ဒီေန႔ သူေဌးလာမယ္ဆိုလို႔ က်ေတာ္ ႀကိဳးစားပမ္းစားၾကမ္းတိုက္ေနတာပါ...ၾကားရသေလာက္ သူစိတ္မထင္ရင္ မထင္သလို ဝန္ထမ္းေတြကို ျဖဳတ္တာ ရာထူးတိုးတာ လုပ္တတ္ပါသတဲ့...က်ေတာ္အလုပ္ဝင္တာ သံုးရက္ပဲ ရွိေသးတာမို႔ သူေဌးကိုလည္း မျမင္ဖူးပါဘူူး...ကလပ္မွာ လုပ္ရတာ အႏၲရာယ္မ်ားတာကလြဲလို႔ လခေကာင္းသည္ေလ..
Ji Hoon တေယာက္ အေတာ္အားစိုက္ၿပီး ၾကမ္းတိုက္ေနရွာ...ထိုခ်ိန္မွ တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ လူတေယာက္ရဲ႕ ေျခေထာက္က ဝင္လာသည္..
"အေမ့.."
က်ေတာ္ အာေမ႗ိတ္သံတခ်က္ၾကားလိုက္ျပီး ျမင္လိုက္ရတာက အေနာက္တိုင္းဝတ္စံုနဲ႔ တေယာက္ ေရေတြ ရႊဲစိုေနတဲ့ ၾကမ္းျပင္ကို နင္းၿပီး ေခ်ာ္လဲသြားျခင္း....က်ေတာ္လည္း ျမင္မိျမင္ရာ လွမ္းဆြဲလိုက္တာ သူ႔ခါးျဖစ္ေနသည္..."အား..." အစက ႏိုင္မယ္ထင္လို႔ ဆြဲမိလိုက္တာ အႏွီလူသားက အရပ္ ၆ ေပ ေက်ာ္တဲ့အျပင္ လူေကာင္လည္း အေတာ္ႀကီးသျဖင့္ က်ေတာ္ပါ သူ႔ေပၚေမွာက္ရပ္လဲက်သြားသည္...
"hey you..."
"you..nugu?? me..?.."
"yep..you...ငါ့ေပၚက အရင္ဖယ္.."
"yes..yes..."
"ဘယ္လိုသန္႔ရွင္းေရး ဝန္ထမ္းလဲ.."
"Sorry..sorry..လူႀကီးမင္းခင္ဗ်ာ..က်ေတာ့္အမွားပါ.."
လူေကာင္ေလးေသးရတဲ့ၾကားက ေၾကာက္တတ္လိုက္တာ...ဝန္ထမ္းအသစ္ထင္တယ္..က်ေတာ့္ကိုလည္း သိပံုမရဘူး..ေနာက္ဆံုးရလဒ္ကေတာ့ က်ေတာ္ Guan Lin..အက်ႌလဲလိုက္ရတာပဲ...
"ဟာ..boss ေရာက္ေနၿပီလား.."
"မန္ေနဂ်ာေရ..က်ေတာ့္အက်ႌေတာ့ သြားၿပီ..."
"Park Ji Hoon လုပ္လိုက္ရင္ အရာရာနဲ႔ အေၾကာင္းေၾကာင္းႀကီးပဲ..boss ကိုေခ်ာ္လဲေအာင္ လုပ္ရလား.." ၾကားထဲက မန္ေနဂ်ာက မာန္မဲသည္...
"သြားသြား boss ကို အက်ႌလဲေပးလိုက္.."
😝😝😝😝 TBC
(စိတ္ေလာေနလို႔ တိုသြားတာ ေနာက္တပိုင္းက် ရွည္ေစရမယ္ 😍)