"Wing Wing Wing Wing Boomerang..."
"Hello..."
"Park Ji Hoon အေျခအေန..."
"မင္းအေဖပဲ ..ဒီေလာက္ေတာ့ အေပ်ာ့ပါ.."
"မသာ...ေအးေအး မင္းအေၾကာင္း ငါကမသိဘူးဆိုေတာ့..."
"ဒီလိုလူမ်ိဳးကို ကိုင္တြယ္ရတာ ဘယ္လိုမွန္းကို မသိေတာ့ဘူး..Woo Jin ေရ..ခုထက္ထိ ေတြးမိတာက ငါသာ မိန္းခေလးဆို သူ႔ကိုေႂကြၿပီဆိုတာပဲ..."
"မင္းအဘက ထင္ထားတာထက္လည္တယ္ေနာ္...သတိထားဦး ဘာမွမၿပီးခင္ မိသြားဦးမယ္.."
"ငါကပိုလည္တယ္ ...မင္းဘိုးေအ မလည္ပဲနဲ႔ေတာ့ Great China company မွာ ဘယ္လို ေနရာရမွာလဲ...သူ႔ညီအကိုတသိုက္ကလည္း ေခမွမေခပဲ...အငယ္ဆံုးျဖစ္ၿပီး လုပ္ပိုင္ခြင့္ရထားတာကို...ဒါေပမဲ့ ငါကေတာ့ ႐ိုးသားထင္တယ္လို႔ ဘာလို႔ထင္ေနမိတာပါလိမ့္..."
"အဲ့ဒါ ငါဘယ္လိုသိမလဲဟ...ဒါနဲ႔ ဟိုတေယာက္ကေရာ.."
"ဘယ္တေယာက္တုန္း..."
"Wu Yi Fan ေလ.."
"မသိဘူး..Yi Fan hyung ကို ျပန္ေတြ႕ခြင့္ရပါ့မလား..လက္ရွိ Great China ေလေၾကာင္းလိုင္း CEO ျဖစ္ေနတယ္ေလ..."
"ဒါနဲ႔ Daniel hyung ေရာ..ေနေကာင္းလား..."
"သူက စီးပြားေရးကိစၥေတြနဲ႔ပဲ လံုးပန္းေနတယ္ေရာ..သူက တ႐ုတ္ကို လိုက္လာမယ္တဲ့...ဌာနက ကိစၥေတြ မျပတ္ေသးလို႔..ဟိုက မင္းကိုလြမ္းေၾကာင္း တေန႔တေန႔ ငါ့ဆီလာလာေျပာရတာ အေမာ...မင္းကို တိုက္႐ိုက္ေျပာပါဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ဘူး..."
"Daniel ကေတာ့ ေနာက္ၿပီ...လုပ္စရာရွိတာ လုပ္ၿပီးရင္ ျပန္လာမဲ့လူကို တသသလြမ္းေနေသး..ဒီတ႐ုတ္ေတြကို ငါကိုင္တြယ္ႏိုင္ပါတယ္..Yi Fan hyung ကိုလည္း ျပန္ေတြ႕ၿပီး ..."
Ji Hoon ေျပာစကားကို Woo Jin မေစာင့္ႏိုင္..သူသိခ်င္တာကိုသာ အရေမးလိုက္သည္..
"မင့္ အခ်စ္ဦးကို မေမ့ေသးဘူးေပါ့..Daniel ကမင္းကို ဘယ္လိုေတာင္..."
"First love teach you how to love ပါ..ေမ့ရခက္ပါတယ္ Bro...Daniel ကငါ့အေၾကာင္း သိတဲ့လူပဲ..ခ်စ္တာႀကိဳက္တာထက္စာရင္ သနားတာပဲျဖစ္မွာပါ.."
စကားစေဖာ္ၿပီးမွ Woo Jin ေနာင္တရသည္...ဒီေကာင္ေလး ဆယ္ေက်ာ္သက္မွာ Wu Yi Fan ကို ဘယ္လိုေတာင္ စြဲလမ္းၿပီး သူတ႐ုတ္ျပည္ျပန္သြားခ်ိန္မွာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ခံစားရခက္ခဲ့တယ္ဆိုတာ ကာယကံရွင္မွလြဲ၍ သူသာလွ်င္ အသိဆံုး...ခုလည္း Wu Yi Fan ကိုျပန္ေတြ႕ခ်င္လို႔ တ႐ုတ္ျပည္ထိ လိုက္လာခဲ့တာ.. သူ႔အကိုနဲ႔ သူ႔မရီးအတြက္ ေသြးေႂကြးျပန္ေတာင္းဖို႔ ဒီလိုပင္ပန္းတဲ့ အလုပ္မ်ိဳးကို အားလံုးက ဝိုင္းကန္႔ကြက္ေနတဲ့ၾကားက သူေရြးခဲ့တာ..Lai Guan Lin အေဖကို မေက်နပ္တာနဲ႔ ႀကားထဲက အသံုးခ်ခံ Lai Guan Lin သာသိရင္ျဖင့္ ...ဟူး...ဆက္မေတြးခ်င္ေတာ့ဘူး..သိပ္မရွိေတာ့တဲ့ ဘဝရဲ႕ လက္က်န္ေန႔ရက္ေလးေတြမွာ သူေပ်ာ္သလိုေနပါေစလား...အေတြးဆံုးမွ စကားလမ္းေၾကာင္းလႊဲျဖစ္သည္...