏိုးၿပီလား..."
"ငါက မင္းကို ျပန္ေမးရမွာ..ႏိုးၿပီလား ဝက္ေပါက္.."
"ဟီး..အိမ္မက္ မက္ေနလို႔.."
"ဟုတ္လား..မင္းအိပ္ရင္းျပံဳးေနပါတယ္လို႔..ေျပာ ဘာအိမ္မက္လဲ.."
"Yi Fan ge နဲ႔ က်ေတာ္နဲ႔ ေဆာ့ေနတာ.."
မနက္ခင္းရဲ႕ အလွတရားေလးေတြ ႏွင့္ အျပံဳးေလးေတြ ဆပ္ျပာပူစီေဖာင္းေပါက္သလို ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္ ေပ်ာက္သြားသည္..
"ထ..ၿပီးရင္ ငါနဲ႔ တူတူ ရံုးတက္ရမယ္..ေနာက္တခါ ငါ့ေရွ႕မွာ တျခားေယာက်ာ္းအေၾကာင္း ထပ္ေျပာရင္ ဒဏ္ေပးခံရမယ္.."
ဒဏ္ေပးခံရမယ္ ဆိုတဲ့ စကားၾကားရမွ Ji Hoon ကတမ္းကတန္း ထၿပီး သူ႔လက္ဆစ္ေတြကို ၾကည့္မိသည္...ညိဳမဲစြဲေနသည္မွာ ျမင္မေကာင္း..ပိုဆိုးသည္မွာ လက္ေကာက္ဝတ္ေတြပါ ညိဳမဲေနသည့္အျပင္ လည္ပင္းေတြပါ အကြက္ထေနသည္..မသိရင္ Love bite ေတြႏွင့္ပင္ ခပ္ဆင္ဆင္..
အိပ္ရာေပၚက အထမွာ ေခါင္းကမိုက္ခနဲ..သတိလက္လြတ္စြာ ေခါင္းကို ဖိကိုင္လိုက္သည္ကို Guan Lin ကျမင္သြားသည္...